חלונות 10 מאתר מיקרוסופט

shmulik88

Member
חלונות 10 מאתר מיקרוסופט

נניח שאני מוריד חלונות 10 מאתר מיקרוסופט, ומתקין במחשב חדש ולא מכניס מספר רשיון. האם מערכת ההפעלה תעבוד? האם אחרי זמן מסוים מערכת ההפעלה תפסיק לעבוד? האם אחרי זמן מסוים מתחילות הגבלות על תיפקוד מערכת ההפעלה? האם המערכת ההפעלה "מטרידה" אותי ומודיעה שזה ללא רשיון? האם אני יכול לקבל עידכונים? (אני בעד מערכת הפעלה חוקית אבל אני בשלב של מעברים בין מספר מחשבים)
 
זה עובד

לא חייבים להזין מפתח מוצר בעת ההתקנה. אפשר לדלג על זה. לאחר 45 יום המע' מתחילה להטריד קצת, אבל לא מפסיקה לעבוד ולא משביתה את המחשב. &nbsp מציע להתקין את המע' בעת שהמחשב לא מחובר לאינטרנט. כך אפשר להירשם ללא חשבון מיקרוסופט, אלא בעזרת חשבון מקומי רגיל. כשהמחשב מחובר לאינטרנט, אשף ההתקנה לא מוותר על חשבון מיקרוסופט. &nbsp אפשר לקבל עדכונים ללא בעיות.
 

shmulik88

Member
חשבון מיקרוסופט

מה הכוונה חשבון מיקרוספט? שם משתמש עם סיסמה לאתר מיקרוספט? זה גם כתובת מייל? תודה מראש
 
כן. זה חשבון מיקרוסופט

באופן אישי, אני מעדיף להירשם ללא חשבון מיקרוסופט, בעזרת חשבון יוזר מקומי. &nbsp הם די נודניקים שם במיקרוסופט, והם לא מוותרים על אימות בעזרת טלפון סלולרי. אני לא אוהב את האימות הזה... וגם לא מבין מה יוצא לי בכלל מחשבון מיקרוסופט שאני לעולם לא עושה בו שימוש. לכן בכל פעם שאני עושה התקנה נקייה, אני מנתק את החיבור לאינטרנט, ונרשם כמשתמש מקומי רגיל ללא שום בעיה. זה מדלג לגמרי מעל הדרישה לחשבון מיקרוסופט.
 

shmulik88

Member
הבהרות...

למה הכוונה משתמש מקומי רגיל אם אין חיבור לאינטרנט? מצריך כתובת מייל סיסמה? או כתובת מייל קיימת שיש לי?
 
לא צריך שום מייל

כשאתה בוחר להירשם כמשתמש רגיל, כל שאתה נדרש זה לספק שם ו סיסמא, וכן יש כמה שאלות זיהוי שעליך לענות עליהן למקרה שבו שכחת את הסיסמא.
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
לפי החוק אתה חייב רשיון לווינדוס לכל מחשב , זה החוק!

&nbsp אחרים שיגידו מה רוצים ..אתה שומר חוק? תקנה..
 
למעלה