אירוח בנושא טיפול רוחני למציאת זוגיות

ניקוי חסמים והגדרה עצמית חדשה

מרגיש לי נכון להפנות אותך לאימון לזוגיות. הכלים שתלמדי יאפשרו לך לגלות את החסמים שלך שמנעו ממך עד היום לממש את הזוגיות הנחשקת. את תקבלי אפשרות לעבור תהליך אפקטיבי תוך זמן קצת כאשר תזכי ליישם מספר דברים בבת אחת:
1. ניקוי חסמים - יאפשר לך להתחיל בדרך חדשה ונקייה ללא עכבות למצוא את הזוגיות ( וכאשר תהיי במקום הזה כמובן שדברים יקרו כיוון שתצליחי להיות במקום הנכון - בזמן הנכון )
2. נטרול אמונות מגבילות ופרדיגמות שלך על עצמך ועל מהי זוגיות - הגדרה נכונה של האדם שאת, אל מול מהות המושג זוגיות עבורך
3. כלים מעשיים בהם תשתמשי על בסיס יומיומי אשר יאפשרו לך לאתר את בן הזוג המיועד תוך זמן קצר!
 
תכנות התת מודע באמצעות ה NLP

הNLP הוא תהליך של דמיון מודרך המאפשר לתכנת בזריזות ויעילות את תת המודע שלנו מחדש ובאמצעות זאת להחדיר לתת המודע אמונות והרגלים חדשים על עצמנו ואל חיינו.
התהליך אפשרי כיוון שתת המודע שלנו הוא המפעיל את ההתנהגות שלנו ביומיום ובכל מצב בו אנו נתקלים ואיתו מתמודדים. תת המודע שלנו אחראי גם לזימון סיטואציות כאלה ואחרות לחיינו, דהיינו, מיסטיקה לשמה אם תרצה ( רוחני ככל שישמע, מדובר על כלים פרקטיים ביותר, אשר נבחנו לא מעט ע"י המדע )
קצרה היריעה מלהסביר כאן בכמה מילים, אני יכולה רק להבטיח לך שמדובר בכלי מעשי להפליא שאכן עובד.
צור איתי קשר ואסביר לך יותר לעומק על הכלי המדובר
 
סוגי טיפולים לא קונבנציונאליים רלבנטים

אין אני יודעת לאיזה סוג של טיפול בדיוק את מתכוונת ( מאחר ולא פרטת בשאלתך ) אז אתייחס לכל סוגי הטיפולים האלטרנטיביים ( לא פסיכולוגיה או פסיכיאטרייה ) הרלבנטים עבורך:
ממליצה לשלב טיפול אנרגטי לזימון שפע יחד עם דמיון מודרך NLP על מנת לראות תוצאות כבר מהחודש הראשון!
בוודאי שתנאי הכרחי לכל סוג של טיפול ( בין אם פיזי או אנרגטי בלבד ) הוא הכנת הנפש למעבר לשלב הגבוה יותר שלה, במילים אחרות לטרנספורמציה אמיתית, והדבר נעשה באמצעות תהליך קואוצ'ינג נכון.
אוכל לפרט ולהסביר יותר כאשר תצרי איתי קשר
 
תהליך מיפוי ערכים עמוק והכרת ה'עצמיות' שלך
ישנן אינספור תשובות אפשריות לשאלתך, אך התשובה שלי תתייחס למבחן התוצאה של הקשר בינכם. עלייך לבחון את השאלות הבאות:
1. האם את מרגישה שהקשר הזה מפתח אותך ומאפשר לך לצמוח?
2. האם הקשר הזה מספק לך את הצרכים הבסיסיים שלך בזוגיות? ( ממליצה לגשת למאמן מקצועי לזוגיות על מנת להעביר אותך תהליך של מיפוי ערכים עמוק )
3. האם את מודעת לסוג האישיות שלך וכיצד נכון עבורך לחוות זוגיות?
4. אשמח לשמוע מה מפריע לך היום בזוגיות??
צרי איתי קשר, אפנה אותך לגורמים המתאימים ביותר
 
