שאלה קטנה

נתקעתם בשאלה שאינכם מוצאים לה תשובה? בפורום שאלה קטנה ננסה לענות כמיטב יכולתינו או להפנות אתכם למקום המתאים. הפורום נועד לשאלות ממוקדות (קבלת מידע) ולא לדיונים או להתייעצויות (יש לכך פורומים רבים בתפוז). לפני שתשאלו, כדאי להיעזר בחיפוש בפורום, בכלים ומידע, אינדקס הפורומים, גוגל, ויקיפדיה, מילון. אם יש פורום בנושא בתפוז אנא פנו אליו! שאלו כאן רק אם לא נעניתם שם (וציינו זאת). תנו כותרת רלוונטית לשאלה/תשובה שלכם. לקריאת כללי הפורום לחצו
 
כללי הפורום:
למידע נוסף אנא קראו את תקנון תפוז.
תמיכה טכנית: בתפוז מגוון פורומי תמיכה במחשבים, חומרה, תוכנה, סלולרי ועוד. אנא הפנו אליהם את כל שאלות התמיכה שלכם.
 תמיכה בוואלה: אנחנו לא מספקים תמיכה לדואל וואלה. אנא פנו לוואלה בנושא.
 משוב לתפוז: הערות, הארות, שאלות ותלונות לתפוז אנא הפנו לפורום משוב.
 משוב על ניהול הפורום: בשמחה, אך במסרים בלבד. בהתאם לתקנון תפוז, לא יתקיימו דיונים בנושא ניהול הפורום ע"ג הפורום. הודעות שיעסקו בנושא יימחקו.
ייעוץ רפואי: הפורום לא מספק ייעוץ רפואי. מומלץ תמיד לפנות לרופא המטפל/רוקח. כמו כן קיימים בתפוז פורומים מקצועיים באשכול בריאות ורפואה, מוזמנים לשאול שם.
 זכויות יוצרים: לא ייענו שאלות לגבי "השגת" דברים לא חוקיים (שירים, תוכנות, טקסטים וכל דבר אחר). אנחנו מקפידים על זכויות יוצרים. במסגרת זאת אנו מבקשים גם ממשתתפי הפורום להימנע ממענה לשאלות כאלה.
 שיעורי בית: מומלץ להיעזר בפורום "לימודים ושיעורי בית". נשמח לעזור למצוא חומר בנושאים רבים ומגוונים גם לצורך הכנת שיעורי בית, אך לא נכין אותם עבורכם. אנא אל תעתיקו אלינו את השאלות שקיבלתם ותצפו לתשובה.
 שאלות ותהיות פוליטיות: אנחנו פורום א-פוליטי. אנא הימנעו משאלות פוליטיות או על גבול הפוליטי ומסקרים מכל סוג. שאלות בעלות גוון פוליטי ימחקו ללא התרעה נוספת.
הקפצות בפורום ושימוש ב'דחוף': כולם רוצים תשובה בהקדם, אך התשובות בפורום ניתנות בהתנדבות בזמנם הפנוי של העונים ולא בהתאם ללו"ז שלכם. הגולשים הקבועים עוברים על כל הפורום כך שאין צורך להקפיץ שאלות והודעות. אנא אל תשתמשו ב"דחוף"; אם זה באמת כ"כ דחוף, זה לא לפורום. אם בכל זאת עבר זמן ולא קיבלתם תשובה – הקפצות לאחר 24 שעות לפחות.