חליטת תה מחממת

חליטת תה מחממת


המלצה לחורף שמתקרב אלינו בצעדי ענק, הכנת חליטת תה מחממת .


חליטת צמחים מחממת, גורמת לתחושת חום ונוחות מיועדת לאנשים מקוררים או אנשים שיש להם הפרעות קלות בעיכול. בימי החורף הקרים ובפרט לאנשים הסובלים מהתקררות מומלץ לשתות תה ג'ינג'ר. ג'ינג'ר מחמם ובנוסף גם מרגיע את מערכת העיכול, סופח גזים, מונע דלקות ונלחם בזיהומים.

הוראות הכנה:
2 כפיות שורש ג'ינג'ר טרי מגורד
שליש כוס מיץ לימון טרי
4 כוסות מים
חצי כוס עלי נענע קצוצים
4 כפות ממתיק טבעי

לערבב את החומרים ולהרתיח. להוריד מהאש ולהשהות למשך כחצי שעה. לסנן לחמם מעט ולשתות.
חורף חם לכולכם


 
ממתיק טבעי

תודה על ההמלצה של התה, נראה באמת מחזק וטוב, אבל רציתי לשאול בנוגע לממתיק הטבעי שכתבת, על איזה אתה ממליץ? כלומר, איזה ממתיק טבעי עדיף לדעתך תזונתית?
תודה
 
ממתיק טבעי


ממתיק טבעי שאני ממליץ עליו בקליניקה זהו הממתיק ליצוף.
מצרף לך לינק עם מידע מפורט-
[URL]http://www.tivoni.co.il/health-food/lizuf[/URL]

לליצוף אינדקס גליקמי נמוך מאוד (16) ושילוב צמחים ייחודי. לכן, למרות מתיקותו והערך הקלורי שלו, ליצוף מתאים למעוניינים להפחית במשקל, אך מתקשים לוותר על מתוקים ופחמימות. ליצוף מכיל פרוקטוז, סיבי FOS, לימון וצוף צמחים: תה ירוק, שן הארי, עלי זית, סמבוק, שוש קירח. מכיל פוליפנולים רבים, סיבים חיוניים, רכיבים אנטי אוקסידנטים רבים ועוד, החשובים לבקרה על המשקל, על הסוכר בדם ועל הבריאות. ליצוף ברי מכיל תוספת מיצוי של פירות יער.
 
ממתיק טבעי ובריא- לכל המשפחה

ליצוף מתאים לכל בני המשפחה, לתפריט בריא ומאוזן, כחלק מהתפריט היומי – להמתקה,למריחה, לבישול, לאפיה. ליצוף ילווה אתכם בכל פעולה ומשימה במטבח, יעשיר כל תבשיל, מאכל, קינוח ומשקה, ישדרג כל ארוחה ויהווה חלק מהתפריט הבריא של כל בני המשפחה!!!
&nbsp
הליצוף אידיאלי להמתקת משקאות קרים וחמים. מומלץ גם כתרכיז להכנת מיץ, או כחליטה חמה. מומלץ למריחת כריכים לילדים, כתחליף לממרחים המכילים סוכר וממתיקים אחרים. הכנת רטבים ומרינדות. טבעי ואינו מכיל ממתיקים מלאכותיים.
הליצוף עשיר ב- EGCG הידוע על פי מחקרים כאנטי אוקסידנט חזק, החיוני להגברת קצב חילוף החומרים ולאיזון הבריאות.
לליצוף אינדקס גליקמי נמוך מאוד (16) ושילוב צמחים ייחודי. לכן, למרות מתיקותו והערך הקלורי שלו, ליצוף מתאים למעוניינים להפחית במשקל, אך מתקשים לוותר על מתוקים ופחמימות. מתאים לספורטאים ולשומרים על הכושר – ליצוף מספק אנרגיה זמינה במהירות, מבלי לגרום לעייפות ולנפילות אנרגיה (כפי שקורה בצריכת סוכרים אחרים), אינו מזיק לשיניים, מחקרים מוכיחים כי מזונות בעלי אינדקס גליקמי נמוך מאוד כמו ליצוף, חשובים לשמירה על משקל תקין, להרזייה ולחולי סוכרת.

 
למעלה