קשירת שרשרת לאופנוע סביב עמוד הגובל בחניה בטאבו

eytanon

New member
קשירת שרשרת לאופנוע סביב עמוד הגובל בחניה בטאבו

שלום לכולם,

לשכנה שלי, שהיא בסכסוך עימי בשל כך שהיא רוצה לפתוח צהרון בבניין, ואני ניסיתי לברר מה ניתן לעשות מאחר ואני אדם נכה ושעות המנוחה הן קריטיות עבורי, יש חניה בטאבו. עד שגיליתי במקרה שהיא הולכת לפתוח צהרון, הקטנוע שלי היה קשור לעמוד בין החניה שלה וחניה משותפת.
ביום חמישי האחרון היא קיבלה מכתב משי"ל, אליהם פניתי, בבקשה להתחשב בשכנים ולנסות למנוע רעש בשעות המנוחה. היא צלצה בדלתי, ובאיומים צעקה שאזיז את הקטנוע מהחניה שלה בטענה כי הוא מפריעה לה (לא הפריע לה 3 חודשים..) ואמרה שאם לא אזיז אותו היא תעשה לו נזק.

השרשרת של הקטנוע היתה קשורה לעמוד, שחנייתה גובלת בעמוד זה, כך שחתיכה קטנה מהשרשרת היתה ב"שטח שלה". כמובן שעוברים שם דיירים שנכנסים ויוצאים מהבניין וכו'.

האם אסור לי לקשור שרשרת נעילה לקטנוע בגלל שחלק ממנה הוא צמוד לעמוד גם בחלק שלה?

בהמון תודה.

 
חניה

יתכן שאתה צודק בענין הצהרון אבל לדעתי בענין חניית האופנוע אתה לכאורה מפריע לחניה הצמודה אליך וזה נראה מהתמונה לא טוב. צפוף. לחוץ. יתכן שאני טועה, אבל במבט עין זה נראה לא טוב.
 

eytanon

New member
זה צפוף? היא חנתה בכוונה צמוד כדי להקשות, ראה כמה מקום פנוי

יש לה שם, לעוד חצי אוטו.



 
תמונה נוספת

תודה רבה שאתה נותן כעת תמונה מזוית אחרת ושונה לחלוטין. אל תשכח שאני לא מכיר את המקום. אתה צודק, זה ברור שהיא נצמדת בכוונה.
 

eytanon

New member
השאלה האם באמת מותר לי לקשור שרשרת סביב העמוד?

זה שהיא נצמדה בכוונה זה ברור. ביקשתי מבעלה והוא אפילו התנצל. אבל מאז עניין הצהרון זה פתאום "מפריע" לה.
 
מקום חניה

השאלה האם זה שימוש רגיל וסביר וכן שימוש שאין בו הפרעה. יש בתים שאוסרים על רכב דו גלגלי להחנות במקומות מסויימים. כאן זה אזור של חניה. לא נראה שזה באמת מפריע. לכן אני נוטה לומר שאם אין החלטה אחרת של האסיפה הכללית של בעלי הדירות אז אתה רשאי לעשות זאת.
 

eytanon

New member
זה לא הפריע לאף אחד וניתן להחנות שם כרגיל ואין

שום הפרעה משום שאלו חניות מאוד רחבות. אלו בעצם שתי החניות היחידות בבניין שרחבות כך. השאלה היא אם בעצם קשירת השרשרת לעמוד שגובל בחניה שלה בטאבו, יש כאן הסגת גבול? (העמודים אינם בטאבו אבל החלק של העמוד שפונה לחניה שלה היה עם חלק מהשרשרת). כמובן שהקטנוע מעולם לא היה בחניה שלה, רק חלק קטן מאוד מהשרשרת.
 

eytanon

New member
לצורך ההמחשה הנה תמונה של החניות האחרות

שאני נאלץ לקשור את הקטנוע ביניהן, שזה באמת מאוד צפוף, וגם לי מאוד לא נוח להכנס לשם מבחינת גישה.

 
למעלה