שאלה במשלוח הודעות בטוויטר

argamon

Member
שאלה במשלוח הודעות בטוויטר

שלחתי הודעה למישהו בטוויטר ואני מאמין שהיא נשלחה, אבל אני לא רואה אותה אחרי המשלוח. האם יש מצב כמו בפייסבוק בו אני יכול לראות את ההודעה אשר שלחתי?
 

argamon

Member
אני לא יודע מה זה הודעה פרטית בטוויטר

למרות שמצאתי דף הנקרא לפי תוצאות גוגל "טוויטר ישראל" ואני רואה שדווקא הדברים העיקריים שבו הם באנגלית, אני לא מבין מה זה הודעה פרטית:
https://twitter.com/twiterisrael
( אני ממשיך ׂ) זה כך: הקלדתי בחיפוש את השם אריה גולן (מגיש תכנית הבוקר ברשת ב') כתבתי לו ציוץ ושלחתי. > ההודעה שלי נעלמה ואני לא יודע איפה למצוא אותה, אם זה אפשרי בכלל.
> שוש אשמח לתשובה אם יש לך, ויעזור לי הסבר איך להגיע גם למסרים וגם לכתיבה נכונה בדף הפתוח. אני מבין שהלחצנים באנגלית ואשמח להסבר שלך על מה ללחוץ.
> אגב אם יש לך סבלנות לזה ואת מתכוונת ממש להתעסק גם בשאלות טוויטר, אז יעזור אם תעלי הדרכה שלך לגלישה בטוויטר עבור מתחילים.
> בחיפוש הדרכה לטוויטר למתחילים , וכוונתי להדרכה בעברית, לא מצאתי משהו רציני ביוטיוב, רק כרגיל הסבר של מישהו שבעצם מסביר לעצמו וחושב שכולם יבינו מה שהוא מבין.
>> ולבסוף: האם את מכירה בטוויטר לחצן כניסה לעזרה מקיפה כמו בפייסבוק?
 

argamon

Member
תודה שוש

קישורים טובים ואני אעבור עליהם ואולי אמצה בהם מה שאני מחפש רק כרגיל כולם מסבירים לעצמם, או שזה רק נדמה לי. בכולם יש בעיקר מילון והסבר ללחצנים אבל הסבר לשאלות כמו שאני שואל, חלילה אין. למה אין? כי אין להם את ההיגיון של שוש להסביר משהו בצורה נורמלית המובנת לכולם. כדאי שהם ילמדו ממך לתת הסבר למישהו שלא מבין איך מתפקדים בטוויטר, כמו שאת מסבירה לשאלות פייסבוק. הם יודעים לכתוב כותרת מושכת על מדריך למתחילים בטוויטר אבל דוגמא מפורטת? חלילה. צריך היגיון עבור זה.
> בכל אופן הקישור הראשון הוא להסבר של מישהו הנקרא יאיר קיבייקו שיש לו דף בפייסבוק. אני אנסה לשאול אותו ואם ישיב לי ואבין, אני אוסיף לפורום הזה את התשובה כדי שתוכלי להשיב למישהו שאולי ישאל בשלב כלשהו.
תודה על ההשקעה עם הקישורים שוש.
 
למעלה