29/4/18 הרצאה על הבר ואתם מוזמנים - התאהבות כהתמכרות

על זה בדיוק ההרצאה ב29/4

התאהבות היא רגש ממלא, אך בהתאהבות אנחנו גם מפקידים את שלוות הנפש שלנו, ואת תחושת הקיום בידי אובייקט ההתאהבות. ואז אותו אדם הופך להיות אובייקט, ואנחנו אובייקטים לו. ההתאהות הופכת לסוג של התמכרות כמו לסם.

בהרצאה אני אציג את המודל שמדבר על המצב עם כלים פרקטים להתמודדות. תוכלי לבחור מה מתאים לך
מקווה לראות אותך.

זה הלינק להרצאה
https://www.tixwise.co.il/he/coach4love
ויקי
 
לא, זאת אהבה

אני אוהב אותה ואני מבקש שתפסיק להציק לי עם ההקנטות הטיפשיות שלך. אני לא מבין מה זה מועיל לך להיות מגעיל. מקווה שיחסמו אותך עוד מעט. אני אוהב אותה ועצוב שהיא לא אוהבת אותי ולא רוצה אתי קשר.
 
רמי אתה מזלזל ברגשות של אנשים!!

זה גועל נפש. ממש לא יפה. אני אוהב אישה ואתה אומר שזו אובססיה ופנטזיה ולא רגש אמתי. זה מעליב. תאר לך שהיית אוהב אישה מאד והייתי אומר שזו אובססיה ופנטזיה.
&nbsp
 
אתה אדם רע לב!

אני אוהב את האישה הזאת מאד, כבר הרבה שנים, והיא חשובה לי, ואתה מזלזל. זה באמת סיפור עצוב מאד, כי זה סיפור של אהבה חזקה ולא ממומשת. היא האהבה הכי חזקה של חיי ולכן אני אוהב אותה כל כך הרבה שנים וכנראה תמיד אוהב אותה.
 
מירי אני לא מבין את הטיעון שלך

ברור שאת מאוהבת בבן הזוג שלך! בני זוג אוהבים כבני זוג ולכן הם בדרך כלל מאוהבים זה בזה. הוא ודאי מצפה שתהיי מאוהבת בו, וזה יפה. הביעי לו את אהבתך במלים יפות ובמעשים יפים.
 
אפשר להחליט לא להסכים עם דעה אך בזה לסיים

חברים יקרים אני מנהלת פורום ולא גנון. גם לא שוטרת. כתוב לכם בראש הדף לשמור על כבטד. אני מבקשת בכל לשון של בקשה כבדו את בקשתי זו..
גם אם הדעות שונות/מנוגדות. בבקשה שמרו על שפה מכבדת.
אני לא מתכוונת להיות על תקן שוטר, אם העניין יחזור כל הנוגעים בדבר יורחקו משמע יחסמו. ללא קשר מי התחיל ומי הפוגע ומי הנפגע.
כפי שכתבתי אני לא מנהלת פורום ולא שוטרת.
 
29/4/18 הרצאה על הבר ואתם מוזמנים - התאהבות כהתמכרות

אין כמו הכרות מחוץ לעולם הווירטואלי.
מזמינה אתכם להרצאה על הבר, לשמוע על זוגיות ולהכיר.
29/4/18 בננוצקה בר - לילינבלום 30 תל אביב 19:00.
לינק לכרטיסים לחצו כאן
https://www.tixwise.co.il/he/coach4love

על מה הפעם?
התאהבות היא אחד מרגעי השיא בחיים. "והיינו לבשר אחד" נכתב.
כולם משתוקקים לחוות אותה, בכל גיל. היא ממלאת את חיינו.

אך בהתאהבות אנחנו גם מפקידים את שלוות הנפש שלנו, ואת תחושת הקיום בידי אובייקט ההתאהבות. אם הוא עונה לנו אנחנו נושמים ואם לא אנחנו מפסיקים לנשום, פיזית ומטאפורית.

האהוב הופך להיות אובייקט לצריכים שלנו ואנחנו אובייקט לצרכיו.
במובן זה, התאהבות מתכתבת באופן ישיר עם התמכרות.

התמכרות זהו מצב בו קיימת תלות פסיכולוגית וגופנית בחומר או פעילות כל שהם. ההתמכרות מתאפיינת בהתנהגות כפייתית שנועדה להשיג גירוי מסוים והיא ממשיכה גם כאשר היא מובילה להשלכות שליליות וגם שהיא באה על חשבון צרכים חשובים אחרים.

אתם מנסים ליצר זוגיות ולא מצליחים?
התאהבתם בעבר, ומושא ההתאהבות עדיין נמצא שם במרחב (פייס/אינסטגרם/ווטסאפ)?

איך נגמלים?
אפשר להיגמל?
איך חוזרים להתאהב?
האם לוותר?

על כל אלה ועוד בהרצאה מרתקת על הבר.

עלות
50 ש"ח לכרטיס לא תתאפשר רכישת כרטיסים במקום.

