תחזית מזג אוויר

תחזית מזג אוויר

האם באתר השירות המטאורולוגי של יוון hnms.gr ניתן לקבל תחזית לכמה ימים קדימה? חיפשתי אבל אני מצליח לראות רק 30 שעות (יממה וקצת).

ושאלה נוספת, האם נכון להניח שעלייה של בערך 1,000 מטר בגובה משמעותה פחות 4-5 מעלות צלזיוס? לדוגמה, אם אני רואה שבקילוקאסטרו התחזית נניח 25 מעלות אז בטריקלה קורינתיה יהיה בסביבות 20?
 
מזג אוויר ועליה בגובה..

האתר של Hnns נותן תחזית לבערך 48 שעות, כאשר יש להם מידע מדוייק, וכאשר אין להם מידע מדוייק לפחות מכך, בדרך כלל הוא נותן פחות מכך בתקופות מעבר, כמו חודשים ספטמבר אוקבטובר ונובמבר, וכן סביב מרץ ואפריל, לגבי ההנחה של עליה בגודה של כ 1000 מטר וירידה בטמפרטורה זה בהחלט נכון, אגב קסילוקסטרו יושבת על המפרץ הקורינטי ולעתים קרובות מאד יש שם רוח, גם חזקה הגורמת גם שם לירידה במטפרטורה בפועל [ הטמפרטורה בפועל איזה זו הכתובה באתרי האינטרנט ] כלומר הם לא לקוחים בחשבון את הרוח ואת הירידה בטמפרוטרה שהיא גורמת במיקומים מסויימים ביוון בשעות מסוימות.
 
אני רואה שהטמפרטורות ביוון בימים הקרובים מאד גבוהות

כמו כאן, ואפילו יותר.
האם צריך לקחת יותר מאשר חולצות קצרות שרוול? האם בטריקלה קורינתיה למשל צריך שרוול ארוך או גם משהו מעל החולצה? מה עם עיירות חוף באיזור ארגוליס? ומה באתונה בשעות הערב?
 
מזג האוויר נח אבל משתנה ובלילות בהר קריר

כל מיקום מעל 500 מטר רצוי משהו ארוך, לא מעיל דובון, אבל משהו ארוך חמים..
 
תודה


 
למעלה