חניה בחינם ברמת אביב

some117

New member
חניה בחינם ברמת אביב

אני אמור להיות מאושפז במרכז רפואי רמת אביב.
אגיע עם הרכב ואני מחפש פתרונות זולים לחניה. האם ישנן מקומות "עפר" או בחינם ללא תו תל אביב, באזור קניון רמת אביב? אשמח להפניות. נגיע בסביבות השעה 16:00
בנוסף אני מחפש המלצה לבית מלון זול ללילה אחד למלווה. אגיע בערב.
משום מה כל הבתי מלון אפילו הגרועים שבהם עולים מעל 300 ש"ח כולל מע"מ.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
היה עפר (מגרש חול) לפני שבנו עליו קניון... הלכתי שם בילדותי

כיום המחשבה למצוא חניה בת"א, ברמת אביב, באזור של קניון, אוניברסיטה ושכונת מגורים היא משאלת לב קצת נאיבית, אני חוששת... למיטב ידיעתו כל המדרכות כחול-לבן ורובן ככולן הופכות להיות לדיירי הרחוב בלבד בשעות הלילה, בעיקר באזור הקניון (כי מאז שנבנה יש שם מצוקת חניה רצינית).

חינם ממש נראה לי שתשיג רק אם יכולים לסדר לך משהו במרכז הרפואי או שאתה מכיר בעל חניה פנויה שגר באזור ומוכן שתחנה אצלו. נסה לבדוק אם יש להם הסדר חניה מוזל כלשהו.

ת"א עיר יקרה וכך גם הכניסה עם רכב... אם אין אפשרות להגיע בתחבורה ציבורית או במונית אולי המלווה יוכל להוריד אותך בפתח המרכז ויחנה רחוק באזור אחר...

לגבי לינה, אולי יש באזור מי שמשכיר דרך Airbnb? עכשיו קיץ ואני מניחה שלא מעט סטודנטים לא לומדים / אנשים בחו"ל / מסבלטים את הדירות וכו'. הייתי בודקת אפשרות ללון אצל מכרים בת"א. זו עיר גדולה ולרבים יש בה משפחה / חברים / מכרים מפה ומשם שאפשר לישון אצלם לילה אחד על הספה.
 

some117

New member
וואי את והתשובות שלך ממש מנחוסים. עשי לי טובה בבקשה

פעם הבאה שאני שואל שאלה, פה או בפורום אחר. פשוט אל תעני. סבבה?
תודה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני מצטערת אם התשובה לא לטעמך, עניתי למיטב ידיעתי

בהתאם למציאות המוכרת לי: ליד קניון רמת אביב אין חניות חינם מאז שבנו את הקניון ובאופן כללי יש שם מצוקת חניה (לכן הצעתי שיוריד אותך במרפאה וייסע לחנות רחוק). כמו כן המלונות בת"א אינם זולים, מה לעשות? זו לא מציאות שהמצאתי. ניסיתי לחשוב על פתרונות אחרים והצעתי לך אותם, למה התוקפנות על הבוקר?

אני מזכירה לך שהתשובות בפורום ניתנות בהתנדבות ומרצון טוב. בפעם הבאה שאתה שואל שאלה פה, אני מבקשת שתכבד את התשובות שאתה מקבל ולא תזלזל במי שטרח וענה לך, גם אם התשובה לא לטעמך. אתה לא יכול להציב תנאים למי עונה לך ומי לא. אם זה לא מקובל עליך אתה לא חייב לפרסם כאן שאלות. סבבה?

תודה.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
למיטב ידיעתי

באזור קניון רמת אביב, רדיוס 500 מטר, יש מקומות חניה רבים בחינם - כשמגיעים לקניון מדרך נמיר ומול הקניון פונים שמאלה ומיד ימינה - ולאחר מכן פונים ימינה או ממשיכים ישר ישנם כמה חניונים בין הבתים וכן לאורך הרחובות, גם ליד בית השחמט יש מגרש חניה גדול למדי.
 

be_roo

New member
למיטב ידעתי כל החניות באיזור מסומנות בכחול לבן (ואפור אדום)

כדי למנוע מסטודנטים ומבקרי הקניון לגזול את כל החניות לתושבים.
&nbsp
אם הבנתי נכון אתה מתכוון לרחוב אנדרסן ולמגרש של מרכז טאגור, בשניהם החניה אינה חופשית.
&nbsp
אבל השואל ממילא לא מעריך את העזרה שניתנה לו פה....
&nbsp
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
באזור התחום בין הרחובות

חיים לבנון ממזרח, דרך נמיר ממערב, איינשטיין מדרום ושדרות קרן קיימת מצפון - שכולו בטווח הליכה מקניון רמת אביב יש כמה מגרשי חניה חינמיים וכן חניות חינם לאורך הרחובות וניתן למצוא מקום חניה בכל שעות היממה
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני מכירה את השכונה ואף חניתי בה בשנים האחרונות ואין לי מושג

לאילו חניות חינם אתה מתייחס. למיטב ידיעתי כל הרחובות בתחום שציינת הם בתשלום חניה יומי (כלומר לא חינם, וייתכן שמוגבל גם במספר שעות החניה המותר) ורובם ככולם הופכים בערב לחניות לדיירי הרחוב בלבד. במגרשי חניה חינמיים לא פגשתי (לא כאלה שפתוחים לציבור הרחב וחינם 24/7).

זכור לי שיש (או הייתה?) חניה באזור מרכז שוסטר ומרכז רוזין (שם לא הייתי בשנים האחרונות), אבל זה כבר ברמת אביב ג', צפונית לקק"ל ולא ממש קרוב לקניון רמת אביב.
 

be_roo

New member
אולי הכוונה לרחוב יהודה הנשיא

לפחות לפי גוגל סטריט החניות בו לא צבועות. אבל רק הקצה הדרומי שלו "קרוב" לקניון (כמה דקות הליכה טובות), אז לא בטוח מה הסיכוי למצוא בו חניה.
&nbsp
ברחובות הקטנים יותר שיוצאים ממנו החניות בתשלום ו/או שמורות לדיירים.
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
כן - ברחוב יהודה הנשיא יש מספר חניוני חינם

למשל ליד בנק דיסקונט, ליד יהודה הנשיא 45, ליד מגה בעיר, ליד ביתו של פרס ז"ל - ביחד כמה מאות מקומות חניה ללא שום הגבלה - ובנוסף חניה לאורך הרחוב - ויש מגרשי חניה נוספים בסביבה ללא תשלום - גם בהם כמה מאות
 

be_roo

New member
המרכז המסחרי באופנהיימר נמצא במרחק של קילומטר מהקניון

לא בדיוק רלוונטי כשמדברים על טווח חניה רלוונטי.
כנ"ל המגרשים של בנייני הדירות בקצה הצפוני של יהודה הנשיא.
זה של המרכז המסחרי ביהודה הנשיא קצת יותר קרוב "רק" 850 מטר
&nbsp
העיריה לא מטומטמת, חניות שנמצאות בטווח סביר מהקניון או מהאוניברסיטה מסומנות בתשלום או לדיירים בלבד. אלה שנשארו אפורות הן כאלה כי הן פשוט רחוקות מידי ולא אטרקטיביות, אז אין סיבה להגן על התושבים.
&nbsp
 

trilliane

Well-known member
מנהל


 
למעלה