לקראת עדכון האביב של ווינדוס

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
לקראת עדכון האביב של ווינדוס

אני מביא קישור באנגלית לכל השינויים ...לתרגם את זה משימה גדולה מידי...עבורי, לפחות לחלקכם זה יכול לעזור :) העדכון עצמו צפוי לצאת מחר להבנתי מכמה מקורות ויגיע תוך מספר ימים לכולם ...דרך מערכת העדכונים
חלק לא ספציפיים על התאריך רק אומרים באפריל..בכל מקרה אני מביא את ה שינויים..
הקישור :)

https://www.windowscentral.com/windows-10-redstone-4-changelog
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
אכן כן

&nbsp
היה רק עידכון תקופתי רגיל..
&nbsp
ממה שאני הבנתי יש עיכוב בגללא באגים שיש עדיין..לכן עשו עידכון ואולי עוד קטנים יהיו ורק אז את עדכון האביב...על מנת להכין את המערכות יותר טוב.
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
עידכון קטן רגיל

&nbsp
אבטחה שיפורי מערכת וכו'..שגרתים שוטפים . בניגוד לעידכון האביב / סתיו הגדולים....הייתי צריך להשתמש במילה שוטף...מלכתחילה תודה על שימת הלב :)
 

ירון מקשקש

Well-known member
מנהל
לא מבין מה מיהרת

לא יצא שחרור רשמי מסודר בגלל שיש עוד בעיות...אני לא מאמין שיבטלו שיתוף רשת אלא שיש שם בעיה שלא נפתרה איזה באג....לכן צריך לחכות לשחרור מסודר..ויתכנו גם אחריו עוד השלמות ..כי שיש הפצה לכולם מתגלות בעיות קטנות לפעמים שמקדם משתמשים לא ניתן לחזות אותן..
קיצור לא למהר לחכות...רצוי לרוב המשתמשים...
 

zivelca

Member
העדכון נעשה באופן אוטמטי ואתמול היה שוב עדכון אוטמטי

מוזר אתמול היה עדכון שנעשה בלילה, ופתאום במחשב שלי הופיע בתקיה רשתות כל הכוננים של המחשב שלי בשיתוף , המחשב השני של ביתי לא הופיע, נגשתי למחשב השני של ביתי נכנסתי לתקית רשתות והמחשב שלי הופיע ויכולתי להיכנס עליו. המחשב השני של ביתי בתקית רשות לא הופיע במחשב שלה ולא בשלי, לאחר זמן מה הייתי צריך להפעיל מחדש את המחשב שלי, לאחר שעלה נעלמו מתקית רשתות כל הכוננים שלי וחזר למצב של חוסר יכולת לרשת.
מוזר ביותר כל מה שקורה במקרוסופט.
 
למעלה