בעיה עם שיתוף:

argamon

Member
בעיה עם שיתוף:

שלום לכם : בדף הפייסבוק האישי של נתן זהבי הנקרא natan zahavi בו יש לי אישור חברות של זהבי, יש לי ולעוד מגיבים חברי הדף, מצב של חוסר לחצן שיתוף ברוב ההודעות של זהבי. אני שם לב שלפוסט שלו הכולל סירטון וידאו, יש לחצן שיתוף
> יש כאלו כמו יאיר בן חור בדף הכותב שהוא יכול לעשות שיתוף
?? השאלה שלי למה זה כך? אציין שלדעתי זהבי לא הגדיר מצב חוסר אפשרות לשתף הודעות שונות, כיוון שהוא אומר בשידור הרבה פעמים שההבנה שלו בפייסבוק ממש מינימלית.
1. הנה צילום מסך של קטע דיונים בעניין: https://i.imgur.com/tSZl3xL.png

2. הנה הדף האישי של זהבי. אני לא יודע מה תוכלו לראות בדף כיוון שעבור גלישה חופשית צריך אישור חברות מזהבי:
https://www.facebook.com/natan.zahavi?fref=ts 

***** הערה: לוקחים לפעמים ימים עד שזהבי משיב למספר שאלות בדף כיוון שאין לו הרבה פנאי להכנס לפייסבוק וגם אז סבירות גבוהה שהוא ישיב שאין לו מושג למה אין שיתוף כי הוא לא מבין בזה.
?? לבסוף, האם יש דרך לראות אפשרות שיתוף? ניסיתי את הפטנט שעוזר לפעמים וזה פתיחת הודעה בודדת בדף נפרד, אבל גם בו לא היה לחצן שיתוף.
 

shoosh2607

Member
מנהל
בפוסטים הציבוריים שלו יש אפשרות לשתף

האם הפוסטים מהם אתה לא מצליח אינם ציבוריים? אם זה כך, אז הגיוני. הוא מגדיר פוסטים לחברים בלבד אז אי אפשר לשתף למי שאינו חבר.
&nbsp
 

argamon

Member
את צודקת כרגיל ושאלה בעניין:

אכן בכל הפוסטים של זהבי בדף הפרטי שלו ,בהן אין לחצן שיתוף, הפוסט של נתן מוגדר לחברים.
> בכל זאת לא מובן לי משהו בצילום המסך רואים הודעה של יאיר בן חור הטוען שאצלו מופיעים לחצני השיתוף. האם יש מצב שיאיר לא שם לב והוא רואה לחצן שיתוף רק לפוסט ציבורי של זהבי?
>
והיום קיבלתי מסר עוד יותר מוזר מחבר פייסבוק אמין שאני חבר איתו מספר שנים הכותב רק דברים אמיתיים שכתב לי שהוא לא חבר פייסבוק עם זהבי ונכנס לדף הזה הפרטי של זהבי natan zahavi והוא יכול להגיב ולשתף כל פוסט של זהבי. איך זה יתכן? האם פייסבוק עושה פרוטקציות?
 

shoosh2607

Member
מנהל
תשובות

1. לגבי יאיר - כן, יש מצב שהוא לא שם לב
2. לגבי החבר השני - אם הוא לא חבר של נתן אז הוא רואה פוסטים ציבוריים ולהם כאמור יש אפשרות שיתוף
 

argamon

Member
שוש, בינתיים יש התפתחות מעניינת


אני מצרף צילום קטע פוסט חדש של זהבי מהדף האישי שלו עליו אנו דנים למעלה.
בצילום רואים תמונה אשר זהבי הוסיף ומוגדרת לחברים ורואים את זה בסמל תחת השם שלו, אבל,,,,, יש למטה בכל זאת לחצן שיתוף ,ובדקתי ואפשר לשתף לכולם אם אני רוצה.
האם אני מבין נכון שהסיבה היא שהתמונה היא שיתוף קישור שנתן פרסם?
זה כתוב צמוד משמאל לשמו של נתן.
אם אני צודק, לא ברור לי כראוי למה בכל זאת יש סמל חברים בהודעה הזו שאפשר לשתף: האם אני מבין נכון שבגלל הגדרת חברים, במקרה ואשתף, אי אפשר יהיה לראות כלום על דברים שזהבי היה כותב בקשר לתמונה אלא רק את התמונה בלי השם של זהבי?
> הנה צילום מסך: http://bit.ly/2pSpoO3
 

shoosh2607

Member
מנהל
בדיוק

הקישור הוא ציבורי ולכן ניתן לשתף.
השיתוף של נתן הוא לחברים בלבד כי זו הגדרת ברירת המחדל שלו.
 

argamon

Member
תודה שוש ושאלה קרובה (חבל לפתוח שירשור נוסף)

