מה קורה כאן?

argamon

Member
מה קורה כאן?

שלום לכם:
זה קורה לי לפעמים ושוב זה קרה:
> נכנסתי לדף של גבי גזית 103FM ופרסמתי פוסט, ובהודעה קישור לדף פייסבוק של מישהו.
לאחר מספר דקות נכנסתי לפוסטים של מבקרים אליו עוברות הודעות הפוסט וגיליתי את ההודעה שלי כשהיא מופיעה פעמיים , באותו זמן שליחה בדיוק. ממש כאילו שלחתי את ההודעה פעמיים, אבל בוודאות לא עשיתי כך.
> אם המידע הבא יעזור אז כך: כאשר נכנסתי שוב לאתר הפייסבוק מאתר אינטרנט אחר, הופיע בדף שלי הפוסט אשר שלחתי לגבי גזית ושמתי לב ששכחתי לעשות תיוג לגבי גזית כי רציתי על בטוח שיבחין בפוסט שלי. עשיתי עריכה, תייגתי ושלחתי ואחרי מספר דקות ראיתי בפוסטים של מבקרים בדף של גבי גזית שההודעה מופיעה פעמיים בצורה זהה ובאותו זמן משלוח.
>> אגב כפי שגם שוש בדקה כבר עבורי, אין אפשרות לעשות עריכה בפוסטים של מבקרים כמו לדוגמה אצל גבי גזית, אבל גיליתי שאם נכנסים לאתר הפייסבוק מאתר אחר וההודעה שנשלחה מופיעה בדף החדשות, אז יש אפשרות לעשות בה עריכה, אבל זה רק מצב חד פעמי.
 

argamon

Member
ראית משהו אחר!

> לפני ששאלתי כאן, חשבתי על סבירות כמעט אפסית שבכל זאת לחצתי על משלוח נוסף או משהו כזה שגרם להופעת הודעה כפולה, ומחקתי הכל וכתבתי מחדש אותו הדבר כמעט, אבל הפעם זכרתי לתייג את גבי גזית וזה עלה בלי כפילות וזה מה שראית. ( עניין הכפילות לא מתרחש כל פעם אלא לפעמים )
> שכחתי להוסיף משהו בהודעה הפותחת: עוד משהו שעשיתי לפני ששאלתי כאן הוא שמחקתי את הכפילות הזהה שהופיעה תחת הפוסט המקורי בכניסה לפוסטים של מבקרים בדף של גבי גזית, ולכאורה זה הצליח ונשארה הודעה אחת אבל,,,,, בכניסה נוספת לפוסטים של מבקרים אחרי כדקה, לא היו לי הודעות בכלל ובדקתי היטב בגלילה למטה לכל הודעות המבקרים להיום. המחיקה של הכפילות גרמה איכשהו למחיקת שתי ההודעות.
 

shoosh2607

Member
מנהל
הניחוש שלי הוא

שההופעה פעמיים היתה באג ולכן כשמחקת אחת נמחק הכל.
&nbsp
 

argamon

Member
כמובן יתכן:

רק כאמור זה לא קורה לי בפעם הראשונה
לא נורא, החשוב הוא שלא מדובר בתקלה בה לא עולה בכלל פוסט.
תודה שוש
 
למעלה