שאלה : חברת הניהול של בניין יכולה לדרוש מדייר לבצע תיקונים

cobeh

New member
שאלה : חברת הניהול של בניין יכולה לדרוש מדייר לבצע תיקונים

הבעיה היא כדלקמן : אמא שלי מתגוררת בבית משותף המנוהל ע"י חברת ניהול. היום הופיע בדירתה אינסטלטור שהודיע שיש בעיה עם אחד הצינורות בדירה ושהיא חייבת לתקן אותו. הגעתי ושוחחתי עם נציג של חברת הניהול. הוא אמר שהבעיה היא שאחד הצינורות שיוצא מהבניין מטפטף על אחת המסעדות למטה, וחייבים לתקן את הבעיה היום. הוא הראה לי את המקום שלטענתו יש דליפה. זה ממוקם כמה מטרים מתחת לדירה. נראה לי שהתיקון יעלה המון. לא ברור לי בכלל איך שרברב יגיע לשם. נראה לי גם שהבעיה לא חדשה, מדובר פשוט בברז שאמא שלי בד"כ לא פותחת בכלל, והיום היא שכחה אותו פתוח. הנציג אמר שחייבים לתקן את הבעיה היום ונשמע מאד נחרץ . אמרתי לו שהחודש יש בעיה כספית ואמא שלי לא הולכת לתקן כזה דבר בקרוב, ובעל המסעדה מוזמן לפנות אלי. הוא חזר אלי טלפונית ואמר שהוא ידאג לי למחיר נוח עם האינסטלטור שעובד עם החברה, ונשמע קצת פחות נחרץ באשר למועד התיקון.
מה עושים ?
אשמח מאד לעצה.
תודה מראש.
 
תיקוני צנרת

השאלה האם הבעיה נובעת מצנרת משותפת שאז האחריות לתיקון היא על חברת הניהול מכספי הבית, או צנרת פרטית. אם הבעיה בצנרת פרטית צריך לתקן בעל הצנרת. האם יש ביטוח? אם כן נא לפנות לביטוח.
 

סתם מבקרת

Active member
אינכם חייבים להשתמש דווקא בשירותי האינסטלטור עליו המליצה

חברת הניהול. זכותכם לקבל הצעות מחיר מאינסטלטורים אחרים ולהחליט איזה מתאים לכם. כמובן, כל זאת בהנחה שאכן מדובר בצנרת פרטית שדורשת את טיפולכם.
 
למעלה