פיליון

פיליון

קראתי באתר 'יוון והאיים' בפרק על פיליון שכמו כמעט כל יעדי יוון שיא עונת התיירות הוא מחודש מאי ועד סוף חודש אוקטובר, מאידך אני חושב שנתקלתי פה ושם בדיווחים של מטיילים שהגיעו לפיליון במהלך מאי והתרשמו שעדיין די שומם ואף סגור חלקית.

האם יש טעם להגיע במאי? האם אמצא טברנות פתוחות? האם כדאי להזיז את הנסיעה למועד מאוחר יותר? האם בחודש מאי כדאי להעדיף יעד אחר ביוון?
 
חודשים מאי ויוני

חודשים מאי יוני הם מהחודשים המרהיבים ביותר לטיול כמעט בכל מיקום ביוון, בטח ובטח שבחצי האי פיליון, שום דבר בפיליון לא סגור בחודש מאי, אלה אם אתה מתכוון לבקר רק ביעדים התירותיים, אם לא, מאי הוא חודש פנטסטי עם זרימת נחלים, פריחה, צבעים ומזג אוויר מופלא, מה שכן כפרי זגוריה וצומרקה בחודש מאי זה מרהיב במיוחד, אז אנחנו מציעים לך לשלב.
 
חצי האי פיליון בחודש מאי

אני "תייר איטי", לא נלהב לגמוע מרחקי נסיעה גדולים ולא מתרוצץ בין אטרקציות מצאת החמה עד צאת הנשמה... אני גם לא מחפש פעילויות ספורט אתגרי ו/או טרקים, החופשות שלי מבחינה זו דומות יותר לנופש. מסעדה, בית קפה, טיול רגלי נינוח בנוף כפרי בשילוב אגם או נהר, וגם ביקור בעיר תוססת, גורמים לי הנאה רבה.

בחודש שעבר ביקרתי בארגוליס (ארמיוני), טריקלה קורינתיאס, ואתונה - שלושה ימים בכל אחד מהמקומות. נהניתי.

בנסיעה הבאה ליוון תיכננתי לבקר במחצית הראשונה של חודש מאי בחצי האי פיליון, אני בטוח שיוון ההררית (כפרי זגוריה, צומרקה וכו') הן יעד מרהיב ביופיו אבל חשבתי לייחד לזה טיול נפרד במועד אחר.

האם חמישה לילות בחצי האי פיליון בחודש מאי זה יותר מדי?
 
חמישה לילות במאי בפיליון

חמישה לילות בחודש מאי בפיליון זה בהחלט מעולה, לדעתי זה לא יותר מדי זה מעט מדי.. פיליון זה יעד ללפחות שבועיים בקצב שאתה מתאר את הטיולים שלך, אני מבין שאין לך שבועיים, אבל חמישה ימים זה בהחלט מעולה, בטוח שתהנה!
 
תודה


 
למעלה