גאווה 2016: כל המסיבות בתל אביב...

FAUX PAS

New member
שאלות סביב המצעד

היי חברים !
אני מתכוון השנה ללכת בפעם הראשונה למצעד ( כל פעם איכשהו פספסתי אותו)
העניין הוא שאני לא מוצא בשלב הזה באתר של עיריית תל אביב מענה לכמה מהשאלות שיש לי ומקווה לקבל את המענה דרככם.

1.) מתי מתחיל המצעד? או לחילופין מתי באמת כדאי להגיע ?
2.) מה המסלול ומתי הוא מסתיים פחות או יותר ( התחלה סוף) ?
3.) אני מתכוון להגיע לתל אביב ברכבת ולא עם הרכב (בלאגן של חסימות וחניות קרוב לודאי) ותהיתי איזו תחנה הכי קרובה למקום היציאה למצעד.. האם יש מוניות מהרכבת למקום היציאה או שחסום לגמרי?
 

aשרון

New member
חזרו אליי עם תשובה..

שלחתי שאלה למנהלי העמוד בפייס והם ענו לי שמסלול המצעד דומה לזה של שנה שעברה: גן מאיר- בוגרשוב - הירקון - פרישמן - הרברט סמואל - גן צ'ארלס קלור. עד כאן התשובה שלהם.

כל שנה לפני שמתחילים לצעוד יש הפנינג גאווה בגן מאיר בשעות הבוקר.
לפי הערכתי משע 09:00 עד 12:00 ואז מתחילים לצעוד.

אם אני זוכר נכון, אם אתה בוחר לרדת בתחנת הרכבת של בנייני עזריאלי, אתה צריך לקחת קו 63 של דן מהצד של הקריה, שעוצר בתחנה עם מרחק של כמה דקות הליכה לגן מאיר.
 

aשרון

New member
גאווה 2016: כל המסיבות בתל אביב...

שבת 28.5
Beach מסיבת פתיחה
פתיחת אירועי הגאווה המרפסת של Top Sea בחוף הילטון, מול השקיעה ועם הבריזה ה(עדיין) נעימה, מוזיקה והתיירים שהקדימו להגיע. על המרפסת של Top Sea, חוף הילטון, החל מ-19:30.

שלישי 31.5 Beef Jerky: Pride Opening
ליין ה-Beef פותח את אירועי הגאווה במסיבת Beef Jerky.
לכבוד תחילת החגיגות יתקלטו הרזידנטים של הליין, שון קרייז ואסף דולב שינגנו פרוגרסיב וסקסי-טק-האוס אווירתיים. זיזי, קרליבך 7, החל מ-23:00

רביעי 1.6
Masterbeat: Pride Opening Party
ליין Forever Tel Aviv פותח את אירועי שבוע הגאווה באומן 17 ומארח את ליין המסיבות האמריקאי Masterbeat. על העמדה: די ג'יי מיקי פרידמן, ברט הנדריקסון ואלעד נבון. האומן 17, החל מ-23:00 .

Rubi2gether
מסיבה מולטיסקסואלית באווירת חיבור בין קהילתי, כלומר בין הקהילה הגאה לסטרייטים. רובי, ירמיהו 7, תל אביב, הכניסה חופשית.

חמישי 2.6
Papa Day Party: Pride Afternoon Dance
הדי ג'ייז של ליין הפאפא, רקדנים ופרפורמרים בינלאומיים. שלוותה, נמל תל אביב, בשעות אחר הצהריים.

Waterpark Tel Aviv Pride 2016
בשנה השלישית למסיבת פארק המיים הגאה בשפיים, חובר ליין המסיבות Forever Tel Aviv לאירוע שמרקיד את הקהילה בין המגלשות ובתוך המים, ביום שלפני מצעד הגאווה. על העמדה הדי ג'ייז שגיא קריב, פיל רומנו, ינון יהל וגילי אליאש. פארק המים שפיים, החל משעות הצהריים.

PAG & VRS: Pre Pride Parade
שיתוף הפעולה בין שני הליינים יביא לתל אביב את די ג'יי ג'ודי הארש מה-Room Service ועוד. ברחבה השנייה יתקלטו מיטל שבח וגילי אליאש. המארגנים מבטיחים האוס, טכנו, נצנצים, פרפורמים ושפנים מרקדים. זיזי, קרליבך 7, החל מחצות

Tel A-Beef 2016
המסיבה המרכזית של ליין הביף לגאווה 2016, ב-3 קומות שבהן יתקלטו די ג'ייז מובילים מהארץ ומהעולם. דופלקס, הש"ך 10, החל מ-23:00.

