הכפשת הועד

הכפשת הועד

שלום רב, הנני הגזברית של הועד, אחת מ-3 נציגי ועד הבית. אחד מהדיירים באופן קבוע רושם ע"ג לוח המודעות כי הועד אינו מנהל את הכספים בשקיפות. אנו מקפידים מידי חצי שנה לתלות דו"ח מפורט, קבלות וחשבוניות שמורות בצורה מסודרת בקלסר ובכל עת ניתן לעבור עליהן. באסיפת הדיירים האחרונה שהייתה לפני כ-3 חודשים אמרתי כי אין בעיה להגיע ולבדוק את הרישומים (עד היום הוא טרם עשה זאת) אולם הוא ממשיך בכל הזדמנות לכתוב ולהגיד בקולי קולות לכל מי שמוכן להאזין לו. שאלתי- האם אני יכולה לפנות לתרבות הדיור ולבקש מהם להוציא לו מכתב שיפסיק? או לחילופין לאיים בתביעה על הוצאת דיבה? אנא עזרתכם כי קצה נפשי בהכפשות הללו (אני שוקלת להתפטר עקב כך, אולם הוא יעשה זאת גם לאחרים). בתודה מראש על תשובתכם.
 
פרסום לשון הרע

אין לי ספק שהמתואר על ידך גורם למפח נפש.
הגשת תביעה בגין פרסום לשון הרע הוא הליך משפטי שכרוך בהוצאה כספית. אני סבורה שאין טעם לאיים בהליך משפטי אלא אם את מוכנה במקרה הצורך לקיים אותו בפועל.
אולי הנציגות תפרסם על לוח המודעות הודעה כי ספרי הנציגות פתוחים לעיון בעלי הדירות וכי על אף שהדבר הוסבר בפירוש לבעלי הדירות, איש מהם אינו מתעניין בבדיקת המסמכים וכי אתם רואים בכך הצבעת אמון בכם ובפעולות שאתם עושים עבור כל בעלי הדירות בבית, בהתנדבות (אני מניחה שזהו אכן המצב). משכך, אם יימשכו ההודעות שמפרסם אותו דייר ברשות הרבים כי אתם אינכם מנהלים את הקופה הציבורית באופן שקוף ונכון, אתם תקבלו החלטה להתפטר מתפקידכם.
בנציגות.
לא בטוחה שזה יעזור להשתיק אותו אבל אולי יגרום לבעלי הדירות האחרים להתגייס להפסקת ההצקות.
 
תודה רבה על תשובתך.

 
למעלה