למה הגברים אוהבים לסבול?

Shirlymor

New member
למה הגברים אוהבים לסבול?

אני בחורה בת 25. נראת טוב, משכילה והכל טוב ויפה, מעט ביישנית ולא אוהבת לשחק משחקים עם המין השני. בעבודה כולם קוראים לי "ילדה טובה" וזה מטריף אותי. כאילו אם אני ילדה טובה אז אני לא מספיק טובה? מה עדיף, להיות "ילדה רעה"?
גם אם הייתי רוצה ליהות ילדה רעה, אינני יודעת איך. אני גם לא מעוניינת! רק הייתי שמחה לדעת, אולי מפי גברים, למה אני לא מספיק טובה עבורם ולמה הם מעדיפים נשים שעושות להם חיים קשים?! אוהבים לסבול
 
יחסים עם גברים

הי שירלי
תגידי תודה למי שצריך, שחינך אותך להיות "ילדה טובה".
אל תנסי להשתנות. תשארי את, הילדה הטובה, בכל המצבים- בעבודה, במשפחה, בין חברייך/חברותיך ובין הגברים אתם את מסתבבת למציאת זוגיות.
התנהלות כילדה רעה לא תקדם אותך מול גברים ראויים לך.
גברים שמחפשים ילדות רעות לא צריכים להיות בחברתך.
אל תנסי ללבוש עליך מסיכה רעה. זה לא יקדם אותך לשום מקום, לא בטווח הקצר ולא בטווח הארוך. כל מערכת קשרים לא תחזיק מעמד כשאין כנות בהתנהלות. המשחק יתגלה די מהר.
את חייבת לוודא שבהתנהלות הטובה שלך, את לא גולשת להתנהלות פסיבית, בה את מוותרת לאחרים, מתקפלת כאילו אין לך רצון משלך. תוודאי שאינך מרצה את האחרים כל הזמן.
את חייבת להיות אסרטיבית בהתנהלותך.
הגברים הראויים לך, יכירו בתכונותיך הטובות ויתחברו אליך.
את צריכה להגדיל את מאגר חברייך, לחפש אותם במקומות בהם גברים איכותיים מסתובבים.
יתכן ואת זקוקה לעזרה חיצונית מקצועית, שתחזק את ההתנהלות שלך מול הסובבים אותך.
בתהליך קצר וממוקד את יכולה לסגל לעצמך כישורי חיים שחסרים לך בהתנהלותך הנוכחית.

בהצלחה
 

Shirlymor

New member
תודה על העידוד. אני באמת אעבוד על האסרטיביות שלי

תודה
 

NSW2

New member
יכול להיות שלא יצא לך

לפגוש גברים שמודעים לעצמם.
גבר שמודע לעצמו ואוהב את עצמו בחיים לא יעדיף ילדה רעה.
ילדה רעה זה בד"כ גם אומר לא הכי יציבה.
מי רוצה בכלל לשחק במשחקי הטינייג'רים האלה?
זה מתאים לאנשים עם בגרות רגשית נמוכה.
 

shlang

New member
כנראה ניתקלת בגברים הלא נכונים

גבר מלומד ,משכיל ומחונך ירצה אשה שהוא יכבד אותה והיא אותו ותהיה זוגיות טובה
 

נהורית1

New member
היי שירלי

לא מבינה את המושג 'ילדה טובה'. את מספרת שאת ביישנית ולא אוהבת משחקים, יעני דוגרית. ולמרות שאת יפה ומשכילה, לפי מה שכתבת, את לא מצליחה לייצור קשר עם גברים. אולי כי גברים מחפשים אתגר, מחפשים מישהי שיוכלו 'לכבוש' אותה לא בכזו קלות, כמו שמשיגים אותך, כי את לא אוהבת 'משחקים', וגברים דווקא כן אוהבים. גברים לא מעוניינים כל כך במי שלא עמלו עבורה כדי להשיגה. ככה הערך שלהם בעיני עצמם עולה. לא מציעה שתשני את האופי שלך, אבל כדאי לך לחפש גבר שאופיו ודעתו כמו שלך. שלא אוהב משחקים ויש לו בראש להקים בית ומשפחה (אם זה כמובן גם בראש שלך).