מהו חוק המשיכה וכיצד מתפעלים אותו במהרה

חוק המשיכה הוא חוק המסביר את כל התופעות הקיימות ( או הלא קיימות ) בקיום שלנו, ביקום שלנו. עקרון חוק המשיכה אומר שעל מנת למשוך אנרגיה מסויימת לחיים שלנו ( כגון זוגיות, כסף, בריאות, שפע מכל סוג.. ) עלינו להיות אותה האנרגיה בעצמנו, כלומר, לחוות את אותה התופעה אנרגטית גם אם היא לא נמצאת כרגע בחיים שלנו. אסביר את העניין באמצעות דוגמא:
במידה ואנו מעוניינים באהבה גדולה בחיים שלנו, עלינו לחוות את אותה התחושה של האהבה אותה אנו מזמנים לחיינו, כמה שיותר, כל יום - כל היום, לפחות 40 יום בשילוב עם טכניקות זימון יעילות. נכון שהדבר נשמע יותר מדי שאפתני ואולי אפילו לא בר מימוש, אך הדבר יכול להיות די פשוט אם לומדים את הטכניקות המיועדות לכך. מנסיוני, הטכניקות תורמות מאוד לזימון המציאות הרצויה לחיים שלנו!
אשמח לתת עוד פרטים ולייעץ אודות הסדנאות הקרובות.
 
דרך נכונה 'להפטר' מטבעת נישואים לאחר הגירושים
אכן ישנה דרך 'נכונה' להתנתק מהטבעת.
הרעיון הוא כזה:
1. אתה מעוניין להתנתק מכל מהות ועניין שטבעת זו היוותה עבורך בעבר
2. אתה יודע ומסכים עם האימרה ש: אתה שלם בזכות מה שאתה ואין אתה זקוק לצד השני ( בעלת הטבעת לצורך העניין ) על מנת להיות יותר ממה שאתה היום, כי אתה כבר שלם!!
3. אין לך כבר מטענים רגשיים כאלה או אחרים בנוגע לכל המאורעות מן העבר שהתרחשו יחד עם בת זוגתך לשעבר
4. אתה מוותר על כל תועלת כספית או אחרת שיש באפשרותך להפיק מטבעת זו ואתה מוכן לשחרר אותה מחזקתך ( חייב להסכים רגשים עם הנאמר, אך יכול גם לבחור למכור את הטבעת כפי שאסביר בהמשך.. )

וכעת לחלק החשוב ביותר:
במידה ומדובר בטבעת יקרת ערך שאת ערכה אין אתה מסוגל להפסיד, ממליצה על מכירה/משכון לאחר שכתבת עבור עצמך את כל הסעיפים הנ"ל וקראת אותם פעמיים ביום, בוקר וערב במשך שבועיים ( ולא לפני! ).
במידה ומדובר בטבעת שאין לה ערך רב ואין לך בעיה להפטר ממנה, ממליצה לקבור באדמה לאחר שקראת את הסעיפים הנ"ל פעם אחת במעמד קבורת הטבעת.
שיהיה בהצלחה!
 
