איך להתחיל?

איך להתחיל?

אספר על עצמי בגדול. אני בן 25 וכל השנים לא סיפרתי על תחושותיי לגבי הנטייה המינית, וכתוצאה מכך לא הייתי בזוגיות מעולם. תמיד הכל נשאר בגדר דמיון ופנטזיה אך מעולם לא מימשתי דבר כנראה מתוך פחד וחשש גם ממה יחשבו עליי ואיך אני אתפס בעיניי עצמי. אומרים לי תמיד שאני נראה טוב מאוד ולא מבינים איך אין לי חברה, אך כיום אני במצב שאין דבר כמעט אחר בעולם שאני רוצה יותר מלהכיר מישהו ואף לפתח מערכת יחסים, גם בשביל להבין יותר טוב מה אני ומי אני, וגם לצבור יותר ניסיון וביטחון ולמצוא אהבה. היות וכל השנים לא השתפשפתי בחיי הסצינה, אני לא יודע איך לנטרל את החששות, החרדות והפחדים ולעשות צעדים, וגם אין לי מושג אילו צעדים. חשוב לי לציין שאני מאובחן כסובל מחרדות חברתיות בין היתר ומכאן הבעיה. אשמח לשמוע דעתכם בעניין, שבת שלום.
 

Rapinus

New member
לאט לאט

שלח הודעה באחד האתרים. תגדיר בדיוק מי הדמות שאתה מחפש. תהיה בררן, לך לאט לאט עד שתהיה בטוח, תמשוך זמן כי הראשונים לנשור יהיו אלו שמחפשים רק סקס ואתה מחפש קשר. תעמוד על דעותיך והחלטותיך. לאור היותך מאובחן רצוי וטוב שתהיה בקשר עם מישהו שיעזור לך ביעוץ נייטראלי, למשל כמו זה שפנית לכאן אבל צפוף יותר. אשמח לעזור במייל. בהצלחה
 
להתחיל בצעד קטן ועוד אחד :)

שלום הרקולס הגיבור :)
&nbsp
הרבה זמן אתה שומר בפנים את התחושות לגבי הנטייה המינית, ועכשיו אתה רוצה לספר, לא להיות לבד עם זה. אתה רוצה לצבור בטחון ואהבה, לחוות זוגיות, להתנסות בדברים שונים וחיובים :). אובחנת עם חרדה חברתית, שאולי גם קשורה - הפחד הקשור בלהיות שונה, בארון, בכך שיגלו עליך..בוודאי מגביר חרדה.
&nbsp
החדשות הטובות שיש הרבה אנשים טובים שם בחוץ, גם בקהילה, וגם אנשים טובים ותומכים מחוץ לקהילה, שיקבלו אותך כמו שאתה. מנסיון רב, עם ההתמודדות והיציאה מהארון, ועם ההיכרות עם עוד אנשים, בייחוד בקהילה, הבטחון גובר והחרדה פוחתת :)
הנה דרך מעניינת שתוכל להכיר לאנשים: במרכז הגאה בת"א, בגן מאיר, יש מפגשים רבים ונעימים 03-5252896 . אני מבין שזה תהליך מורכב. למה שלא תתקשר אלינו לקו הקשב והמידע? נוכל להקשיב, לחזק ולחשוב ביחד :) אנחנו עונים לטלפון כל יום א-ה בשעות 19:30-22:30 03-6205951
&nbsp
המון בהצלחה!
&nbsp
עמיר
יש עם מי לדבר
קו הקשב והמידע של הקהילה הגאה
 
למעלה