לינק לרכישת כרטיסים לחצו כאן
https://www.tixwise.co.il/he/coach4love

נתראה
ויקי
פתיחת דלתות 19:00.
ננוצקה בר - לילינבלום 30 תל אביב
 
ויקי האנשים האלה כבר הרבה זמן מתעללים בי

בכמה פורומים. אני אוהב אישה והם לא מאמינים לי ומזלזלים ברגשותיי אליה, מאשימים אותי באובססיה ופנטזיה. זה מעליב. אני לא חושב שזו סתם דעה, זה זלזול ברגשות של אדם. כתבתי להם כמה פעמים שאני אוהב אהבה אמתית את האישה הזאת, והם מסרבים להאמין לי. אני חושב שזה לא יפה. אני מבקש שתטפלי בזה. זה רק חלק מהדברים שהם אומרים עליי, הם אומרים דברים מאד לא יפים.
 
רמי אבין אם כוונותיך טובות

אבל אני רוצה שתבין שהאישה הזאת שהייתה מטפלת שלי חשובה לי וכואב לי שהיא לא רוצה אתי בקשר, ולכן אני מרגיש שזה חוסר רגישות מצדך שאתה אומר לי שרגשותיי אליה לא אמתיים ושאני לא באמת אוהב אותה. זה מעליב. היא אישה נהדרת ותמיד אזכור אותה לטובה. הכרתי אותה במסגרת עבודה במשך ארבע שנים ולמדתי לראות את אופייה הנהדר. אמנם אני מבין שלו הכרתי אותה בדרך אחרת אולי הייתי חושב עליה אחרת, אבל אני מרגיש מאד חזק שהיא כן האישה המתאימה לי ושהייתי אוהב אותה בכל מצב.
 
היא

חמודה, עדינה ומלאה שמחה ורגשות, וכל זה מתפרץ ממנה חזק, והיא משלבת מעשיות ורגשיות בדרך מאד עדינה ויפה. פעם אמרה שהיא מצטערת שאין לנו זמן לשוחח על דברים אישיים. פעם אמרה שהצורה שסידרנו את הסחורה יצאה יפה. צחקה מבדיחותיי ומהדרך שחיקיתי עובדת. דאגה לי כשקיבלת מרק חינם במסעדה שזה לא מקובל. כשקניתי לה מתנה מיוחדת הנחתה אותי בעדינות כל הפגישה להגיד בשביל מה המתנה. העירה לי על הקולות שהייתי עושה שאדמיין שאדם ישאל אותי איפה בית המרקחת ואשמיע קול ואגיד לו: כאן משמאלך. היה לי מנהל עבודה אחד שאהבה מאד ואמרה שיש לו הומור של איש צבא. איש אחד בעבודה החמיא לה על יופייה ודיברתי עליו ואמרה שהיא לא מכירה אותו ואמרתי את כן מכירה אז היא חייכה במבוכה. הייתה לה אישיות מיוחדת ונהדרת. .
 
אני מבדיל בין התאהבות ואהבה

אהבה רגש משמעותי יותר, להרגיש שאדם טוב ונהדר מבחינת אופיו. היא יוצרת נתינה כנה. התאהבות היא פשוטה, חיצונית יותר ונלווית, והיא נוצרת לדעתי מתוך משיכה. אני מאמין שאהבה חזקה יותר וחשובה יותר מהתאהבות, וכשיש אהבה היא מתגברת אפשר להיות בכל סוג של קשר גם אם מאוהבים. במשך חיי הנישואין המאוהבות חולפת ונשארת אהבה. אני חוויתי בחיי אהבה מאד אמתית וחזקה למישהי שהייתה פעם מטפלת שלי, וניסיתי ליצור אתה קשר ולא הצלחתי. אני חושב שהיא אהבת חיי, אבל מעולם היא לא רצתה להיות אתי בקשר. על התאהבות קל יותר להתגבר. אהבה אמתית נשארת כל החיים, וזה חלק מהיופי שלה. אני מאמין שהדרך להתמודד עם אהבה חזקה היא ללמוד לאהוב יותר את עצמנו בעזרת עיסוק בדברים שאוהבים לעשות. לאהבה אמתית לא מתמכרים, התמכרות זה להיות זקוק למשהו בגלל התרגלות אליו.
 
הייתי שמח אבל

אני גר ביישוב קטן וסגור שיש בו ניידות מאד מוגבלת, ואני משער שההגעה להרצאה תדרוש ממני יותר מדי טרחה. אבל תודה על ההצעה.
&nbsp
 
התאהבות במטפל/ת תופעה שכיחה בעולם הטיפול

שכיחה עד כדי כך שהיא נלמדת בקורסים באקדמיה. נוצרת בעקבות העברות/השלכות ועוד זה לא המקום לפרט ולהסביר אך כן אומר, שעדיין זה מוגדר כהתאהבות. אהבה היא משהו אחר לגמרי. בכל אופן ההרצאה המדוברת מדברת על התאהבות, וממוקדת באותם רגשות משמעותיים ועוצמתיים שחוויתה. רגשות שכשמושא ההתאהבות אינו מרגיש כמוך החוויה מהפרידה היא לא קלה בלשון המעטה. בהרצאה יוצגו כלים להתמודדות, עולם האימון עוסק בכלים להתמודד עם.
 
זו לא התאהבות במטפלת

אני אוהב אותה כאדם בגלל אופייה הטוב שלמדתי להכיר במסגרת עבודה במשך 4 שנים, ותמיד אהבתי אותה מאד כאדם. זו אהבה עצומה ובכלל לא התאהבות. היא האהבה הכי חזקה של חיי. ניסיתי לשכנע אותה ולא הצלחתי. אני כבר שנים אוהב אותה מאד. היא מצידה לא אהבה אותי ולא רצתה קשר, וזה סיפור עצוב מאד.
 
למעלה