Be Proud: Pre Parade Party
מסיבת טרום מצעד הגאווה עם די ג'יי עמי ודי ג'יי אלמוג לבר.
לימה לימה, לילינבלום 42, החל מ-22:00.

ליזי מארחת את אליעד ב-D.N.A
מסיבת גאווה עם הופעה של אליעד נחום
מועדון D.N.A, מוזס 13, החל מ-23:00.

שישי 3.6
מצעד הגאווה של תל אביב.
המצעד המסורתי והססגוני של תל אביב עם עשרות אלפי משתתפים גאים מכל רחבי העולם. האירוע יחל בגן מאיר וויסתיים במסיבת ענק בחוף צ'ארלס קלור. מסלול המצעד דומה לזה של שנה שעברה: גן מאיר- בוגרשוב - הירקון - פרישמן - הרברט סמואל - גן צ'ארלס קלור. התכנסות בגן מאיר בשעות הבוקר, תחילת המצעד ב- 13:00.

FFF Pride Main Event: Flower Child
מסיבת הגאווה של שירזי וה-FFF תציין השנה מחווה לדור ילדי הפרחים שהביאו לעולם אהבה חופשית ומוזיקה מצוינת. על הבמה: Sex Shooters מלונדון, אנה פאולה מברזיל, דני טורו ממיקונוס, מוטי סעדיה, אסף דולב, ערן טל, דניאל חדד והופעה חיה של הפרפורמר לה מנור. במרכז הערב הופעה חיה של הזמרת מאיה סימנטוב. מרכז הירידים תל אביב, שדרות רוקח 101, החל מ-23:00.

Forever Tel Aviv: Main Event
מסיבת הגאווה של Forever Tel Aviv. על העמדה הרזידנטים של הליין, שגיא קריב ואלעד נבון עם אורחים מחו"ל. האומן 17, החל מ-23:00

Lizi: Main Event
מסיבה בכיכובן של הרזידנטיות שירימו את הרחבה.
זיזי, קרליבך 7, החל מ-23:00

Be Proud: Parade After Party
על העמדה די ג'ייז רעות ונטשה, ודי ג'יי מיטל שבח
חסה קלאב, לילינבלום 23, החל מ-22:00

שבת 4.6
Offer Nissim Live
רייב הענק תחת כיפת השמיים באצטדיון בלומפילד. במרכז האירוע המפיק והדי.ג'יי הישראלי שכבר ייצג את ישראל במגוון פסטיבלים ומסיבות ברחבי העולם, עופר ניסים עם להיטים חדשים לצד המוכרים והאהובים. ניסים יארח על במת הענק אמנים מהארץ ומחו"ל שילוו את להיטיו בביצועי לייב וגרסאות מיוחדות. אצטדיון בלומפילד, רחוב שארית ישראל, החל מ-14:00

WE Party
על העמדה די ג'ייז ארון, תומר מייזנר ואלעד נבון ועוד אורחים ומקומיים עד אור הבוקר, ועל הבמה הופעות ומיצגים מיוחדים. האומן 17, החל מ-23:00

ראשון 5.6
BIG Closing Party
מסיבת סגירת אירועי הגאווה לשנת 2016 עם די ג'ייז תומר מייזנר וינון יהל. לכבוד אירוע הסיום יארחו הפוראבר את ליין BIG הצרפתי ואיתם את די ג'יי קינגסטון.
קלרה, דולפינריום תל אביב, החל מ-16:00

MARTIX: FFF Closing Event
מסיבת הסגירה של ליין FFF-שירזי עם Sex Shooters מלונדון, אנה פאולה מברזיל, דני טורו, מוטי סעדיה, אסף דולב, ערן טל, דניאל חדד ועוד. מועדון קו, סלמה 117, החל מ-23:00.
 
הרבה כסף

יוסי המתוק ואני נלך למסיבת המולטיסקסואלית שהכניסה אליה חופשית. בטח נתפוס שם כמה "סטרייטים" מירושלים.
 
למעלה