האם יש כרגע מים במעיינות הוידומאטיס?

doto41

New member
האם יש כרגע מים במעיינות הוידומאטיס?

ובכלל נשמח למידע עדכני על מצב המים בזגוריה

תודה
 

מיקהפ

New member
יש ליוון לשכת תיירות בישראל.

לשכת התיירות של יוון G.N.T.O בישראל פתוחה וזמינה לציבור.
שלום עליכם 5 תל אביב.
טלפון : 03-5170351
פקס : 03-5170487
מייל [email protected]

משרדי אתר איי יוון הישראלי וגם Hellas.co.il ייעוץ בנושא נופש וטיולים ביוון ועיתונות.
מרכז עזריאלי לעסקים, רח' הרוקמים 26, חולון.
הנהלה [סיון זמיר] 054-5222408
[email protected]
 

doto41

New member
תודה, האם הם ידעו לפרט?

האם הם ידעו לתת לי תשובה מפורטת. האם יש מים בפולס אוף רוגובו, בקואיסה. הבנתי שאין ראפטינג במקומות רבים, ושמפלס המים רדוד. חלק מהמסלולים מאבדים הרבה מאד אם אין בהם מים.
 

מיקהפ

New member
לא מבינה אותך,

מה לא ברור? אפשר לפנות אליהם ולהעזר בשרותיהם,
מבקשת הסבר לתגובתך.
 
בשמחה, בבקשה

לשכת התיירות של יוון, נחמדים מאד אבל יש הרבה מאד אלמנטים של מידע שאין להם והם לא גוף טוב לפנות אליו למידע ממוקד, בעיקר לגבי איזורים שממשלת יוון אינה משקיעה בשיווק או בפרסום שלהם ועל כן אנשי הצוות הקשורים ללשכת התיירות לא מיומנים במתם תשובות ספציפיות שכאלה על איזורים ספציפים שכאלה.
לגבי ההפנייה עם הטלפון הפרטי שלי, זה נראה לך לגיטימי ש 3 מיליון איש יקבלו את הטלפון הישיר והפרטי שלי לשאול שאלות?.. זה הרי יהרוס לי את החיים הפרטיים ואת היום ואת הלילה.. הטלפון מופיע באתר במיקום של יצירת קשר בנושאי חירום ואינו נועד להיות "שרות לקוחות"..
לכן התשובה שלך הייתה, תן תשובה כזו שלא באמת עוזרת למישהו.. אלה בעיקר מטרידה, גם אם כוונתך הייתה טובה, ואם היא אכן הייתה טובה, אל קחי את הכל בקלות והכל לטובה..
 

מיקהפ

New member
כוונת עזרה בלבד,

מצטערת על אי הנוחות,
חפשתי בגוגל לפי שאלת הפונה והעתקתי את הקטע,
למה מופיע שם הטלפון הפרטי שלך? כמובן שלא היה אפשר לדעת.
הסתמכתי על נסיון העבר שלי, פעם היתה לשכת תיירות בריטית בארץ, פעם מזמן, טרום האינטרנט, עזרו המון. (לא חושבת שצלצלתי, לא זוכרת, כן זוכרת שקבלתי המון חומר על בריטניה כולל חוברות ומפות במשך כמה שנים).
 
מצב המים בזגוריה נכון לנובמבר 2017

בחלק המערבי של זגוריה יש עדיין מים בנהר הוידומאטיס, אך לא הרבה מים, עדיין ניתן לעשות ראפטינג רגוע על רוב הנהר, אבל מעיינות הוידומאטיס למש ריקים בשלב זה [ המעיינות הגלויים ] כי המעויינות הלא גלויים כן מלאים, בסה"כ יש פחות מבים מאשתקד ובטח שפחות מים מהקיץ ומהאביב אבל עדיין יש מעט מים.
 

doto41

New member
תודה סיוון

זה כבר עוזר יותר. אם כך, עדיף למשל לא לעשות את המסלול למעיינות, ולהשאיר אותו אולי לביקור באביב. חלק מהקסם של הזגוריה הוא מהצבעים הנפלאים של המים, אם זה חסר, מה היית מציע במקום?
בקואיסה בצומרקה גם אין מים?
 
למעלה