בעיות גלילה ותצוגה משמעותיות בפייסבוק, יוטיוב ושות'

Myrath1

New member
בעיות גלילה ותצוגה משמעותיות בפייסבוק, יוטיוב ושות'

בוקר טוב,

הערה מקדימה: את הפוסט הזה פרסמתי גם בפורום חלונות. אני מפרסם כאן עקב ההנחה שייתכן מאוד שמדובר באיזשהו עניין שקשור לרשתות החברתיות ולגוגל (לדוגמה, העובדה שהסרת האצת חומרה הטיבה מאוד את המצב).
כלומר, עיקר הבעיות בא לידי ביטוי בגלישה ברשתות חברתיות.

יש לי נייד מסוג dell 7000 7570. מדובר בסדרה חדשה (עם מעבדי הדור החדש וכו').
אני מאוד מרוצה מהמחשב באופן כללי, אך סובל מבעיות תצוגה מסוימות ומתלבט האם מדובר בענייני תוכנה (דרייברים וכו') או חומרה - ואולי שניהם.

בתחילה היו לי בעיות חמורות במיוחד, למשל, כשהייתי ממזער חלון עם וידאו שפועל ביוטיוב הסרטון היה נתקע לגמרי. ביטלתי את האצת החומרה בכרום והמצב הוטב. הבעיה הזאת לדוגמה נפתרה לגמרי וגם בעיות אחרות.
חשוב לציין שהמחשב הוא (FHD (1920/1080

מה המצב כרגע?
1. סרטונים מסוימים מרצדים בצורה נוראית. לדוגמה, ב0:48 היד של הבחור בסרטון הבא מרצדת ונמרחת לגמרי:
https://www.youtube.com/watch?v=x2F96wf7qVc
ניסיתי לפתוח באינקוגניטו מוד - המצב אותו דבר.
הדבר קורה לי גם בסרטוני פייסבוק מסוימים.
עם זאת, כשאני פותח את הסרטון הזה מהעמוד של חברת כלי הנגינה זה לא קורה תמיד. כשהורדתי את הסרטון למחשב שלי - זה לא קורה בכלל.
לעומת זאת, סרטונים אחרים, בייחוד בעלי איכות HD - נראים טוב מאוד.

2. הצבעים באופן כללי מטושטשים במחשב, בעיקר לוגואים ולחצנים.

3. כשאני נמצא בחשבון פייסבוק של פרופיל מסויים ומגולל למטה, התבנית של "חברים" (זאת שמראה 9 דמויות של חברים של אותו פרופיל) מרצדת במהירות מסחררת ופסיכית.

4. כשאני גורר את עמודת רשימת השירים במדיה פלייר (לשם צמצום או הרחבה שלה) יש ריצוד ממש משמעותי. כלומר, זה נראה כאילו הפעולה נעשית באופן מעין שלבי או Slow motion.

5. לא שזה מפריע לי, אבל אולי זה יעזור להבין את העניין - כשאני פותח תבנית שליחת מייל בGMAIL, אני רואה סקרולינג באר (שורת גלילה) שמסתיר לי את ה"שלח". בנוסף, הפלייליסט ביוטיוב ממש מוקטן ואת חלק משמות הפורומים כאן אני לא רואה באופן מלא.

* המצב באקספלורר גרוע הרבה יותר. כשאני מנסה להגיע לדקה מסויימת בסרטון שמתנגן זה "זורק" אותי למקום אחר לחלוטין (בד"כ לקראת הסרטון).

המחשב חדש, הדבר הזה היה מלכתחילה, יש לי אנטי-וירוס פעיל והמחשב פועל על 64 סיביות. לא ביצעתי שום התקנה חריגה ואין וירוסים.

יש כיוון?
 
למעלה