טעות בעודף

dory38

New member
טעות בעודף

שלום, הייתי היום בגן העיר בת"א. משכתי כסף מבנק הפועלים, 500 בסה"כ. קיבלתי 2 שטרות של 200 ועוד 100 ש"ח בשטר נוסף. לאור הידיעה ש-90 אחוז מבעלי ומוכרי החנויות לא מקבלים שטרות של 200 ש"ח, שאלתי מישהי שמשכה כסף לפניי אם היא מכירה חנות בתמחם שתסכים. מתוך ידיעה כביכול, היא המליצה על ממסי. הם אכן עשו לי ג'סטה יפה, קידמו אותי בתור (כשלפחות 9 אנשים חיכו לפניי) ופרטו לי. הודיתי להם והמשכתי הלאה. כשחזרתי לבית/משרד (אצלי זה אותי דבר), גיליתי לתדהמתי שנתנו לי 400 ש"ח, 100 פחות ממה שרציתי. בין אם מדובר בטעות ובין אם בפעולה מכוונת, מה הסיכוי שלי לקבל את הכסף האבוד? שווה להתחיל מערכה? אני רוצה את השטר (או בכל פריסה אחרת), אבל לא רוצה לצאת מאשים בלי הוכחה חותכת. עצות, מישהו?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מעולם לא הייתה לי בעיה לשלם בשטרות של 200

לא ניסיתי בקיוסק בתשלום של פרוטות, אבל שילמתי בשלל חנויות בלי שום בעיה.
&nbsp
כתבת שהייתה לך בעיה עם השטרות של ה-200 ואותם ביקשת לפרוט, ושני שטרות של 200 = 400, אז לא הבנתי מה הבעיה...
&nbsp
בעיקרון בכל עסק אפשר לדעת אם יש הפרשים בקופה כשעושים ספירת קופה, בדרך כלל בסוף היום. אם זה עדיין לא מסתדר לך אתה יכול לבקש מהם לבדוק. מעבר לכך אין לך איך להוכיח שום דבר... אם אכן הפסדת כסף ראה זאת כשכר לימוד להבא – לבדוק את הכסף במעמד הקופה.
 

dory38

New member
דיברתי עם המרכז הארצי של ממסי

ביקשתי שימסרו את ההודעה שלי לסניף בת"א. צלצלו אליי מהסניף. אני יכול לקבל מהם את ה-100 ש"ח, היום עד הערב או מחר עד הצהריים.
 
למעלה