שוש יש לי שאלה אחרת אבל קרובה לעניין וחבל לפתוח שירשור חדש עבור זה.
אני מקווה שאצליח להסביר.
> לדוגמה: אני שומר תמונה כלשהי ואם אני רוצה אז אני יכול להעלות את התמונה מהשמורים לאתר הנקרא אתר להעלאת תמונות, ואז בשניות האתר יוצר לי כתובת אינטרנט לתמונה, כך שאני יכול למשל כאן בהודעה או במשלוח מייל וכ"ו להוסיף את הכתובת כקישור ובלחיצה על הקישור רואים את התמונה . אני עושה את זה כאן הרבה פעמים בתמונות של צילומי מסך בשאלות שונות וגם בשאלה הזו אצרף קישור כזה שהכנתי בדך הנ"ל.
השאלה שלי כך: אני מצרף צילום מסך לתמונה של זהבי בדף שלו עם השמלה של מירי רגב כאשר מסומנת עליה הכותרת GIF . בדף האמיתי של זהבי, כאשר לוחצים על התמונה הזו , היא נהפכת למצב אנימציה כך שהתמונה נשארת כמו שהייתה, אבל האש כביכול על השמלה ניראית בוערת ממש כמו במציאות . ( בלחיצה אין מעבר לדף חדש. הכל נישאר ,רק מופיעה תנועה של האש.)
>> כאן הבעיה: הייתי רוצה מצב כתובת לתמונה, בה אם למשל אעלה אותה כאן, אז כל מי שיפתח את הקישור יוכל ללחוץ על השמלה ולראות את הופעת התנועה כאילו האש בוערת. הבעיה שאמנם האתר להעלאת תמונות נותן כתובת לתמונה, אבל בלחיצה עליה כקישור, עולה התמונה בלי אפשרות הפעלת תנועה אלא רק סתם תמונה עומדת.
?? השאלה שלי: איך אני יכול ליצור מצב קישור לתמונה כך שהיא תהפוך למצב תנועה בלחיצה עליה?
בתמונה של זהבי כתוב למעלה "קישור" שהוא לחצן, אבל בלחיצה עליו סך הכל הדף עובר ריענון ולא מגיעים למקור הקישור. אין גם פרטים למקור הקישור.
http://bit.ly/2q6pE7u
 

shoosh2607

Member
מנהל
GIF זה סוג קובץ של תמונה זזה

אין לך אפשרות לעשות את מה שביקשת - רק לתת פה את הקישור המקורי.
 

argamon

Member
לא הבנתי כל כך

שאין לי אפשרות לעשות מה שביקשתי, את זה הבנתי
אבל לא הבנתי מה הכוונה לתת כאן קישור מקורי.
> איך אני מגיע לקובץ כזה? האם ידוע לך? אני לא רואה רמז בתמונה של זהבי מאיפה הוא הביא את זה. האם את מצליחה להבין מאיפה הוא מביא את זה?
אם אשאל את זהבי אז כמעט בטוח שהוא ישיב לי, אבל הבעיה שזה יכול לקחת המון זמן כי הוא מלא עיסוקים ואין לו הרבה זמן להתעסק עם שאלות גולשים.
 

shoosh2607

Member
מנהל
אין לי מושג

אני לא יודעת מה זז בתמונה, מה רואים, על מה מדובר - אין לי שום דרך אפילו להתחיל לחפש....
 

argamon

Member
או קיי תודה:

בכל זאת אשאל את זהבי בתקווה שישיב מהר, ואולי אנסה גם בתמיכה הטכנית.
תודה שוש.
 

shoosh2607

Member
מנהל
איזו תמיכה טכנית?

אם הייתי יודעת מה יש שם, אולי הייתי יכולה למצוא...
 

argamon

Member
אופס, אני רואה שלא כתבתי בצורה נכונה:

שוש התכוונתי שכיוון שאת כותבת שאין לך דרך לחפש, אז הבנתי שהשאלה שלי יותר טכנית ולא שאלה של פייסבוק בעניין קובץ GIF ולכן ציינתי שאשאל בפורום התמיכה הטכנית בתקווה למצוא מי שמתמצא בקבצי GIF , אבל גם בזה יש לי טעות כי שכחתי שאת השבת גם בפורומים של תמיכה טכנית ופורומים דומים בתפוז ופתרת לי פעם בעיה קשה מאד בשידרוג הדפדפן. אני באופן פסיכולוגי נוטה לראות בך כאן מבינה בענק בפייסבוק ושוכח שאת מבינה גם בעניינים טכניים שלא קשורים לפייסבוק.
סליחה אם כתבתי קודם בצורה לא מובנת מספיק.
 

