שלום, שאלה לגבי דיבור לא הולם של בנאדם בעבודה

reload00711

New member
שלום, שאלה לגבי דיבור לא הולם של בנאדם בעבודה

שלום, אני עובד בתור סדרן באירועים, אז באחד האירועים הערתי לצופה באירוע , שבאותו רגע דיבר בפלאפון, אז בתגובה הוא דיבר אליי בצורה כזאת מזלזלת , אני בתגובה אמרתי לו שידבר יפה, כי אני לא הכלב שלו וחזרתי למקומי.
אז כמה דקות אחר כך הוא הגיע ועוד פעם דיבר בצורה מזלזלת ומגעילה ושניסיתי להגיד משהו , הוא פשוט המשיך ללכת הלאה , שהוא מתייחס אליי כמו לכלב,
אז חשבתי אחרי שחזרתי הביתה , שהייתי צריך לקום ולתת לו מכות או משהו , אז אתם חושבים שזאת התגובה הראויה , בלי קשר לזה שהוא יכול לפנות למשטרה , אלא האם תגובה כזאת מקדמת אותי וכדומה???
 
יש קו ברור - אלימות פיזית לא לגיטימית בשום מצב

אלימות מילולית זה דבר מכוער. ויש הרבה אנשים רעים שמתנהגים בצורה מכוערת. תשלים עם זה.

אלימות פיזית, יכולה להקנות לך מקום של כבוד בכלא. רק אם תקפו אותך פיזית, מותר לך 'להגן' על עצמך (ז"א פרק לו את הצורה כדי להגן על עצמך, אבל היזהר מאוד לא להגזים. אם ייגרם לשני נזק משמעותי, אתה תשא בתוצאות).

אם אתה לא מסוגל להתמודד עם זלזול:

1. כדאי שתתחיל לעבוד על הרגשות שלך לפני שתמצא את עצמך בכלא.

2. בטח שאין מקומך בשירות לקוחות. אתה לא מתאים לעבודה בתחום הנ"ל. כל איש שירות יספר לך עשרות (אולי אלפי) סיפורים על לקוחות שהתנהגו אליו בצורה נוראית.
 

reload00711

New member
תגובה

אוקיי, אתה לא צריך להגרר למסקנות
רק שאלתי, בנוסף לכך, מתי מותר לי להגן על עצמי,?
אם מישהו דוחף אותי והולך, מותר לי להגן על עצמי??
אם מישהו דורך עליי באוטובוס, מותר לי להגן על עצמי?
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אם אתה שואל מבחינה חוקית, אנא הפנה את השאלה לפורום משפטי

כמו פורום חוק ומשפט. בפורום זה לא ניתן ייעוץ משפטי. אם אתה מעוניין לפתוח דיון עקרוני/מוסרי/סוציולוגי בנושא, זה לא הפורום המתאים, כאמור. נא לא להמשיך כאן את הדיון.
 
למעלה