התפטרות מהעבודה

keiko

New member
התפטרות מהעבודה

לא ראיתי פורום שמתאים לשאלות האלו, אם קיים כזה אשמח לקישור.

אני עובדת במפעל הנוכחי סביבות ה 4 שנים ורוצה לנסות את מזלי לעבור למפעל אחר. הבעיה שאין לי יותר מדי מושג בזה כי למפעל הזה התקבלתי בלי ראיונות עבודה או קורות חיים, אבא שלי פשוט הביא אותי, שאלו אותי אם אני מוכנה להתחיל באותו יום והתחלתי.

הייתי רוצה לנסות להתקבל למפעל אחר והתוכנית היא- לבוא מתי שהוא בזמן הפנוי שלי ולהגיש קורות חיים, אבל אני מפחדת שבמקרה ואתקבל גם שם יגידו "תתחילי לעבוד עכשיו\בקרוב וממה שקראתי במצב שלי צריך להגיש הודעה על התפטרות חודש לפני.
נגיד והם שואלים אותי מתי אוכל להתחיל לעבוד אני יכולה להגיד "בעוד חודש אחרי שאסיים לעבוד בעבודה הנוכחית"?

במקרה וישאלו אותי שאלות לגבי למה אני עוזבת את מקום העבודה הנוכחי מה אני יכולה להגיד? אני בעיקר מתפטרת כי העבודה נעשתה יותר קשה ובגלל כל מיני בעיות בראיות שצצו במהלך השנים בגלל העבודה. כשחיפשתי באנגלית רוב האנשים אמרו שלהגיד "התפטרתי בגלל סיבות אישיות" זה מספיק, האם זה נכון גם כאן?

נגיד ובמקרה יבקשו לדבר עם מישהוא מהעבודה הנוכחית, האם אחראי מתאים או שזה חייב להיות מנהל?

ובקשר למכתב התפטרות- אני באמת חייבת לכתוב פתיחה? (תודה על שנתתם לי לעבוד פה וכ"ו...) זה פשוט מרגיש לי מוזר כי רוב האתרים פונים לאלו שעובדים במשרד עם קריירה לא לאנשים שמניחים בקבוקים על מסוע
 

trilliane

Well-known member
מנהל
נסי להיעזר בפורום "ייעוץ קריירה":

http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/1624
&nbsp
אם יהיו לך שאלות משפטיות הקשורות לפיטורין, זכויות וכו' הפני אותן לפורום "דיני עבודה ופנסיה":
http://www.tapuz.co.il/forums/forumpage/1088
&nbsp
 
קודם כל להרגע

נכון, את צריכה לתת הודעה של חודש מראש, ובמקום החדש יודעים את זה. אז אם ישאלו מתי את יכולה להתחיל, וזה מה שתעני, זה בסדר גמור. את יכולה אפילו לקחת כמה ימים אקסטרה.
למה את עוזבת? מהסיבות האמיתיות והרגילות - כי את רוצה להתקדם. כי 4 שנים את לא זזה. כי האנשים לא נעימים. כי השכר גרוע. אין שום בושה בזה שלא טוב לך. רק לא כדאי להצטייר בתור פרימדונה. תחשבי שהמעסיק החדש לא רוצה עובד שיברח בעוד זמן קצר.
אם ירצו ממליצים - כל גורם ניהולי יכול להתאים. בחרי את מי שנראה לך ידבר הכי יפה. ואין בעיה לתת יותר ממליץ אחד.
מכתב התפטרות - את ממש לא חייבת כלום חוץ מלהגיד "יאללה בי". אבל אם היחסים היו תקינים, בהחלט ראוי להגיד משהו אישי. חוץ מהפן האנושי, זה גם אינטרס שלך לשמור על קשר טוב. 2-3 משפטים זה בסדר. לא צריך פואמה.
 
למעלה