סמול טוק בחנות, בפאב

סמול טוק בחנות, בפאב

אני חדש בעולם הרווקות ופתאום מוזר לי להתחיל עם אנשים מחוץ לאפלקציה.
אבל אני ממש ממש רוצה לתרגל ולעבוד על זה.


אני די מופנם במרחב הלא וירטואלי. אני פוחד להכנס למישהו למרחב האישי שלו בלי שהוא רוצה.


אני מאמין שאין פתרון בית ספר. אבל בכל זאת תמיד כיף ללמוד מנסיונם של אחרים. היו לי כמה סיטואציות. נסיתי סמול טוק ואז נתקעתי. אני די מתייסר שלא נסיתי להיות יותר ישיר.

איך אתם יודעים שאתם עושים עיניים שמחזירים לכם עיניים ולא סתם מצליבים מבטים. אני חושב שאני קורא נכון ואז מתאכזב שהצד שהני פשוט הולך אחרי כמה דקות.

סתם חשבתי לשתף:
היום הייתי בחנות בעזראלי. מישהו ממש חמוד נתקל בי. ביקש סליחה וחייך. נסיתי לתפוס מבטים. בסוף הלכתי אליו. אמרתי לו שהוא בחר חולצות יפות ושאלתי מאיזה מדף לקח. הוא הראה לי. חייך. ואז אמרתי לו את השם שלי. הוא חייך שוב ואמר את שלוץ לחצנו ידיים כזה. למרותש היו לו מלא שקיות. הרגשתי שהוא בעניין. אבל אז נתקעתי.

משפט כמו ״אתה מתל אביב? אפשר להפגש מתישהו אם בעניין״
״שמע אני בד״כ לא עושה את זה אבל הייתי שמח לקבוע לקפה מתישהו אם בעניין״.

זה לא קצת ילחיץ את הבחור אם הוא סטרייט? כמובן שלא נגרם אסון אבל אני מפחד שאני מפספס בענק ולא קורא נכון. אני לא אהבתי שבנות מתחילות איתי או שאנשים שאני לא בעניין שלהם מנסים בכח.

חשבתי שהוא ירים להנחתה. אבל זה לא קרה.



אתמול במסיבה. חשבתי הרבה איך להתחיל עם בחור שישב ליד הבר. סתם בהה בסביבה. זה קצת פולשני להגיע למישהו כזה. לא? מה שואלים? ״נהנה מהמוזיקה״

גם להתחיל לרקוד צמוד למישהו שעושה עיניים זה הזוי בעיני. זה כזה פשוט וטבעי?
 

ItsikH

Member
הענין הוא הקושי הישראלי בניהול שיחה, אנחנו מספרים לעצמנו כמה
אנחנו "חמים ופתוחים", בפועל אנחנו סגורים מאוד, האפשרות לפתוח שיחה ידידותית ולא תכליתית עם זר עלולה להחשב להטרדה, זו תכונה אופיינית לחברות מאוד קרות ומסוגרות.
אין מענה חוץ מלעבוד על זה. הייתי ממליץ ללמוד קצת ספרדית ולנסוע לשבועיים שלושה להתאמן באחת החברות הפתוחות והחברותיות ביותר בעולם בעיני. אבל אפשר גם סתם לצפות בטלנובלות וללמוד קצת...
 
למעלה