אתרים ומקומות (אונליין ועל הגלובוס)

טליB

New member
מישו מכיר אתר

בסגנון של מקושרים? http://www.mekusharim.co.il/ אבל אחר
 

pinprick

New member
מסנג'ר ללא מסנג'ר

שלום אני חייבת להצליח להתחבר איכשהו למסנג'ר.. אבל אני במחשב בעבודה, ואין לי אפשרות להתקין את התוכנה (הגנות למינהן). בנוסף, האתר meebo שתמיד ממציל אותי- חסום כאן. (עוד הגנות). האם יש איזשהו מסנג'ר אינטרנטי (אתר או תוכנה עוקפת שהם לא חסמו או משהו) שיאפשר לי לדבר עם יקיריי?
 

beti sakala

New member
היכן נהרג פרידריך ברברוסה

אם אפשר מתי ובאיזה מקום על הגלובוס תודה לעונים.
 

Chandler Rulz

New member
איתור אתר אינטרנט

(עכשיו תקראו את הכותרת 5 פעמים מהר.. סתם..) אני מחפש אתר שפעם היה לי ב-favorites ונעלם.. זה אתר בעברית שמביא כל מיני מיילים והודעות שנשלחות בשרשרת בסגנון של "בקוקה-קולה יש חומרים משלשלים - היזהרו!!" (סתם לצורך דוגמה, לא להבהל..) ובודק אם מדובר באמת או בשקר וכיו"ב.. מישהו מכיר? תודה.
 

פרח75

New member
תכנית של אמנון לוי

השבוע ביום שלישי שודרה תכנית של אמנון לוי והיתה שם כתבה על ניצול הקשישים בכל הנוגע לכפתורי מצוקה. איך אוכל להשיג את הכתבה הזו? תודה
 

laife

New member
יריד חוצות היוצר בירושלים

לא ניתן להגיע ברכבת, הרכבת העולה לירושלים עוצרת בתחנת מלחה שהיא מאוד מאוד רחוקה. עדיף לעלות עם אוטובוס עד לתחנה המרכזית בירושלים ומשם לקחת אוטובוס שמגיע לאיזור כיכר ספרא למשל קווים 6,18,20 משם זה מרחק הליכה של 5 דקות.
 

AriEitan

New member
מאיפה יש אוטובוסים לירושלים? יש

מהתחנה המרכזית בת"א?
 

ST

New member
כולם אותו דבר. גם 13 ו-21 ועוד כמה

כמעט כל האוטובוסים נוסעים את רחוב יפו לאורכו (מתחנה מרכזית ועד כיכר ספרא) פשוט תעלה על הראשון שמגיע... הייתי אומרת שזה קצת יותר מ-5 דקות הליכה. אולי 10 או יותר, אבל זו לא הליכה קשה, וזה בעיקר ירידה. אגב, הנה מפה, מאתר היריד: http://www.jerusalem.muni.il/yotzer/2007/all.asp?str=13 האוטובוסים שמגיעים מהתחנה המרכזית עוצרים ברחוב שלומציון המלכה (למעלה באמצע במפה) ומשם תרד לכיוון החומות, אפשר לפי החיצים הירוקים. תהנה!
 
למעלה