דילמה יוונית...

דילמה יוונית...

היי,
השאלה שלי נובעת מחוסר היכרות עם התרבות המקומית וכללי התנהגות ביוון.
הזמנתי דרך בוקינג חדר במלון ביוון עם אפשרות ביטול וכעבור כמה ימים ראיתי שהמחיר ירד. ביטלתי והזמנתי מחדש לפי המחיר החדש. בדיעבד אני תוהה אם זה עלול להתקבל בעיני בעלי המלון בצורה לא יפה וייתכן שבמקום לעשות את הפעולה המשולבת בעצמי עדיף היה לפנות במייל ולשתף את הבעלים בהתלבטות.
האם מה שעשיתי עשוי להיחשב ביוון כמעשה שלא ייעשה או שאין בעיה עם זה?
 
המחיר ירד מ-70 יורו ללילה ל-55 יורו ללילה

כפול 3 לילות = 45 יורו

העלות החדשה 165 יורו לעומת 210 יורו קודם לכן
 
ישראליות במיטבה..

כן, רק לקוחות ישראלים עוסקים כל הזמן בבדיקה של מחירים, השוואה, ביטול, הזמנה מחדש והכל בשביל כמה יורו בודדים, בגדול צר לי לאכזב אותך אבל בעלי מלונות לא אוהבים את הגישה הזו וזה לא בא לטובתך, מציע לך להפסיק להתעסק עתידית בכמה יורו לפה ולשם, מה שהוזמן הוזמן ולצאת לטייל.. ובקשר לבעל המלון הנוכחי, תשאיר לו טיפ של 15 יורו, זו עצתי.
 
בעצם הסכום גדול יותר

אל תתבאס, הכל בסדר, בעיה שלו שהוריד את המחיר.. מה שכן הוא לא ציפה שמישהו יבטל ויזמין מחדש, אם תקבל חדר פחות טוב אל תהיה מופתע, חוץ מזה קצת אי נעימות אבל אין מה לעשות, את הנעשה אין להשיב.
 
אכן קצת מביך

האם כדי להימנע מאי נעימות (לשני הצדדים) אתה חושב שאולי עדיף לבטל ולהזמין מקום אחר?
 
הזמנה במקום אחר..

חושב שכדאי להשאיר את ההזמנה הנוכחית..אם רוצה להרגיש ממש בסדר עם עצמך, חפש את המלון, שלח מהם מייל ותגיד שתשלים את הסכום במזומן, ייתכן ורק מתוך כך שתתנצל, הם לא ירצו שתשלם יותר ויעריכו אותך על כך, ענייני כבוד מאד חשובים ליוונים, דווקא מתוך סיטואציה כזו שתציע את ההפרש, יכולים להעריך אותך הרבה יותר, אגב על איזה איזור ביוון מדובר?..
 
למעלה