תכנון טיול 2018

Drill Bit

New member
תכנון טיול 2018

יאסאס...
אנו סגרנו את תאריכי הנסיעה ליוון מ 12-24.7.2018.
התכנון הוא להיות באי מה 12.7 עד ה 19.7. ואח"כ לחזור ליבשת לשכור רכב באתונה ולנסוע לפיליון. בפיליון חשבנו להתמקם בחורפטו. אנו עם 2 ילדים (13,9). לא אוהבים להתרוצץ ומה שמעניין אותנו זה חופים יפים ושקטים...שגם המים שקטים...אוכל מקומי ורצוי כמה שיותר פשוט...מדיד פעם לעשות טיול רגלי לא ארוך מידי ולראות נופים יפים. האם חורפטו יהיה בחירה מוצלחת? כמו כן...הטיסה חזרה יוצאת ב 24.7.18 בשעה 23:30 כך שיש לנו את כל היום...האם יהיה נכון לתכנן חזרה לשדה תעופה מפיליון או שכדאי לחזור יום קודם ולהיות באתונה יום לפני?
אפחריסטו יאסו:)
 
נסיעה ליוון, התמקמות בחורפטו

העיירה חורפטו מצוייה בחלק המזרחי של חצי האי פיליון, כלומר שהיא פונה לחלק הפתוח של הים האגאי, בימים רבים מהשנה הים האגאי סוער, כך שאם חיפשתם חופים עם סיכוי טוב יותר למים רגועים, רצוי לעבור מחורפטו שבחלק המזרחי לאחד הכפרים בחלק המערבי [ בדיוק ההיפך] ממה שבחרתם, שם מפרץ פגאסטיקוס מונע מהרוחות להשפיע על הגלים בים, מה גם שכל יציאה מהכפר חורפטו תדרוש ממכם נסיעה מפותלת בכבידים מפותלים ואיטיים שהם סימן ההיכר של מזרח פיליון.
 

Drill Bit

New member
אוקי...

ויש איזו המלצה לכפר בצד המערבי? אפשר גם עיר קטנה ואם יש שווקים מקומיים בכלל עדיף. אבל הכי חשוב שיהיה חוף יפה, נוח (לא עם חלוקי נחל ואבנים) ושקט.
אם אני מבין נכון מהצד המערבי הנסיעה לאתונה יותר קצרה נכון?
הרבה תודה על העזרה.
 
למעלה