גידול בתעסוקה האישית ויציאה מהבית

yaronbrosh80

New member
גידול בתעסוקה האישית ויציאה מהבית

שלום רב,

אני מתנצל מראש על האורך של ההודעה אבל חשוב לי פשוט לא לפספס שום דבר משמעותי שיכול להסביר טוב יותר את המצב בו אני "תקוע".

שמי ירון ואני באמצע שנות ה 30 לחיי, גרוש עם ילד מקסים בן שנתיים וקצת וגר כעת אצל ההורים כבר תקופה ממשוכת בגין הוצאות גדולות של חובות בגין הליך משפטי קשה, חובות מהנישואים וכמובן תשלום מזונות.

אני עובד במשרד קטן בתפקיד מאוד אישי ועצמאי ואני יודע שמרוצים מהעבודה שלי, אני מרוויח מעט מאוד (סביב 7500) ועם כל החובות הנוכחיים אני יודע שאם לא אעשה משהו לשיפור ההכנסה אשאר תקוע עוד שנים רבות אצל ההורים וזה תחושה קשה מאוד בגיל הנוכחי לגור בחדר בו גדלתי, כמובן שזה גם משפיע מבחינת חברים ומוריד חשק מוחלט לנסות בכלל לחזור לענף הדייטים.

בעקבות המצב למדתי במהלך השנה האחרונה תחום שאני יכול לעסוק בו כפרילנסר כמקדם אתרים ואני מאוד מתחבר לזה, נרשמתי למספר פורומים, שילמתי מנוי כמה וכמה חודשים לאתר של משרות בתחום הנ"ל, אני כל הזמן מחפש בפייסבוק ובאתרי דרושים חינמים משרות אך כמובן שאני ללא ניסיון ולא יכול לעבוד בתחום במשרה מלאה או במשרד כי זה יכניס אותי לבעיה כלכלית אף גדולה יותר (ייאלץ אותי להתפטר מהעבודה הנוכחית מה שאני לא מעוניין כלל וכלל).

שקלתי אף לאחרונה לחזור לתחומים זוטרים שעסקתי בהם שהייתי צעיר יותר כמו אבטחה רק בשביל להרוויח עוד 1000-2000 ש"ח בחודש על מנת שאוכל קודם כל לצאת מבית הורי ולפתוח חיים חדשים, אני יודע כי אם אצליח לבצע זאת הדברים ישתפרו אולם גם פה אני מתקשה למצוא עבודה בגין מוגבלות במספר השעות הפנויות שיש ברשותי (גם בגין עבודה במשרה מלאה ושילוב של שעות עם הילד).

אני לא אדם קנאי אבל גרושתי (שהילד איתה כמובן) גרה לבד מאז הגירושים למרות שההכנסות שלה לא גדולות, ואף התברר לי לאחרונה כי היא חזרה לצאת משהו שלמרות שעבר תקופה ממושכת "צובט" בלב, כי אני יודע שאני לא פחות טוב ומגיע גם לי, אולם עד שלא אצליח לבצע את הקפיצה הקטנה הזו לא אוכל להרשות לעצמי.

המגורים אצל המשפחה והמצב הכלכלי הבעייתי (בלשון המעטה) הובילו אותי להסתגר בבית ולצערי גם לעלות באופן דרסטי במשקל, אני יודע בשנים בהם גרתי לבד תמיד הצלחתי לשמור טוב יותר על עצמי, לחזור לחיי חברה ועוד

האם אני צריך להתפשר וללכת לתפקיד אבטחה נמוך בשביל עוד כמה מאות שקלים בחודש שיאפשרו לי לבצע את הקפיצה שאני כה מייחל לה? האם יש פיתרון אחר שיעזור לי לקבל פרוייקט אחד אפילו שיכניס לי את אותו הסכום ומעל הכול יתן לי את דריסת הרגל הראשונה בתחום החדש? אני לא יכול לדבר בעבודה הנוכחית שלי על העלאה בשכר שכן אני חדש שם ויש לי סעיף בהסכם שבעוד חצי שנה תהיה לי שיחת שכר כך שזה לא אופציה קיימת נכון להיום

אני מתנצל שוב על האורך ואשמח להכוונה או רעיון טוב

תודה רבה
ושבוע טוב
 
תודה על השיתוף. הנה כמה דברים שתוכל לעשות כבר עכשיו.

שלום, ירון

תודה על השיתוף הכן והישיר שלך.

יש מגוון דרכים חדשות בצומת דרכים בה אתה נמצא עכשיו.

אם כי היא כרוכה בעבודה עצמית הקשורה לשינוי תפיסת העולם שלך ובעיקר, הרגלים שלך, הקשורים באופן שבה אתה מתפרנס כרגע.

שאלה: האם אתה מוכן לכך?

אם אתה עונה לעצמך לא, יהיה קשה לשנות את המצב הנוכחי. גם אם תתאמץ הרבה, לרב אנשים ממשיכים להגיע לתוצאות דומות למה שהשיגו בעבר.

במידה ותשובתך היא כן, עליך לקבל החלטה עקרונית לעשות שינוי (שלב הבשלות לשינוי הוא קריטי). ורק אז:
- להגדיר יעד חדש בחיים בו אתה מחפש ומוצא תחום פרנסה שיטיב איתך (כולל עניין וסכום בבנק).
- למצוא בן אדם שכבר עשה את זה ולקחת אותו כדוגמה אישית או השראה לשינוי. כי אם הוא הצליח, גם אתה יכול. מהדרך שעשה תוכל ללמוד הרבה גם על הדרך שלפניך.
- למצוא מדריך או מאמן עסקי שיעזור לך להתמודד עם שינוי ההרגלים שלך (רוטינה של שכיר שונה בתכלית מרוטינה של עצמאי) וכרוכה במיינדסט שונה בתכלית.
- ליצור תוכנית עבודה (עסקית, שיווקית וכלכלית) מדידה שלאורכה תילך ותשתפר לאורך כל הדרך.
- לקחת בחשבון, ששינוי בהקמת עסק או קריירה (עד שלב ההתייצבות) יכול לקחת בין 1-3 שנים.
שלחתי לך מסר בפרטי עם הצעה שתוכל לעניין אותך.
ובלי קשר, במידה ויש לך שאלות, אתה מוזמן להשתמש בפורום זה.
אשמח לדעת, האם תשובתי עזרה לך?
 
למעלה