יציאה מזוגיות לקויה

שלום יקירתי.
הכתוב נגע לליבי ואכן יש בידי את הפתרון בו אני אישית דוגלת ומאמינה.
בהמשך לכל הכתוב, שתינו נסכים על כך שהמקום בו את נמצאת היום בכל הנוגע לגבר המוגדר כבן זוגך הנוכחי הוא מקום קשה מנשוא, מצמצם ומטלטל.
עם כל הרצון שלי לייעץ לך לטפל בזוגיות הנוכחית ולנסות להמשיך, אין לי אפשרות לתת עצה שכזאת במקרה הנוכחי - מאחר ועברת את כל הנאמר ואני רוצה להאמין שכל המטפלים והיועצים היו טובים ומוכשרים ואין נכון להניח שהבעיה היא בטיפול לקוי, כמו אם בחוסר התאמה מצערת בינך לבן זוגך.
למרות שציינת כי מערכות הזוגיות מעברך לקו בחסר, אני מאמינה שלא נכון עבורך להמשיך ולנסות לתקן את המקום הנוכחי שלך והדבר הנכון ביותר עבורך ועבור הילדים שלך כרגע הוא פרידה וניתוק רשמי ויציאה למסע חדש בעקבות הלב שלך בו את צפויה לגלות את מהות הנתינה, ההכלה, ההעצמה ובמילה אחת - האהבה האמיתית לה את ראויה.
לאחר כל הנאמר, אוסיף ואדגיש, שלמרות שאולי נדמה לך שהמקום בו את עומדת היום קשה מנשוא ואין את מצליחה לראות ולהבין כיצד ממשיכים מכאן, אין כך הדבר! שהרי התפניות הכי משמעותיות בחיינו מתרחשות דווקא במקומות הכי נמוכים שלנו! לכן -
קבלי החלטה לצאת לחיים חדשים שבהם את צפויה לגלות את מהות האושר האישי שלך!
תזכרי תמיד שהכל אפשרי ופתוח עבורך ובשילוב פעילות נכונה יהיה אפשרי גם לרווחת ילדייך.
יש לי עוד דברים חשובים להגיד בנושא ויותר מאשמח לעזור לך! אנא צרי איתי קשר.
 
זיווג משמיים
אני מזהה זוגיות נכונה כאשר מתקיים חיבור נשמתי בין בני הזוג אשר לא מושתת על תיקון ושיעור רוחני ב'דרך הסבל', אלא על מה שאני קוראת לו 'בדרך ההשראה/האהבה'. כמובן ששני בני הזוג אחראים לדבר והנשמות שלהם הן אלה שבוחרות את אופי הדרך אותה יעברו, לכן יש צורך בבדיקה אנרגטית של הנפשות הפועלות על מנת לקבל תשובה לשאלתך. הדבר מתבצע ע"י תקשור יחד עם נומרולוגיה.
 
התאמה זוגית לא נקבעת ע"י תאריך לידה
לשאלתך, אין אני מאמינה שניתן למצוא התאמה זוגית לפי תאריך לידה בלבד ויש צורך להתייחס לגורמים אחרים חשובים יותר ובינהם בחירה של אדם/נשמה. ישנם מקרים רבים בהם אינה מספיקה ההתאמה הזוגית לפי תאריך הלידה שנראית מצוינת על פני השטח, כיוון שהאדם בחר לצורך העניין בדרכים כאלה או אחרות אשר מעכבות אותו ולא מתאימות לו. זהו מקרה נפוץ אשר אני נתקלת בו פעם אחר פעם. הדוגמא ממחישה לך את הגורם מספר אחד להתאמה זוגית והיא 'זכות הבחירה' של אותה נשמה.
 
ספר מומלץ בנושא הטיפול באמצעות אנרגיית הבורא

שלום רב ותודה!
ישנם הרבה ספרים, אך את מהות ההנחות עליהן אני מתבססת בטיפול שלי ניתן להבין בצורה הכי טובה בספר המדהים של ויאנה סטייבל " תטא הילינג".
 
אירוח בנושא טיפול רוחני למציאת זוגיות


חולמים על אהבה וזוגיות אך מתקשים למצוא את החצי השני?

