לא יודעת איפה לחפש

DoubleInfinity

New member
לא יודעת איפה לחפש

היי, אני בת 22 ...
הקשר המשמעותי היחיד שהיה לי היה בתקופת הצבא, עם בחור שהייתי איתו שנתיים. נפרדתי ממנו כי גיליתי שבגד בי מספר פעמים. פרט לבגידה שהתגלתה בסוף, הוא הביע המון אהבה, הייתי בת בית אצלו, אהבתי את המשפחה שלו מאוד, אותו, ואת הקשר בינינו.
כשנפרדתי ממנו האמנתי שמגיע לי יותר מבחור לא נאמן.
יצאתי אחריו עם שני בחורים אבל היה לי איתם קשר מאוד קצר. אחד מהם לא היה מעוניין להמשיך ומהשני אני חתכתי (הוא לא היה שאפתן בקטע קיצוני. כל הזמן דיבר על כמה שהוא לא אוהב לעבוד, וזה עצבן אותי. אז חתכתי אחרי חודשיים).
עברו 3 שנים מאז האקס, ולא הכרתי בחור שגרם לי להרגיש את מה שהוא גרם לי להרגיש. גם לא הכרתי בחור שהתעניין בי מספיק כדי לפתח איתו מערכת יחסים. זה גורם לי "לנזוף" בעצמי על כך שעזבתי אותו.
אני חייבת לציין שאני עובדת במקום שרוב האנשים בו מבוגרים ממני (40+) ולומדת בתואר, שבו יש לי המון ידידים, אבל הם תפוסים או נשואים. כך שלא התמזל מזלי בעניין הזה.
אני נמצאת כבר שנה באותו מקום. אוהבת את העבודה, אוהבת את הלימודים, אוהבת את החברות שלי והמשפחה. באמת מסופקת מהבחירות שעשיתי עד עכשיו. אבל אני לא מרגישה שאני יכולה להיות באמת שלמה עם החיים שלי בלי זוגיות.
אני לא יודעת איפה לחפש. מה עושים אחרי שזה לא קרה במסגרות הרגילות?
אני יודעת שאני צעירה, ואין לי ספק שזה עוד יגיע מתישהו. אבל השגרה שלי לא עומדת להשתנות בשנה הקרובה, והמחשבה שאמשיך עוד שנה ללא זוגיות מתסכלת אותי.
 
מחפשת זוגיות - היכן לחפש

הגדרת יפה את מצבך וזו כבר התחלה טובה.
את חייבת להרחיב את מעגל החיפושים שלך מאחר והבנת בצדק, שמהסביבה הנוכחית בה את נמצאת הזוגיות לא תגיע.
בנוסף לתשובות שלי פה בפורום לשואלים אחרים בנושאים דומים, (כדאי שתקראי), אומר לך זאת:
  • תנתחי מה קרה לך ב 3 מערכות הזוגיות שהיו לך. מה היה לקוי בבחירה שלך את בני הזוג. אולי משהו היה לקוי בהתנהגות שלך כלפיהם. הניתוח הזה חשוב על מנת שהתופעה, באם היתה, לא תחזור על עצמה במערכת הזוגית החדשה שתמצאי.
  • תגדירי לעצמך מה את מחפשת בבן הזוג העתידי. אם לא תדעי במדוייק מה את מחפשת, יהיה לך קשה למצוא אותו.
  • תעדכני את כל הסובבים אותך שאת מחפשת זוגיות ושאת תשמחי לשמוע על "שידוך " ראוי .
  • האם את פעילה ברשתות החברתיות? בפייסבוק למשל, כמה חברים יש לך? תדאגי להגדיל את מעגל החברים שלך, כולל חברות. תביני שלכל חברה יש הרבה חברים בפייסבוק והם בני זוג פוטנציאליים עבורך.
  • תקפידי על הצגה עצמית ראוייה ואיכותית. גם בטקסטים, גם בתיאור העצמי, גם בשיתופים שאת משתפת וגם באיכות התמונות שלך.
  • תתחילי להיות פעילה וליזום תקשורת עם בני זוג פוטנציאליים שאת מוצאת כראויים בפייסבוק. זה נח, את לא צריכה לצאת מהבית, זה מאפשר לך לעשות זאת בזמנך הפנוי. תתחילי בהתכתבות, תעברי לשיחות טלפון ואז למפגש פנים מול פנים, במידה והבחור עבר את מערכת הסינון שלך. מניסיון, זה עובד.
  • תתחילי להיות פעילה בחוגים, קבוצות, בהרצאות וסדנאות ששם יש סיכוי למצוא בן זוג המתאים לדרישות שלך.
  • השתתפות בפסטיבלים הנמשכים מספר ימים מאפשרת מציאת בן זוג מקרב הנוכחים. הצטרפי לקהילת מידברן למשל, הצטרפי לסדנאות וארועים באשרם במדבר. האינטרנט מלא בהצעות מסוג זה.
  • באם את מספיק אמיצה, פרסמי בדף הפייסבוק שלך סוג של מודעה, בה את מציגה עצמך כמי שמחפשת זוגיות. בקשי מכל מי שקורה את המודעה שישתף בקרב חבריו. מכיר כמה שעשו זאת, לאחר שהתגברו על החשש וקבלו אלפי פניות ראויות.
  • תשקלי להשתמש בעזרה מקצועית להבין מהי זוגיות נכונה, איך להתנהל נכון בזוגיות ועוד נושאים הקשורים בזוגיות על מנת שהזוגיות שתמצאי תצליח.
  • בהצלחה
 
מה פתאום עזרה מקצועית??

