יש דבר כזה נעלי ספורט בהתאמה אישית?

יש דבר כזה נעלי ספורט בהתאמה אישית?

אני חושבת לעשות נעלי ספורט בהתאמה אישית, אחרי שהגעתי למסקנה שבחנויות לא קיימות נעליים שמתאימות לי ולא מכאיבות לי (וזרקתי בין מאות לאלפי שקלים על נעליים..) פניתי עכשיו למכון אורטופדי בעיר שלי אבל אמרו לי שהם לא עושים שם נעליים בהתאמה אישית. אז תהיתי אם בכלל יש דבר כזה. מישהו יודע?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
יש, ספורטאים מקצועיים נועלים כאלה, לא פעם מטעם הספונסר שלהם

כלומר מותג גדול מייצר נעליים מיוחדות לאצן כמו בולט למשל, והוא נועל אותן בתחרויות וזו פרסומת חינם. למיטב הבנתי גם ספורטאים פחות ידוענים מזמינים ציוד בהתאמה אישית ומשלמים עליו בהתאם... לא נראה לי שאת שם.
&nbsp
אנשים שסובלים מבעיות אורתופדיות מזמינים בד"כ מדרסים בהתאמה אישית וקונים נעליים גדולות במידה מעל כדי שלא תהיה להם מצוקת מקום. אם את לא מוצאת נעליים שלא מכאיבות לך נשמע שיש לך בעיה כלשהי בכף הרגל; הייתי מתחילה מאבחון אצל אורתופד, במידת הצורך הוא יוכל להפנות אותך למכון מדרסים ותקבלי גם מרשם והחזר מסוים מקופת החולים.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
חפשי בגוגל אלון נגאל

בונה נעליים מצויין, שאלי אותו אם עושה גם נעלי ספורט.
רק קחי בחשבון שעשיית נעליים בהאמה אישית עולה בסביבות 2000 ש"ח
 
תודה

ברור לי שזה לא יהיה עניין זול אבל כשאין ברירה אז אין ברירה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
השאלה אם התאמה אישית מהסוג הזה תעזור לך...

לפני שמשקיעים כאלה סכומים כדאי לברר היטב מה גורם לכאבים, איך מטפלים, מה צריך. אני מכירה אנשים שנועלים נעליים בהתאמה אישית, ואלה לא נעליים טיפוליות; הסיבה היא מבנה כף רגל חריג או למשל סד תמיכה באחת הרגליים (כלומר נעל אחת צריכה להכיל בתוכה סד, השנייה רגילה). אלה לא בהכרח נעליים נוחות יותר / אורתופדיות, הן פשוט מותאמות בדיוק במידה הנחוצה (שהיא חריגה).
 
התאמה אישית

פירושה התאמה למבנה כף הרגל.
כמו בהתאמת מדרסים, לוקחים טביעה של כף הרגל ויוצרים לפיה את הנעל.
נעליים לא צריכות להיות "טיפוליות". הן צריכות להתאים לכף הרגל.
נעליים מתאימות הן הנעליים הכי "טיפוליות" שיש.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
ההתאמה שאת מתארת נעשית למדרסים, לא לנעליים

לא כאלה שאני מכירה לפחות... נעליים (לא נעלי ספורט) בהתאמה אישית שאני מכירה, נעשות בידי סנדלר בהתאם למידות כף הרגל וזהו. לא עם הטבעה ולא לפי מבנה כף הרגל אלא רק לפי אורך, רוחב, גובה וכו', כלומר כדי שהרגל תיכנס בדיוק. זהו.

אם תכתבי מה הבעיה (נעליים צרות מדי?) אפשר יהיה לכוון אותך לפתרון רלוונטי. ואגב, אם זו בעיה רפואית, אני חוזרת ואומרת שכדאי לנסות לאבחן אצל רופא, במיוחד לפני ששופכים עליה עוד כסף. בפרט שבמקרים כאלה ייתכן שיש לך זכות להשתתפות של הקופה או מטעם ביטוח אחר.
 
למעלה