טיול 14 יום ליוון

shlomit 555

New member
טיול 14 יום ליוון

ברצוננו לצאת לשבועיים לצפון יוון.אנחנו אוהבים נופים דרמתיים,הליכות בטבע,שווקים צבעוניים,פולקלור ,פריחות ואוכל טוב. נשמח על המלצות לגבי מסלול הטיול ,ממי לשכור רכב ,מאיפה להתחיל והיכן לסיים.מקומות לינה מומלצים ולא יקרים. נשמח לטיפים שיעשו את ההבדל בטיול.
תודה מראש - מיתי.
 
מסלול טיול בצפון יוון

מיתי שלום, במסגרת הפורום לא נוכל לכתוב לך מסלול שלם עם כל ההמלצות שאת מבקשת, אך תוכלי לפנות לקבלת ייעוץ מקצועי ממני דרך אתר יוון והאיים, להלן : ייעוץ טיולים ביוון
האפשרות האחרת ללא תשלום על ייעוץ היא פשוט להכריב את המסלול ואת ההמלצות עצמאית, רוב המידע על הכל מצוי באתר יוון והאיים, מבחינת טבע ונוף אנו הכי ממליצים על שלושה איזורים מרכזיים שניתן לשלב בינהם : כפרי זגוריה, צומרקה וגם טריקלה קורינטיאס [ אם אתם מגיעים וחוזרים מאתונה ] או חצי האי פיליון אם אתם מגיעים וחוזרים מסלוניקי, לגבי כל שאר ההמלצות, ניתן כאמור לקבל במסגרת ייעוץ מקצועי לטיולים ביוון איתנו עוד לפשפש ולחפש את המידע הקיים כולו באתר יוון והאיים.
 

shlomit 555

New member
סיוון שלום.אתה ממליץ לי על פליון,אם אנחנו מגיעים וחוזרים

מסלוניקי.באתר שלך את ממליץ על "מסלול מומלץ במיוחד לפי סדר המיקומים [ מאתונה]
אתונה, צומרקה, כפרי זגוריה,מטאורה, חצי האי פיליון וחזרה לאתונה".
מהו ההבדל?
תודה - מיתי.
 
מסלול מומלץ ביוון מסלוניקי

שלומית שלום, אם יש לכם יותר משבוע או מינימום שבוע, תוכלו לעשות את המסלול : סלוניקי - צומרקה - כפרי זגוריה - מטאורה - פיליון - וחזרה לסלוניקי.
או להפוך מעט את הסדר : סלוניקי - זגוריה - צומרקה - מטאורה - פיליון וסלוניקי.
ההבדל בין המסלול לאתונה, הוא שמאתונה עושים דרך ארוכה ויפה במיוחד דרך תעלת קורינטוס, גשר ריו אינטריו, מפרץ אמפילוכיה והגעה לצומרקה מדרום, כלומר מרוויחים גם את צפון הפלופונז בדרך צפונה, זה ההבדל, אבל מבחינת ביקור במיקומים המרכזיים של הטיול, אין הבדל, להיפך, מי שמתכנן נכון יקבל יותר זמן בצומרקה או זגוריה, מאחר והדרך מסלוניקי לאלה קצרה יותר מזו שמאתונה.
 
למעלה