חוויות משהות של 4 ימים במצפה אלומות.

חוויות משהות של 4 ימים במצפה אלומות.

הגענו למצפה אלומות בקיבוץ אלומות שבגליל התחתון ממש מעל הכינרת.

קיבלנו חדרים בסטנדרט מאוד נמוך ביחס לסטנדרתים של המלונות באילת בים המלח או בתל אביב.

האמת ......ידעתי בדיוק לאן אני הולכת ועל כן הזמנו סוויטה שלא היתה מפוארת כלל וכלל אך היתה בהחלט נוחה.

למקום מגיעים אנשים מסיבות שונות, לדוגמא, שהה איתנו פרקליט מאוד מפורסם וידוע שביקש שלא נגיד שהיה שם, בא רק לנקות את הראש ולנוח ולדעתי גם להוריד את הכרס, הוא שתה כל היום מיצים, זאת אומרת 3 פעמים ביום בוקר צהריים וערב.

היתה איתנו הסופרת והעיתונאית שרית ישיש לוי, גרושתו של העיתונאי אמנון לוי שכתבה את הספר "מלכת היופי של ירושלים" , הגיע על מנת להתרכז ולכתוב ספר חדש, היא השתתפה איתנו בכל הפעילויות, היו המון פעילויות ממש נחמדות כגון, מצגות , סדנה להכנת גבינות וחלב טבעוני, יוגה, מדיטציות הכל בסיגנון טבעוני רוחני.

הגיעו חולי סרטן לאחר טיפולים לנקות את הגוף, הגיעו אחרי גמילה לנפוש ולנוח, היו 2 שיצאו מגהה הכל אמיתי, והיו אנשים כמונו וכמוכם, פשוט יש סדנת היכרות בה כל אחד מספר את סיפורו ואת סיבת הגעתו וכך ידוע לכולם אל כולם,

האוכל היה גרוע ביותר וגם את זה ידענו מראש, רק ירקות אכילים וקטניות מונבטות בלי בישול, חומוס מזוקיני לא מבושל עם טחינה מיץ לימון ושום, הטעם היה של חומוס אמיתי, אין שם לחם וכל האוכל מוגש חי ולא מבושל רו פוד, היה יום שבבוקר נתנו סמודי שזה משקה של ירקות כגון מלפפון קישוא עלי טרד עלי חסה בננה ותמרים ביחד עם חלב שקדים, דוקא מאוד טעים, היתה סדנה לריקודי בטן, מה שאמיתי הוא שלא היינו רעבים בכלל במשך היון, החברותא היתה ברמה ומהנה, למי שיש שאלות אשמח לענות.
 

אבי519

New member
לא הבנתי אם האוכל היה גרוע או טעים מאד ?

את מתחילה את המשפט ב -"האוכל היה גרוע ביותר וגם את זה י~~~~~~~~~~~~~~ ובסוף את כותבת ~~, דוקא מאוד טעים"
לפי הרשימה שלך נשמע דווקא אוכל בריאות איכותי ומעולה - ירקות, נבטים, טעם של חומוס אמיתי... הכל טרי...
אז למה גרוע ?
 
חביבי, לא להתנפל, מיד אסביר, ומעבר להסבר יכול להיות

שמה שלי לא טעים לך זה יהייה מעדן.

האוכל היה גרוע לטעמי, לא טעים במילה המעטה, ולמה מכיון שכל ירק היה חתוך גדול ושמו קערות של ירקות, גזר לחוד, מלפפים לחוד, חסה לחוד וכך כל הירקות, , לא מכינים שם סלט ירקות כמו בבית ששלל הירקות מתמזגים בטעם לא משתמשים שם בשמן ולא במלח, אני לא יכולה לוותר על ההרגלים שלי ולא הייתי מוכנה לזה, מה שהיה טעים טעים זה הסמודי שהכינו לנו מבננות, תמרים, עלי מנגולד חסה מללפפון ואולי עוד מרכיבים.

ברור?????
 
אגב, כדאי שתקרה שוב את הפוסט הראשון, שהוא ברור לחלוטין

עברתי עליו כרגע לראות איפה טעיתי, אבל הכל כתוב ברור כשמש בצהרי היום.
 

אבי519

New member
אז הלכת לחוות בריאות בציפיה לאכול שם אוכל גורמה .


 
ממש ידעתי לאן אני הולכת מה שלא ידעתי

זה שלא מגישים מלח ושמן זית, והתבלין זה הלב של האוכל.

אני אוכלת בריא גם בבית, העניין הוא שנקלעתי בבעיה של הכבד עקב התנגשות
של תרופות, את התרופות הפסיקו לי והרגשתי צורך לנופש, ועל כן חשבתי שזה המקום ובאמת התאים לי שם , הביקורת ניתנה מתוך האמת לאמיתה , במידה ומי שרוצה ללכת לשם שידע מה מצפה לו.
 

אבי519

New member
אני אוכל ככה כבר כמה שנים - בלי מלח, בלי שמן , (התרגלתי )

זה מזכיר לי שפעם הזמינו אותי לארוחת בריאות במסעדה בנמל תל אביב זה נקרא דרך החיים או משהו כזה. (זה מין מועדון בריאות כזה עם ספא וכ"ד..)
אז עוד לא נהגתי לאכול "בריא" וזה היה די חדש לי .
אבל זכור לי שבא מלצר עדין שהסביר לנו באריכות שזה מזון בריאות שהם לא מטגנים לא צולים הכל טרי בריא בלי כל מיני .... שבהתחלה נשמע לי די מגעיל לאכול דג מאודה או ביצה עלומה או וכל מיני דברים אחרים מאודים ולא מבושלים בלי טיגון , בלי חימום , ובלי ... ובסוף אני זוכר שדווקא הופתעתי לטובה והכל היה מאד טעים .
 

תומר

Member
שתהיי בריאה

עדיין יש תבלינים שונים בריאים מלח רגיל מזיק מאוד יש מלח הימלאיה או מלח אטלנטי גם להמעיט מאוד צריך 1000 מיליגרם נתרן ביום שמן מזיק לבריאות סוכר מזיק לבריאות קמח לבן ומלא מזיק לבריאות מלבד מעט כוסמין ושיפון מלא שתי פרוסות ביום שיהיה בהצלחה הרבה בריאות ארוחה מבושלת אחת ביום מזון טבעי בלבד ולא מעובד הרמבם טען ששמן הזית מזיק
 

אבי519

New member
והרמב"ם צדק בנושא של שמן זית

שמן זית או לא זית כל שמן זה חומר שבכל גרם שלו יש 9 קלוריות - פי 2 מפחממה או מחלבון וזה סתם חומר מיותר לגוף משמין .
הגוף של אדם ממוצע זקוק ללא יותר מ 30- 50 גרם שומן מכל סוג שהוא שחלק מזה חייב להיות ח שומן חיוניות ( אומגה 6 ו 3 ) ובשמן זית הרוב זה בכלל אומגה 9 שהיא ח שומן לא חיונית, ושומן כללי יש בהרבה מזונות כך שמגיעים לכמות הזאת גם בלי להוסיף שמן לאוכל.
 
למעלה