מהו תוסף הברזל הכי טוב לאנמיה? תודה:)

תוסף הברזל הכי טוב לאנמיה

שלום רב,
בקליניקה שלי אני ממליץ ללקוחותי הפרטיים את הטיפול הבא לאנמיה:
תא חמצני 2 (אוקסיטיב) -
2 אוליגוטיב משני סוגים שונים, FR ו- COA
תוכלי ליצור קשר בקליניקה שלי בטלפון 03-5399000
על מנת שתוכלי לקבל המלצה אישית המתאימה יותר במדוייק למקרה שלך.
יום טוב
 

luliy

New member
תודה על התגובה

אבל מה זה תא חמצני? ומה זה אוליגוטיב?
האם ניתן להשיג רק במרפאתך?
 
הסבר על מוצרי טבעוני

תא חמצני 2 (אוקסיטיב)-
תא חמצני 2 מכיל שמרים צעירים טריים ועתירי אנזימים, חמצן מולקולרי, בטא גלוקן, שמן נבט חיטה, מיצוי טרי של פירות וירקות רבים, כגון: תפוח עץ, תפוז, אשכולית, לימון, אגס, אובליפיחה,עוזרר, חמוציות, רוז היפ, אוכמנית כחולה, דומדמנית שחורה, סמבוקוס, ארטישוק ירושלמי, גזר, סלק אדום, מיצוי ליקופן מעגבניות ואבקת מיץ אצרולה. 20 סוגי חומצות אמינו, 120 ביליון אנזימים וקואנזימים (כולל אנזימי נשימה), 17 סוגי ויטמינים, 14 סוגי מינרלים, פפטידים רבים,ALA, חומצות שומן חיוניות, ועוד.
תא חמצני 2 מוצר שפותח בתהליך ביוטכנולוגי חדשני שהוא פטנט על ידי פרופ' לונן וד"ר וולז, ומבוסס על תא חמצני מועשר (הקיים כ-50 שנה), בתוספת של בטא גלוקן איכותי וסוגים רבים של פירות וירקות אנטי אוקסידנטיים.
תא חמצני 2 נמצא כבעל זמינות גבוהה במיוחד (כ- 95%), בזכות תהליך ייחודי המסייע לרכיבים החיוניים שבו להיספג במעי במהירות וללא עיכוב. הרכיבים עוברים לזרם הדם ומנוצלים בתאי הגוף.
זהו מוצר המהווה הזנה מושלמת של תאי הגוף.
אוליגוטיב-
אוליגוטיב FR הוא זרז לאיזון מטבולי של האדם. אוליגוטיב FR מאזן את תפקודי האדם ומסייע לו לרפא את מקור המחלה. אוליגוטיב FR -ברזל- מופק משעועית. מסייע במקרים של אנמיה, בעיות גדילה, חוסר תיאבון, עור יבש, גירויים וגרודים, חיוורון, בעיות נשימה, נשים במחזור, בהריון ואחרי לידה, עייפות וריפיון שרירים.
אוליגוטיב COA הוא זרז לאיזון נטיית הטיפוס של האדם. אוליגוטיב COA מאזן את תפקודי האדם ומסייע לו לרפא את מקור המחלה. אוליגוטיב COA - נחושת-זהב-כסף - מופק מאצת למינריה. מסייע במקרים של אנמיה, דלקות: אף- אוזן- גרון, סינוסים, ריאות ושלפוחית השתן. ראומטיזם, עייפות, חוסר אנרגיה, וירוסים, כאבים, תשישות כרונית, קנדידה אלביקנס, הרפס, הרפס זוסטר, אבצס, מחלות כשל חיסוני כמו סרטן, חוסר מוטיבציה, לאחר טראומה פיזית או נפשית, מתח, חוסר רצון, דיכאון.
למידע על החנויות המשווקות את המוצר תוכלי ליצור קשר עם מחלקת השיווק שלנו בטלפון 03-5399000 או 2025*
חג שמח
&nbsp
 
אני משתמשת בברזל של אקוסאפ ומוהלת אותו במים

לפני (כי אחרת הוא משאיר צבע שחור בשיניים). הוא ללא חומרים משמרים
 
למעלה