יומיים בצומרקה

doto41

New member
יומיים בצומרקה

אנחנו זוג שמתכנן להיות יומיים בצומרקה, בסוף אוקטובר (סוף שעון הקיץ) כשבסוף היום השני עוברים לזגוריה. לינה במערב צומרקה בקלנצי. חשבנו ביום הראשון לנסוע למרכז צומרקה: דרך פרמנטה, מנזר קיפינה, קלאריטס וקואיסה, אולי גם סיראקו, וחזרה. הערכתנו שזה די והותר לשעות האור באותה תקופה. האם יש המלצות אם לחזור באותה דרך או בדרך אחרת, או על תוספות ושינויים במסלול עצמו.
ביום שלאחר מכן אנו מחפשים המלצות באזור מערב צומרקה, בעדיפות לכפרים ונופים עם קצת הליכה. אחר הצהרים אנחנו רוצים להגיע ליואנינה ולהצטייד לקראת המשך בזגוריה, שהבנתי שאין שם סופרמרקטים, ובערב להגיע לקיפי, שם נשהה בימים שלאחר מכן. המלצות למסלול חצי יום הנ"ל בצומרקה תתקבלנה בתודה רבה

דב
 
המלצות לצומרקה וזגוריה

דב שלום, אל תשכח ששעון הקיץ לא משאיר את האור כמו בקיץ.. בסוף אוקטובר בשעה 18:30 כבר חשוך, התוכנית בסה"כ בסדר אם כי מדובר על יום מלא, ניתן לנסוע דרך צפון צומרקה ולחזור דרך מרכז צומראה ואז לקבל הלוך חזור שונים ובכך לגוון את הדרך, לגבי המלצות ליום נוסף במרכז צומרקה, אני מציע להגיע לאיזור גשר פלאקה ומפל קטראקטיס, אבל אני חושב שהכי מומלץ עבורכם להרשם למסלול הטיול המודולרי באתר יוון והאיים, זה יעשה לכם סדר בכל המסלול.
מסלול טיול מודולרי לצפון יוון
 

doto41

New member
תודה רבה סיוון

כמובן לקחתי בחשבון את שעות השקיעה, התכוונתי ביחס לשבוע שאחרי זה, שכבר שעון חורף. מאותה סיבה ביום ההגעה, אני נוסע מאתונה דרך תעלת קורינתוס, עם עצירה בנפפקטוס לצהרים בטיילת, ואולי עוד עצירה קטנה בארטה, כדי להגיע בערב לא מאוחר. נסענו בתאריכים האלה כדי לתפוס קצת שלכת, כשעדיין לא קר מדי.
תודה על ההצעה, אני מבין שגשר פלאקה עצמו לא שוחזר עדיין. האם יש מים במפל קטראקטיס או שהוא יבש בעונה זו. מקווה שעד שנגיע יירד קצת גשם וימלא את הנחלים
 
הנחלים..

דווקא בנחלים בצומרקה יש מים בכל עונות השנה, כך שתראו הרבה מים אם יהיה גשם ואם לא יהיה גשם, לגבי מפל קטראקטיס, המים במפל זה מסתיימים סביב יוני וכן, רק אם יהיה הרבה גשם תראו את המפל, בכל מקרה המסלול נשמע בסדר, תהנו וסעו בזהריות.
 
למעלה