אולי כדאי לפנות לשידוך?

בהצלחה.
 

NSW2

New member
זרקת כאן

אמונות מגבילות בצרורות.
גברים שמחוברים ואוהבים את עצמם לא צריכים לתלות את הערך שלכם ביכולת או סוג הבחורה שהם משיגים.
מי שצריך את זה אלו ילדים קטנים שהאגו השביר שלהם מנהל אותם. וצריכים פידבק חיצוני מתמיד לערך שלהם.
 

דוד ari

New member
הכל טוב....

בדיוק לא מזמן יצאנו כמה חברים לאכול ,ויצאנו רק בנים (שמונה חברה), ודיברנו וכל אחד על החברה שלו ואיכשהו מישהו שם אמר שחברה שלו היא סוג של גבר ושהיא מעשנת וכו' וכולנו התווכחנו איתו וכולם שם הסכימו שעדינות זה מאד מושך והרבה יותר כיף לאהוב בחורה עדינה מאשר מישהי שמוגדרת ילדה רעה ,בד''כ רק הערסים אוהבים כאלה ,ושלא תביני אנחנו לא חנונים בכלל וכולם אמרו שעדינות זה חלום של כל אוהב
אבל..כמובן הכל במידה מסויימת ,זאת אומרת ,עדינות וביישנות לא חייבים להיות ביחד תשתדלי לזרום עם כל אחד לפי הסגנון שלו ולפי איך שהוא אוהב
בהצלחה !!
 

oneofus

New member
לא מסובך הנה הכללים.

1)קשר ראשוני: תני לבחור שמתחיל איתך או ששמת על הכוונת סימן ברור (לא רמז) שאת רוצה בו.
2) תאתגרי אותו בסיגנון לאן בא לך לצאת
3) תראי לו שיש לך 17 קלפים בשרוול, שיש הרבה על מה לדבר,
4) נסי לתת לו לדבר על מה שהוא אוהב, אפילו על להקת "שכוחי האל"
5) נפחי לו את האגו
6) תשאירי לו אתגרים לפתור.
7) תחשבי על הנסיכה מ אלף לילה ולילה "ואת זה בפעם הבאה שניפגש"

מקווה שעזרתי
 
כי את רוצה את אותה

בלעדיות מינית כמו כולן. בית, גינה, כלב חתול ו-2 ילדים. אם רק היית מחפשת סטוץ היו עוטים עלייך אלף מחזרים, אפילו אם את עושה רושם חיצוני א-מיני. הם כבר היו דואגים לחלץ ממך את החייתיות המינית שאת לא מסוגלת להפגין.
אבל זה לא מה שאת מחפשת. בדברים שאת מחפשת את לא עוסקת כלל בהודעה שלך - אלא רק בחוסר הבנה מה גברים מחפשים. אם את מחפשת חתן את נכנסת לאותו תור כמו אלף נשים שמחפשות חתן. ואז הסיבה שאת לא מצליחה היא בגלל שאת בנחיתות מולן כי הן טובות יותר בציד כזה ממך.
 

John the Savage

New member
לפחות על פי האופן בו את מתארת את עצמך

נשמע שהיית מתאימה באופן מושלם לסוג הבחורה שאני חיפשתי כשהייתי רווק, ולסוג הבחורות שאני נמשכתי אליהן. ממש לא עניין אותי להיות בקשר עם "ילדה רעה".

אבל מה, כשראיתי בחורה כמוך, סיכוי גבוה שלא הייתי מתחיל איתה, פשוט משום שאני עצמי הייתי קצת ביישן ...
 

