בואו לבחור את הנושא לאירועי הגאווה 2016

aשרון

New member
בואו לבחור את הנושא לאירועי הגאווה 2016

מדי שנה, נבחר נושא מרכזי שמלווה את אירועי הגאווה לכל אורכם. הנושא זוכה לדגש מיוחד בקרב הגופים שמארגנים גם את מצעד הגאווה, שייערך ביוני.

השנה, בשיתוף האגודה למען הלהט"ב, הוחלט להעביר את ההכרעה אל הציבור הרחב. ההצעות שיזכו במירב הקולות בסקר (שמופיע בקישור) יועברו למנהלת אירועי הגאווה - פאנל ובו נציגות שוויונית לכלל הארגונים הגאים מרחבי הארץ ועיריית תל אביב - ומהן ייבחר הנושא לאירועי הגאווה 2016. ההצבעה תיסגר ב-28/1.

קישור להצבעה: [URL]http://www.mako.co.il/pride-pride-events/2016/Article-beb302cd3355251006.htm?sCh=3d385dd2dd5d4110&pId=1943416319[/URL]

אני הצבעתי בעד קהילה גאה נגד אלימות .
ישנה הרבה אלימות נגד הקהילה הגאה, פיזית ומילולית, הנובעת מבורות וחוסר חינוך בנושא. ולדעתי צריך להבליט את הנושא בארועי הגאווה השנה כדי להראות עד כמה קריטי וחשוב לטפל בנושא זה שקשור בקשר בלתי נפרד לחיים, לחינוך במדינה שלנו, לחברה שלנו ולעתיד שלה.
 

aשרון

New member
להתרכז בכל הנושאים ביחד...

הנה תגובה שראיתי בפייסבוק בעניין שמאוד מצאה חן בעיני.

אני קצת חלוק בדעה הזו, אני חושב שכאן הבעיה של המצעד בתל אביב, שכל שנה שמים דגש מסויים למצעד שיהיה השנה. בסוף מה שקורה, שבוחרים נושא חשוב להתעסק בו במצעד של השנה ואז בתוך כל הבאלגן של המצעד של תל אביב שהוא מצעד מאוד גדול עם הפקה ממש גדולה ומורכבת בהרבה אנשים וזו עוד מבלי להזכיר את המסחריות הכלולה בתוך כל העניין הזה, אז כבר אותו נושא חשוב טובע בתוך כל זה.

אני לא חושב שהמצעד בתל אביב צריך להתרכז בנושא מסויים כל שנה, צריך לתת לכל נושא שמתוזכר פה וכן גם לוותיקי הקהילה את הכבוד שמגיע לו. כי בקהילה יש מגוון של הרבה דעות והרבה צבעים ואין צורך להתעסק במשהו אחד כל שנה.
 
גם אני הצבעתי.

אני בעד שלא יתרכזו בנושא אחד אלא יבליטו את כולם, לתת לכל נושא את הפוקוס הקטן שלו בתוך בליל הארועים, כי כל נושא חשוב.

בהצבעה עצמה ביקשו ממני לבחור אז בחרתי גם אני בעד קהילה גאה נגד אלימות, כי גם ללא כל קשר לאלימות נגד הקהילה עצמה, האלימות גואה במדינה שלנו וזה מפחיד.
 
למעלה