שלום

שלום

אני גר כבר הרבה שנים בכפר טיפולי קטן. בזמן האחרון הבנות מתרחקות ממני ולא ברור לי למה, ואני מתקשה במיוחד למצוא בת זוג. הייתה לי בת זוג שנשארה ידידתי כי היא לא יציבה ולא בוגרת ומתקשה לשמור קשר. רוב קשריי הרומנטיים היו קצרים, וחיי המין שלי לא כל כך טובים. הקשר הכי ארוך שלי היה הראשון, שהיה קשר מכוער מאד. אהבת חיי הייתה מטפלת שלי לפני הרבה שנים ולא רצתה אתי קשר אישי ככל שהתאמצתי לשכנעה. אני מחכה כבר למצוא חברה קבועה. העובד הסוציאלי שלי מארגן עכשיו הכרויות. אולי בגלל הליקוי המוחי המיוחד שלי מתרחקים ממני, אף שכמעט כולם בכפר שלי עם נזק מוחי כזה או אחר.
 
בנוסף

יש לי קשיי תקשורת מיוחדים שמאד מפריעים לי בחיים, אני חריג ולא מתאים לחברה ואולי גם בגלל זה קשה לי יותר למצוא מישהי. אמנם אני מאד אינטליגנטי בתחום המלולי וגם הצלחתי ללמוד היטב באוניברסיטה ולעשות תואר. יש אצלי ניגוד בין האינטליגנציה החזקה לבין הליקוי בתקשורת. אולי גם הניגוד הזה מקשה ביצירת חברות.
 
מציאת זוגיות כשיש קשיי תקשורת

אשמח לעזור לך
לא מבטיח דבר
חייב לראות אותך ולהתרשם
האם תוכל ליצור אתי קשר?
פרטי פה, כמנהל הפורום
 
התמודדות עם פחדים

לא אוכל לנסות לעזור לך מבלי שנדבר קודם לכן. אני מאמן אישי - קואצ'ר. פגוש את מתאמני בקליניקה אצלי או באמצעות תוכנת הסקייפ החינמית.
 
אני לא צריך להתמודד עם שום דבר

ואין לי פחדים. אני נזהר מסכנות כי אני חכם. הבנתי מדבריך שאתה מאמן אישי ולכן כנראה אין סכנה. בעיה אחרת שבכפר שלנו אין תחבורה וניידות טובות וקשה להגיע ממקום למקום. בכל מקרה תודה. איך מצטרפים לסקייפ שלך?
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
התקנת תוכנת סקייפ

כל מה שאתה צריך זה מחשב, מסך עם מצלמה וחיבור לאינטרנט.
תוריד את התוכנה ותתקין אותה. זה בחינם.
 
מציאת זוגיות כשיש קשיי תקשורת

אשמח לעזור לך
אוכל לקבל החלטה בנושא לאחר שנשוחח
האם אתה יכול ליצור אתי קשר?
פרטי פה כמנהל הפורום

בהצלחה
 
למעלה