נוסעת27

New member
היי הגעתי מראשי


אין צורך להיות ילדה רעה. מה שכן. יש ספר שנקרא "למה גברים אוהבים ביצ'יות". השם שלו מטעה אגב. הוא לא מדבר על זה שנשים צריכות להיות ביצ'יות בכלל. מה הוא כן אומר? שיש להרבה נשים תכונה של לרצות (מלשון ריצוי). הרבה פעמים הן נותנות מעצמן מהר מדיי, טובות מדיי וכו'. זה גורם לגברים לקחת אותן כמובן מאיליו מהר מאוד.(אגב זה עובד גם הפוך, כנראה שאם מישהו היה מגיש עצמו אלייך על מגש של כסף היית מאבדת עניין מהר מאוד) גם אני הייתי ככה כל הזמן, ובסוף כל בני הזוג שלי לקחו אותי כמובנת מאליה (הייתי במן מוד כזה של אני אהיה טובה ומדהימה אלייך וככה תאהב אותי).
&nbsp
לקח לי הרבה זמן לעשות את הסוויץ' ולשים את הצרכים שלי במקום הראשון ולהבין שככה צריך. ברגע שעשיתי זאת מצאתי את הזוגיות שיש לי היום.
&nbsp
העצה שלי אלייך היא לעלעל בספר. הוא אולי ייתן כמה טיפים. אני לא מכירה אותך וקשה להבין מההודעתך איך את מתנהלת בסיטואציות עם גברים. אבל גבר אמיתי וראוי רוצה בחורה טובה. אבל לרוב מישהי "טובה מדיי" תתקשה למצוא. כי היא עלולה לא לשים את הצרכים שלה במקום הראשון, ואף אחד לא רוצה להיות עם מישהו שלא מבטא את עצמו בקשר.
 
הספר הזה כבר לא רלוונטי

שכן רובם המלא של הגברים, מרגישים שלא שמים על הצרכים שלהם כלל, לא בהתחלה ולא לאחר חתונה. שהעולם כרגע בדגש על שיוויון לשני המינים אבל בתכל'ס זה אומר שגברים
כמעט מחוץ לחוק. הם מחפיצים נשים, מטרידים, אלימים, לא ראויים להיות כאבות להיות הורים שווים לאמהות, עובדים למוות בשביל כמה שעות בשישי בבוקר עם הילדים ומואשמים בקבלת שכר יותר גבוה מנשים, חייבים לשלם בדייט ראשון, להתנצל קודם, ושמחים ככלב מקשקש בזנב אם הבחורה באמת מנסה להחזיר להם כגמולם לאורך הקשר ולא רק מדברת על הדדיות כמושג מופשט בדיוני לחלוטין עבורה שהיא מאוד היתה רוצה שיהיה בקשר בינהם.
 
נ.ב. גם אני מאשים ומסתכל בעין חשדנית על רוב

הגברים בשל הלקאה עצמית זו שקיימת בכל רובדי התרבות שלנו והתקשורת שלהם.
חלק אני מתאר לעצמי כי זה מוצדק, וחלק אחר כי כבר קשה מאוד להתנער מתפיסת חשיבה זו.
 

בורקיני

New member
מה אכפת לך מה גברים אוהבים?

את צריכה רק בחור אחד.

לכל דבר יש זמן ומקום. זוגיות והמאפיינים שלה נגזרים מהמצב ההתפתחותי שלך באותו רגע.
למעשה, אם את רוצה להיות בזוגיות טובה כדאי לך לעשות עבודה עם עצמך. כשתתפתחי יותר כבר לא יהיה אכפת לך מה גברים שאת לא מכירה אוהבים, אלא מה את אוהבת. מה עושה לך טוב. תגלי שאת לא צריכה לנסות להתאים את עצמך כלפי הסביבה, אלא ככל שתעשי עבודה פנימית תצרי את הסביבה שמתאימה לך,
כולל גברים שיעריכו אותך כמו שאת.
בהצלחה!
 
למעלה