על האירוח

ביום רביעי, ה-11/1/17 בין השעות 22:00-20:00 נארח בפורום את לנה מירופולסקי, מאמנת ומדריכה תהליכי שינוי צמיחה והגשמה אישית וזוגית באמצעות שיטות דמיון מודרך, NLP, טכניקות מדיטטיביות, קלפי הגשמה טיפוליים והדרכת סדנאות ומעגלים לטרנספורמציה, קבלה, העצמה והשגת מטרות באמצעות תהליכי עבודה אינטנסיביים עם תת המודע.
לנה תנסה לסייע לכם ותשיב על כל שאלותיכם שיובילו אתכם אל האושר.
מוזמנים להעלות את שאלותיכם כבר עכשיו:

על המתארחת

שיטת "אמת הנפש" בהנחיית לנה מירופולסקי מאמנת ומדריכה תהליכי שינוי צמיחה והגשמה אישית וזוגית באמצעות שיטות דמיון מודרך, NLP, טכניקות מדיטטיביות, קלפי הגשמה טיפוליים והדרכת סדנאות ומעגלים לטרנספורמציה, קבלה, העצמה והשגת מטרות באמצעות תהליכי עבודה אינטנסיביים עם תת המודע.

שיטת האימון הייחודית "אמת הנפש" מבוססת על טכניקות של דמיון מודרך, תקשור, התבוננות פנימה, ועקרון חוק המשיכה.
את השיטה מתעדת לנה בספר שעל כתיבתו היא שוקדת בימים אלו. הספר יכלול הסברים על השיטה והנחיות לעבודה מעשית המביאה לתוצאות ברוכות של משיכת שפע והשגת המטרות הספציפיות המדויקות לחיי כל אחד מהמתאמנים בתחומי הזוגיות, פרנסה, בריאות פיזית ונפשית וקידום אישי להצלחה בכל תחום בחיים. על מועד הוצאת הספר לאור- התעדכנו בקרוב באתר.

לנה מירופולסקי הינה מפתחת שיטת התקשור ב"קלפי מרום".
הקלפים מיועדים לטיפול באמצעות תקשור עם הנפש, הסרת חסמים אנרגטיים, מציאת זיווג, פתיחת שפע וראיית הנסתר.

החזון של לנה הוא לסייע לאנשים להגיע אל הייעוד הנשמתי המדויק שלהם, להאיר את חייהם, להביא את ארגז כלי הNLP המיוחד שלה לכל מתאמן באשר הוא ולחולל בו שינוי מחשבתי, רגשי והתנהגותי תוך הגדרת והשגת המטרה בצורה ברורה ומדויקת, וחשוב לא פחות: בפרק זמן קצר.

לפרטים נוספים:
אתר: [URL='http://www.the-soul-truth.com']www.the-soul-truth.com[/URL]
מייל: [email protected]

 
הסבר

האם מדובר על שיטה על טבעית? לא כל כך הבנתי את הקטע עם הקלפים. איך זה עובד?
 
שימוש בקלפים לצורך תקשור מאוד מדויק

אני לא אוהבת להתייחס לפן הנשמתי והרוחני של אדם 'כעל טבעי' שהרי הוא חלק בלתי נפרד מכל אחד מאיתנו ולכן בוודאי שמדובר על עניין טבעי. הקלפים נועדו 'לסרוק' ו'לקרוא' את הנשמה שלך, דהיינו, החסמים אל מול הכלים שברשותך,
כלומר- לאפשר לקרוא אותך בקלות ולייעץ לך את הדרכים הכי מתאימות עבורך ביחס לנושא בעקבותיו הגעת לטיפול מלכתחילה. הקלפים מאפשרים תקשור הרבה יותר ברור ותשובות מדויקות לשאלות שלך הכוללות כלים מעשיים בהם תוכלי להעזר.
 

המגודלת

New member
עין הרע

חברה טובה זמן רב מנסה למצוא זוגיות אך ללא הצלחה. התחלנו לחשוב שיש עליה המון עין הרע. היא יפה ומוצלחת. אין סיבה אחרת לאי מציאת אהבה. האם טיפול רוחני יכול לסייע לה?
 
