כתובות באילת

DuhovniiSnob

New member
כתובות באילת

הבנתי שבאילת יש בתים שאין להם רחוב ורק מספר, זה נכון? מישהו שאני מכירה גר בבית מספר 1148, איך אני יכולה למצוא את הבית שלו על מפה או להגיע אליו.
 

laife

New member
אין כזה רחוב באילת

מה שכן, היו (עד לא מזמן) כמה רחובות שלא היו להם שמות אלא מספרים כמו למשל רחוב 663 בבני ברק ובתוך הרחוב היתה חלוקה למספרים.
 

argamon

Member
בגוש דן יש הרבה רחובות רק עם מספר

אולי תתקשה להאמין: בתל אביב עצמה יש קרוב ל-160 רחובות בלי שם רחוב אלא רק עם מספר רחוב. אם ניראה לך מוזר, תפתח את "אטלס הזהב" של "מפה" ותבדוק במפתח הרחובות, בסוף רשימת הרחובות, עם שמות , ותראה זאת בכל אופן באילת לא מופיע שום רחוב רק עם מספר.
 

argamon

Member
אילת- רחוב עם מספר

יש לי את אטלס הערים הכי טוב בארץ, עם רשימת הרחובות המלאה של אילת. אין בו שום רחוב עם מספר. אומנם האטלס מעודכן ל-2003 ,אבל אני לא חושב שמאז עשו רחובות רק אם מספר. אולי הגעת למסקנה מוטעית בגלל טעות ברישום כלשהו שבדקת? בכל אופן תוכלי לשאול את האדם שאת רוצה להגיע אליו, בטלפון לכתובת המדוייקת אני בדקתי גם במפה הוירטואלית בה אפשר לעשות חיפוש (מצורף קישור) ולא עלו תוצאות באילת בחיפוש מספר רחוב בלי שם רחוב. תוכלי לנסות זאת: (המפה נפתחת לאט. צריך להמתין לטעינה) http://www3.emap.co.il/index.asp
 

LILAC4EVER

New member
אני לא יודעת בנוגע לאילת אבל...

רחובות ללא שמות אלא עם מספרים זה דבר מאוד נפוץ בתל אביב למשל כי אם יש רחוב חדש ואין לו עוד שם נותנים לו מספר זמני ובהמשך משנים לו את השם. מאוד לגיטימי שיש רחוב חדש באילת, או רחוב צדדי מאוד שיש לו מספר ולא שם...
 

LILAC4EVER

New member
הי זה לא פייר!!!!!

בדיוק כששלחתי את ההודעה ראיתי שארגמון כתב את הודעה כמו שלי!!!!! יאמר לזכותי שחשבתי על זה ממזמן, פשוט המחשב שלי איטי!
 

argamon

Member
זה פייר מאד!

שמחתי שגם את כתבת על תל אביב בה יש רחובות שונים רק עם מספר. זה מחזק את מה שכתבתי, שהיה ניראה מוזר אולי, אם רק אני הייתי כותב זאת.
 

Lordonya

New member
נכון מאוד

כתושבת אילת, אני יכולה להעיד שכחצי מהבתים בעיר אלא רק מספרים. כדי להגיע לבית, הדרך הכי טובה היא לשאול נהג מונית מקומי היכן נמצא הבית. ואת שואלת את עצמך, בוודאי, איך אנחנו האילתים יודעים איפה כל מקום נמצא? לרב, אנו משתמשים בציוני דרך מוכרים לכל תושב. כמו "ליד הסופר" , "ממול בית חולים" כו'.
 
../images/Emo124.gifמידע חשוב לספקנים שביננו

בעיר אילת יש אומנם שמות של רחובות,ולאחרונה נוספו הרבה כאלה.. אך האילתים אינם משתמשים בשם הרחוב כדי לציין כתובת.העיר מחולקת ע"י תושבי המקום,זה לא בדיחה,לשכונות ולמספרי בתים. לדוגמא:שכונה א,שכונת הדקל,האלפים,שחמון ועוד... כשאני גרתי באילת גרתי בשכונת האלפים,בכתובת 1104/26 חבר שלי גר ב"מדברי" (שם של בית) ועוד חבר גר בשכונת"פטיו דרוקר" ככה זה באילת לקרוא ולא להאמין.
 

Lordonya

New member
די בקלות...

כותבים כך על המעטפה: ישראל ישראלי 1148/7 (מס' בית ודירה) אילת 88000 (מיקוד)
 

DuhovniiSnob

New member
תודה!

איך אני מוצאת את בית 1148? ובקשר לרחובות בת"א שהם ממוספרים זה דבר די ידוע, אני עצמי הזמנתי לא פעם פיצה לרחוב 2040
 

Lordonya

New member
שואלת

היכ טוב לשאול נהגי מוניות אבל גם מקומיים יכולים לעזור
 
האמת יש שמות

אבל אף אחד שם לא יודע אותם, גם לא מי שגר באותו רחוב לא יודע את השם האמיתי של הרחוב, רק את המספר.
 

niddleson

New member
ואם כבר מדברים על תחבורה באילת...

למי שלא שם לב באילת אין רמזורים כלל. טוב נו, חוץ מאחד שהבנתי שגם הוא נועד רק לטסט או שזאת סתם תיאוריה אילתית.
 

LeeCooper69

New member
תיאוריה אילתית בהחלט

גם באופקים אין רמזור... טוב, שניים בשתי כניסות שונות, אבל לא באמת יוצאים מאופקים בטסט.... לא שמים באילת רמזורים כי כל השילוט והרמזור שם הוא בהחלט בגדר המלצה לנהגים
נראה לי שמשרד התחבורה הבין את זה בתמרור "האט ותן זכות קדימה" הראשון.
 
למעלה