לינה בחצי האי פיליון

לינה בחצי האי פיליון

מתכנן לשהות 4 לילות בחצי האי פיליון בחודש מאי. חשבתי ללון בפורטאריה אבל אני לא בטוח שזו אכן הבחירה הטובה ביותר.

השאלה: איפה בחצי האי פיליון הכי כדאי ללון?
 
לינה בחצי האי פיליון

אהלן שוקי, הלינה בחצי האי פיליון צריכה להיות מבוססת על המיקומים שתרצה לבקר בהם בפיליון, מאחר והכבישים מאד סיבוביים ואיטיים יש לתכנן תוכנית כך שלא תזדקק להיות על הכביש שעות.. מאחר ואין לי את התוכנית שלך איני יכול לתת לך המלצה מדוייקת, עם זאת, הלינה בצד המעררבי [ גדזאה, או קלה נרה ] נחשבת לנוחה יחסית, אלה שבכל פעם שתרצה לצאת לטיול במזרח פיליון, קח בחשבון כ 3 שעות הלוך חזור, כנ"ל לגבי הצד המזרחי עצמו.. צאגאראדה ומורסי הם מיקומים די טובים בצד זה וממוקמים פחות או יותר במרכז החלק המזרחי.
כך או כך רצוי להזמין את אחד המלונות המומלצים בחצי האי פיליון כפי שמפורטים בעמוד ההמלצה על מלונות בפיליון באתר חצי האי PELION
 
לא מת על חופים

אין לי עדיין תכנית... החלטתי ללכת על חצי האי פיליון בגלל שבכל מקום הוא מתואר כגן עדן שרצוי לא לפספס... את הכנת התכנית דחיתי להמשך.
איפה כדאי להתמקם בתחילת חודש מאי בהנחה שאני לא מת על חופים?
 
היכן להתמקם בפיליון

קודם כל.. עדיין לא ראית את החופים של פיליון, אולי זה ישנה את דעתך, כמה מהחופים הכי יפים ביוון מצויים בפיליון, ברמה של "מרהיב" לא רק חוף יפה.. אם אתה פחות בעניין של חופים, תוכל ללון במלון בשם Anovolios בכפר אגיוס גאורגיוס נילייס, מקום טוב ליציאה גם לחלק המערבי וגם לחלק המזרחי וגם המלון עצמו מצויין.
ראה קישור למלון : Anovolios
 
תודה


 
למעלה