מה יהיה....

ממש לא הסוף רק ההתחלה

אבל כן, התנהלו הישראלים ביוון מתחת לכל ביקורת בהשוואה לכמות התיירים הקטנה מישראלל, אנחנו במקום ה 1 ביוון באלימות, השתכרות, השתוללות, המצב עגום רק למזלנו מדובר על קומץ קטן לכן אין סיכון או פגיעה בתיירות מישראל ליוון.
 
כתב קצת מוגזמת למרות שהיא נכונה בבסיסה

המצב המתואר לא ממש כך, וגם אם יש פה ושם מישהו שנטל סמים זה ממש לא תופעה מוכרת.

כן הם משתכרים באופן המוגזם ביותר, תמיד הם יודעים לקחת את ההתנהגות השלילית צעד אחד יותר מאחרים, מתפרעים ברחובות מאליה (רק פרומיל מזה זולג למקומות אחרים אם בכלל) בתי מלון המוגדרים "לצעירים" הופכים לבית משוגעים עם צרחות ומוזיקה רועשת כל שעות היממה, התפרעות וגרימת נזקים.

במספר חנויות גנבו חפצים מבלי להסס. באחד המקרים הבחנתי בכך שאחרי שעברה קבוצת ישראלים 8-10 צעירים, נעלמו מהמדפים כ-12 פריטים.....
בחדרי אוכל יש שלטים בעברית לא להוציא אוכל.
יש חנויות עם שלטי אזהרה בעברית.

בעיר חאניה למשל, יש חנויות ומסעדות עם שלטים בעברית המזמינים ישראלים להיכנס, אבל לשם לא מגיעים הפורעים, זה רחוק מידי.

אתה אף פעם לא יכול לדעת אם זה שנוהג בטרקטורון לא שיכור או שבכלל אין לו רשיון נהיגה כי שכר אותו מחאפר, ואם תיפגע, אין מי שיפצה אותך.

אחרי שנוכחתי מה קורה שם, אני מדיר רגלי מהעיירה הזו לחלוטין, וכך צריך לעשות מי שאיננו רוצה לבוא למועדונים שבמקום ומי ששומר על בריאותו.
המצב כל כך קיצוני עד שהמועדונים קבעו שישראלים מתחת לגיל 23 לא ייכנסו, אז הם משתכרים בפאבים ומשתוללים ברחובות, ומיד כשנעצר מי מהם, נזעקת המשפחה לחלץ את "התכשיט".

לגבי המשטרה, בכרתים לא רגילים לפעילות משטרתית כיוון שהאי הוא מקום שלו ושקט, ואמנם בעונה מוצבים שוטרים רוכבי אופנוע בכניסה לרחוב הראשי לפקח על הנעשה, אבל לפקח באמת צריך שם 100 שוטרים.

מי שבבסיס אשם בכל המצב הזה הם אך ורק ההורים ולא אף אחד אחר.
רק ההורים.
לא יתכן שהורים מרשים לילדים חסרי אחריות בגילאי 14-18 לטוס לבד לחו"ל , ושם כיוון שהם חושבים שהם יכולים לעשות מה שהם רוצים, הרי בחבורות יש להם אומץ להתפרע עד כלות.

אז מי שמתנהל כך, שלא יתפלא לתוצאות.
עם זאת, לפי דיווחים שאני שומע, הכל שם הולך ונרגע כיוון שהילדים הישראלים מחפשים יעד חדש. פעם זה היה איביזה, עבר לקוס, אחר כך לכרתים, וכעת החיה הטורפת מחפשת קורבן חדש, הישן כבר לא מענין, מיצו אותו.

 
למעלה