השכרת רכב ביוון

טל פלד

New member
השכרת רכב ביוון

שלום , אני וחברתי אמורות להגיע בטיסה ישירה מישראל ביום שישי הקרוב בסביבות 15 אחר הצהריים לשדה התעופה בסלוניקי. מאד רצינו לשכור רכב, אבל יש בעיה אחת: לחברתי יש רשיון נהיגה אבל אין לה כרטיס אשראי בינלאומי, שבדרך כלל צריך אותו להשכרת רכב. ואצלי הפוך: אין לי רשיון נהיגה, אבל יש לי כרטיס אשראי בינלאומי... השאלה שלי אם יסכימו באיזושהי חברה להשכרת רכב ביוון להשכיר לנו רכב, כשחברתי נוהגת ואילו אני בעלת כרטיס האשראי, בתנאי כמובן ששתינו נוכחות במעמד ההשכרה? צלצלתי לכמה מהחברות שאתם מציינים באתר שלכם שמשכירות ביוון רכבים,שיש להן סניפים בישראל (הרץ, אופרן, יורופקאר) ושאלתי את כולם את השאלה הזו , והתשובה הייתה שלילית . מישהו אחד אמר לי שיש סיכוי שכשאגיע למקום ואבקש לשכור רכב, אז אולי יסכימו... השאלה אם מישהו מכיר חברה להשכרת רכב שכן תסכים להשכיר בתנאים הנ״ל, ושאולי אפשר להזמין אצלה רכב כבר כמה ימים לפני מהארץ, ושכבר ימתין לנו בשדה התעופה שננחת?
 
השכרת רכב בסלוניקי

מי ממכם שיש לו כרטיס אשראי בין לאומי שיבצע את ההשכרה ותוסיפו אפשרות לנהג נוסף במעמד לקיחת הרכב, הנהג הנוסף יהיה חברתך זו שיש לה את הרישיון הבין לאומי, בכך פתרתם את הבעיה באופן יצירתי, למרות שאינו מושלם, הדרך הנוספת היא פשוט להתקשר לאחת מחברות ההשכרה שפועלות בישראל ולבצע הזמנה עם כרטיס ישראלי, זה הכל, עוד מידע לגבי השכרת רכב ביוון ניתן למצוא בעמוד השכרת רכב ביוון באתר יוון והאיים וכן באתר "השכרת רכב בחו"ל" Rentingcar.co.il
 

טל פלד

New member
השכרת רכב

כן זה רעיון טוב, אבל שוב אני חוזרת , אני זו בעלת כרטיס האשראי הבינלאומי ואין לי רשיון נהיגה בכלל, אם נוסיף נהג ( את חברתי לצורך העניין) במעמד לקיחת הרכב ירצו לדעת מי הנהג הראשי, ואיך יתנו לי להיות הנהג הראשי אם איו לי רשיון נהיגה? הם רוצים שזה שנוהג יהיה בעל כרטיס האשראי.
 
למעלה