שאלה לגבי הרכבת מאתונה לפיראוס

Drill Bit

New member
שאלה לגבי הרכבת מאתונה לפיראוס

שלום!
אנו מגיעים לאתונה בשעה 20:00. מהי שעת הרכבת האחרונה מנמל התעופה לפיראוס? ועוד שאלה קטנה....האם מלון FEEVOS נמצא מרחק הליכה מהנמל?
תודה לכל עזרה.
 
הגעה לפיראוס מנמל התעופה

שלום, אין רכבת מנמל התעופה לנמל פיראוס, אבל יש קו אוטובוס X96
קו זה נוסע בין השדה לנמל פיראוס 24 שעות ביממה כל השנה.
ניתן אמנם גם לנסוע ברכבת מנמל התעופה לאתונה עצמה ואז משם מתחנת מונסטראקי יש רכבת לפיראוס, אבל זו דרך ארוכה יותר ומיותרת.
לגבי מלון FEEVOS הוא מרוחק למדי מנמל ההפלגות, הוא יותר קרוב למרינה של היאכטות, לכן תלוי על איזה נמל את מדברת, אם אתם מדברים על ההפלגות של המעבורות והאוניות לאיים, שווה לשקול מלון קרוב יותר, או לקחת מונית בבוקר [ מדובר על 10 דקות נסיעה לערך ] וצריך לקחת בחשבון שבאיזור זה של פיראוס יש תנועה רבה ביום, עוד מידע על פיראוס ומלונות נוספים מומלצים קרובים יותר לנמל הראשי תוכלי להכנס לאתר פיראוס באתר יוון והאיים : פיראוס
 

Drill Bit

New member
אוקי....

אז איזה מלון..חשוב שיהיה הכי זול שאפשר... קרוב לתחנת האוטובוס בפיראוס וגם קרוב לרציפים 7-9 מדובר על הפלגה לאיים. המון תודה על התשובה המהירה!
יום טופ!
 

Drill Bit

New member
איך מלון DELFINI?....

האם הוא נמצא מרחק הליכה מתחנת האוטובוס?
תודהההה
 
מלון בפיראוס ליד הנמל

מבחינת מיקום מלון דלפיני במקום טוב יותר, גם לאוטובוס וגם לנמל ההפלגות, אגב, לרוב הלקוחות אנו כלל לא ממליצים על לינה בפיראוס כעילה להפלגה לאי יוון, ניתן גם ללון באתונה ולקחת עם בוקר מונית לנמל, ממרכז אתונה לנמל פיראוס מדובר על 20 דקות נסיעה בלבד, כך או כך דלפיני אכן במיקום טוב יותר ביחס לנמל.
 

Drill Bit

New member
אשמח לשמוע....

איזה מלון זול, באתונה, שקל להגיע משדה התעופה (ב 23:00) וגם שקרוב לתחבורה ציבורית על מנת שיהיה קל לצאת לפיראוס בבוקר.
המון תודה על העזרה!
 

Drill Bit

New member
לגבי מלונות...

מה דעתך לגבי המלונות הבאים...
בהגעה בלילה להגיע ל Elite Hotel באתונה (ללילה אחד רק לשינה). בבוקר לקחת אוטובוס או רכבת לפיראוס.
בחזרה שני לילות באתונה ב Athens Oscar Hotel
תודה רבה על זמנך והעזרה הרבה.
&nbsp
 
מלונות זולים באתונה

אני לא ממש מכיר את המלונות הללו, אך חשוב מאד גם במקרה של לילה אחד באתונה וגם לילה רק של לינה, לא להתקרב למלונות הזולים המצויים ברדיוס של 500 מטר מכיכר אומוניה [ לפחות אחד מהם אני חושב שהוא שם ] אלה אם מטרת ביקורכם באתונה הוא להשדד על ידי עבריינים, ואז בכיף.. : )
 
למעלה