shoosh2607

Member
מנהל
אני אסביר

הבעיה היא לא טכנית.
התמונה הזו היא תמונה זזה (GIF).
האתר אליו אתה מעלה לא תומך (כנראה) בתמונות זזות.
אם הייתי רואה מה רואים בתמונה, הייתי מנסה לחפש אבל כיוון שאין לי מושג אז אין לי איך לחפש.
דבר נוסף שאולי יעבוד:
היכנס לתמונה שהעלה נתן, עמוד עליה ויופיע למטה בקטן - אפשרויות.
שם אמורה להיות אופצית הורדה למחשב.
 

argamon

Member
התקדמות:

יש לי נטיה שכאשר מסבירים לי משהו ,אני מנסה גם לעשות לזה "שידרוג" שלי במקרה הצורך. אז כך:
1. אני עומד על התמונה של נתן ולא קורה כלום. ולא מופיע כלום עם אפשרויות. גם בלחיצה ימנית אין הופעת אפשרויות אלא שמירה בשם שאותה ניסיתי כבר וגם התוצאות הסופיות הם תמונה בלבד ואולי אין תמיכה ל- GIF כפי שציינת.
2. ניסיתי לשמור בלחיצה ימנית על החץ הקטן הלבן בצד שמאל למטה בתמונה כמו שמופיעה בצילום הקודם שהוספתי קודם ועכשיו אחרי ההעברה באתר להעלאת תמונות יש התקדמות יפה: אני מקבל תמונה בה האש זזה, כמו בדף של נתן, אבל בלחיצה על התמונה היא לא קופאת, ואצל נתן היא קופאת ובלחיצה נוספת היא זזה (אין מעבר לדף אחר בלחיצות)
3. לא הבנתי את כוונתך בעניין "אם הייתי רואה" האם כוונתך שאת לא יכולה לראות כמוני בדף של נתן בגלל שעדיין אין חברות ביניכם, או כוונתך אם היית יכולה לראות את התמונה ללא צילום מסך. אז אעלה לכאן קישור למצב שהצלחתי להגיע אליו אחרי שעשיתיח מה שכתבתי בעניין החץ הלבן, בתקווה שגם את תיראי את זה כמוני בתזוזה. ושוב אזכיר שהבעיה היא עכשיו שאי אפשר לעצור את התמונה בלחיצה עליה, כאשר בדף של נתן זה אפשרי. אצל נתן בלחיצה אחת יש אש זזה ובלחיצה נוספת יש קפיאה והופעה מחדש של הכיתוב GIF במרכז התמונה:
https://i.imgur.com/UFzZ0zH.gif
 

shoosh2607

Member
מנהל
תשובות

1. האם עמדת על התמונה כאשר היא מוגדלת?
2. כי כנראה לא תומך
3. כן - אם הייתי יכולה לראות את התמונה אבל אני לא יכולה כי אני לא חברה שלו.
&nbsp
 

argamon

Member
זה כך:

1. אין אפשרות להגדיל! אני לוחץ על מקום כלשהו בתמונה בדף של נתן ואז
> הכיתובים הלבנים נעלמים ויש תזוזה של האש.
> בלחיצה נוספת על התמונה זה קופא וחוזרים הכיתובים הלבנים כאשר באמצע מופיע הכיתוב הלבן GIF
2. במצב קפוא,אני לוחץ על סמל החץ הלבן למטה בצד שמאל כמו בצילום המסך שצירפתי למעלה בשירשור ואז יש מעבר לדף בו יש את התמונה עם תזוזת האש כמו שצירפתי קודם וכאמור אי אפשר להקפיא בלחיצה (אני מקווה שגם את יכולה לראות את התזוזה בקישור החדש שהוספתי. לא כתבת האם את יכולה לראות את התזוזה)
**** ממש מעניין מאיפה נתן הביא את זה כי על בטוח הוא לא עשה פעולות טכניות כלשהן לקישור. אני יודע בוודאות שנתן מבין במחשב פחות מהמעט שאני כבר מבין, ואין לו הרבה מושג בשינוי הגדרות בפייסבוק. (הוא אפילו אמר את זה על עצמו בשידור הרדיו בתכנית שלו)
מה שמרגיז הוא שכפי שכתבתי והבאתי בצילום המסך, יש כותרת בשם "שיתף קישור" ליד שמו של נתן, והמילה "קישור" לחיצה, אבל אחרי הלחיצה מקבלים את אותו הדף של נתן, כאילו הייתה לחיצה על ריענון הדף. אגב, המילה "שיתף" ליד המילה "קישור" כבויה, ואין פעילות בנגיעה בה או בלחיצה עליה.
 

shoosh2607

Member
מנהל
הבנתי

כן - אני רואה את התזוזה.
הדרך היחידה היא לשאול מהיכן הקישור המקורי
 
למעלה