פתרון יעיל ביותר למציאת זוגיות

למיטב נסיוני, רוב האנשים נוטים לקשר בין עין הרע ( אגב, זה ייתכן וקיים ) למצב של חוסר הצלחה בזוגיות אך במרבית המקרים חוסר ההצלחה במציאת זוגיות נובע מכך שלמחפשי הזוגיות אין את הכלים המתאימים למציאת הזוגיות המיוחלת. כתבת שלדעתך אין סיבה אחרת שלחברתך לא תהיה זוגיות ואם כך אני ממליצה לחברתך לטפל בשני תחומים הכרחיים על מנת למצוא את זוגיות חייה ומהר:
1. תחום המודעות והאימון, קואוצ'ינג לזוגיות - לקבל כלים מעשיים חזקים לתקשורת זוגית שיאפשרו לה לקרב אליה את הגבר המיוחל והמתאים לה ולדעת לשמור עליו.
2. ההיבט הרוחני / המיסטי - ללמוד יישום של שיטה אנרגטית לזימון אהבה וניקוי חסמים רוחניים אפשריים פלוס זימון אנרגטי נכון ומדוייק של הזיווג לחייה.
אשמח להפנות אותך לגורמים שבהם תוכלי להעזר.
מוזמנת ליצור איתי קשר
 

ניסוביס

New member
ביצועי שיא הדרך שלך לפיסגה

עין הרע זה כוח מטפיזי שיוצר קשיים בתחומים כאלה ואחרים היחודיות יש לי את הטיפול הנכון להסרת העין הרע ותגבור העין הטובה.
 

anat1221

New member
זוגיות

12/2/70....מתי צפויה לי זוגיות?
אני עברתי בשנה וחצי האחרונות התפתחות רוחנית ושינוי בעקבות פרידה עם בחור שהיה בנינו קשר נשמתי (היה בעלי בגלגול אחר) וכל זה התחיל כי החלטתי שאני רוצה זוגיות....
אז ניקיתי,שחררתי,הלב התמלא באהבה ורוצה שיגיע אהוב נשמתי חדש....
ורציתי לדעת האם מישהו שאמור להיות זיווגי/חלק מגורלי-אין סיכוי שזה יתפספס?כלומר מה שאמור להיות שלי יהיה שלי?
 

anat1221

New member
זוגיות

12/2/70....מתי צפויה לי זוגיות?
אני עברתי בשנה וחצי האחרונות התפתחות רוחנית ושינוי בעקבות פרידה עם בחור שהיה בנינו קשר נשמתי (היה בעלי בגלגול אחר) וכל זה התחיל כי החלטתי שאני רוצה זוגיות....
אז ניקיתי,שחררתי,הלב התמלא באהבה ורוצה שיגיע אהוב נשמתי חדש....
ורציתי לדעת האם מישהו שאמור להיות זיווגי/חלק מגורלי-אין סיכוי שזה יתפספס?כלומר מה שאמור להיות שלי יהיה שלי?
 
שימוש בטכניקת זימון אנרגטי של אהבה מתאימה ומדויקת

אמרת משפט מדהים ומדויק להפליא : כל מה ששלך, אכן נועד להיות שלך.
יחד עם זאת, ניתן לדעת אם שחררנו את כל הנדרש ועברנו את כל השיעורים המתאימים לפי מבחן התוצאה, משמע, שאם הזיווג עדיין לא הגיע ישנה דרך נוספת לעבור.
מרגיש לי שעברת כברת דרך אמיתית ואינספור שיעורים בכל הקשור בהכלה, שותפות ואהבה.
יש לי הרבה להוסיף ולבאר אך אצטרך פרטים נוספים עלייך על מנת ליידק את התשובה שלי. נוסף על כך מרגיש לי שאת על דרך המלך וכרגע את מיועדת ללמוד לעומק את מהות האהבה על מנת שתכנס במהרה לחייך.
צרי איתי קשר, אשמח להסביר כיצד ולהציע את הכלי המתאים ביותר לזימון הזיווג בשבילך
 

anat1221

New member
זוגיות

וואו...איזה כייף....מסכימה עם כל מה שרשמת...עברתי שינוי מדהים ולטובה....וכל זה התחיל כי רציתי סוף סוף זוגיות.....
בשמחה אדבר איתך....תודה רבה ילנה היקרה....
 
למעלה