מה פתאום לרמוז שאולי משהו היה לקוי בבחירה שלה או בהתנהגות שלה ושאולי היתה תופעה שחוזרת על עצמה?
ממה שכתבה עולה תמונה של אחלה בחורה עם בטחון עצמי. ידעה להעיף את החבר שאהבה כי בגד בה, לא הסכימה להיות עם בחור לא שאפתן. יש לה חיים מלאים, חברים, משפחה אוהבת. הכל בסדר אצלה. עד שמוצאים את הקשר הנכון עוברים בדר"כ מספר קשרים, וזה התהליך שהיא עברה/עוברת. לא צריך בכוח למצוא מה לא בסדר, וזה אפילו לא מה שהיא שאלה.
היא כתבה שהיא יודעת שהקשר הנכון יגיע, ורק התייעצה היכן להכיר.
 
עזרה מקצועית

בשום מקום בתשובתי לא רמזתי שמשהו לקוי או לא בסדר בה.
עזרה מקצועית זה לא בהכרך טיפול רפואי - פסיכולוגי או פסיכיאטרי.
עזרה מקצועית זה יכול להיות טיפול זוגי או אימון אישי שעשויים לחזק היבטים בהתנהלות שלה על מנת לזרז את השגת המטרה - זוגיות טובה ומהר.
 

נהורית1

New member
היי אני מהראשי


קראתי את הפוסט ומאד התעצבתי. אני בהחלט מבינה אותך, בחורה בת 22 ללא זוגיות. אמנם אני כבר לא שם, אני די מבוגרת ויכולה להיות בקלות הסבתא שלך. בכל זאת נכנסתי לכאן כדי לנחם ולעודד. את עדיין צעירה, ואין לך לאן למהר. כפי שכתבת האהבה תבוא. בינתיים, אני מציעה לא לשבת בבית ולחכות. את בעצמך תיזמי קשרים, תתעניני אצל חברות, תרמזי אם יש להן מישהו להכיר לך. תבקרי עם חברה במועדונים (רק בזהירות גדולה מנוכלים), תשתתפי במסיבות, אל תשבי לבד. לפחות, גם אם בינתיים לא מצאת את אהבת חייך, תוכלי לבלות ולשכוח לזמן מה את הבדידות. אף פעם אי אפשר לדעת מתי תמצאי את הנבחר, לפעמים הוא מתחת לאף ולא רואים אותו.

בהצלחה.

בהצלחה.
 

anesthesi

New member
חבר מביא חבר

היי, גם אני הגעתי מהראשי.
אין לי איזה המלצות מדהימות וגם אני קצת יותר מבוגר ממך.
אין איזו נוסחת קסם למצוא זוגיות, אבל באמת כדאי לצאת עם חברות (ולרחרח איתן אם יש להן מישהו "מומלץ"..), לראות אם מישהו במשפחה שמע על / מכיר, ואולי גם הקולגות בעבודה מכירים איזה מישהו שהם מעריכים שקרוב אליך יחסית בגיל.
בכל מקרה, אין טעם להתחרט על ההוא שבגד בך.. כאילו..?!?!1@$ נאמנות היא המינימום שבמינימום ששותף בזוגיות יכול לצפות לה.. אחרת זו לא זוגיות, זו העמדת פנים. מגיע לך יותר, זו לא שאלה בכלל. גם אם תחכי עוד קצת או עוד הרבה - עדיין את ראויה למישהו נאמן שיכבד אותך.
 
את נשמעת בחורה על הכיפאק

ידעת מתי לחתוך מהבחור הבוגדני (כל הכבוד לך), ידעת שעם בחור לא שאפתני קשה לפתח עתיד משותף וחתכת (שוב כל הכבוד לך). יש לך המון ידידים, חברות ומשפחה אוהבת, טוב לך בלימודים ובעבודה. את נשמעת בחורה שיש לה הרבה מה להציע, מודעת לעצמה ומוכנה לזוגיות. לכן, כמו שאמרת, בן הזוג המתאים יגיע.
אני הייתי מציעה לך לספר לכל מי שמכיר ואוהב אותך שאת מחפשת. לידידים מהלימודים, לאנשים שאת עובדת איתם, לחברות, למשפחה. אני מאוד מאמינה בשיטה הזו.
וכמובן, אם יש לך תחביב שהעיסוק בו יפגיש אותך עם בחורים בגילאים המתאימים, לכי על זה. אפשר אפילו לעשות זאת אונליין. סתם דוגמה, למשל, לפני הרבה הרבה שנים כתבתי בפורום אודיו פה בתפוז. לא תאמיני כמה בחורים צעירים היו שם, עם חלקם התפתח קשר אישי של הודעות פרטיות (והיה מתפתח ליותר לו הייתי מעוניינת). כשערכו מפגש פורום הרבה פנו אלי באופן אישי וביקשו שאגיע כי הסתקרנו לפגוש אותי. הפורומים של תפוז היא דרך טובה מאוד להכיר כי הרבה פעמים אפשר להכיר אדם דרך הכתיבה שלו, ובהרבה פורומים יש מפגשי פורום (ואם אין, את יכולה לנסות לארגן!). אם יש תחום שאת מתעניינת בו, ואם מדובר בתחום שמושך אליו הרבה בחורים, נסי להשתלב בפורום. אודיו, אופנועים, אופניים, NBA, סטודנטים. הכי טוב בעיני פורומים שעוסקים בספורט כלשהו כי ברובם בוודאי מארגנים מפגשים מדי פעם.
שיהיה לך בהצלחה, ואני בטוחה שתצליחי! ולא להתייאש אם לוקח קצת זמן, סך הכל את לא רוצה סתם קשר אלא קשר נכון וטוב.
 
למעלה