עבודה

trilliane

Well-known member
מנהל
Customer relationship management = CRM = מערכת ניהול לקוחות

אנשי מערכות מידע בונים אותה; עובדים איתה אנשי שירות לקוחות, אנשי מכירות, מנהלים בארגון וכל מי שיש לו נגיעה לטיפול בלקוחות. יש פתרונות תכנה כלליים כאלה אבל לחברות גדולות יש CRM שלהן, תפור במיוחד עבורן ומותאם לצורכי הארגון המסוים. עובדים שמטפלים בלקוחות (למשל במוקד שירות לקוחות) עוברים קורס הכשרה לפני הכניסה לעבודה שממסגרתו מלמדים אותם גם כיצד להשתמש במערכת.
&nbsp
אני לא בטוחה שיש לזה קשר ל-MS Office (וורד, אקסל וכו'); נראה לי שהכוונה ב-Office CRM היא למערכת ניהול לקוחות משרדית. גם אם יש כזאת מערכת של מיקרוסופט, אם הדרישה היא להכיר אותה, צריך להכיר אותה... (בדיוק כפי ששליטה בוורד או שליטה באקסל הן לחוד, כי אלה יישומים שונים, אף שהן מגיעות בחבילת תכנה אחת).
&nbsp
ממליצה לברר מול מפרסם המודעה למה הכוונה, כך תדע להתאים את עצמך לדרישות. אגב, לפעמים מספיקה אוריינטציה כללית ויכולת למידה מהירה ולומדים מהר תוך כדי עבודה. הכול תלוי באופי המשרה ובדרישות. לידיעתך, יש בתפוז פורומים העוסקים בעבודה ובקריירה, אפשר לנסות להתייעץ גם בהם.
http://www.tapuz.co.il/forums/forumsListNew.asp#cat37
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
ועוד משהו בקשר לאופיס

בדרך כלל כשמבקשים במודעה שליטה מלאה בתוכנות אופיס מתכוונים להכרת כ 10% בלבד מהאופיס.
 

avico2591

New member
אני מבין, מסכים לגביי האופיס, בכל המשרות שהוצע לי,

רצו פיוריטי או ניסיון נוסף בהנהלת חשבונות , אין לי לצערי
בעיה.
או אמרו לי 80% מהחברה היא נשים תקח בחשבון
 

avico2591

New member
הלוואי זה היה פשוט כמו שאת כותבת

היום רוצים אנשים שיודעים את הכל + תואר אקדמי להקשות 'עוד' טיפה , אם אפשר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
מה כתבתי פשוט?
בסה"כ התייחסתי לשאלה שלך...

מעבר לכך אני לא יודעת בדיוק למה הכוונה ולכן הצעתי שתברר או שתתייעץ בפורומים העוסקים בנושא.
&nbsp
באופן כללי במודעות תמיד רוצים אנשים שיודעים "הכול" כדי לכוון גבוה; זה לא אומר שיקבלו בפועל רק אנשים שעושים על כל הדרישות. תלוי מי יהיו המועמדים האחרים, מה הם מציעים וכו'. בכל מקרה, זה כבר לא התחום של הפורום הזה.
 
למעלה