פריצת דרך בתחום האפיליאייט מרקטינג

rotemsilik

New member
פריצת דרך בתחום האפיליאייט מרקטינג

היי חברים,

אני רוצה לשתף אתכם בפריצת דרך חדשה בתחום הרווחי ביותר באינטרנט, תוכניות השותפים, תוכנית חדשה שנחשפתי אליה לאחרונה,

התוכנית החדשה מאפשרת פרסום של מנויים חודשיים שיספקו לנו הכנסה פסיבית קבועה ולא רק תשלום על לידים או קניה חד פעמית, (ההרשמה לתוכנית בחינם כמובן)

-בנוסף התוכנית כוללת וידאו הדרכה ראשונית איכותית למתחילים (בחינם כמובן) לא צריך ניסיון או השקעה ראשונית כדי להתחיל לעשות כסף באינטרנט!!

-וספינת הדגל של התוכנית.. מספר תוכנות רובוטיות אוטומטיות לשכפול הצלחות להכנסה פסיבית קבועה!!!
ממליץ בחום!!

http://bit.ly/2gqSUSa



 

Guy Yafe

New member
https://en.wikipedia.org/wiki/Perpetual_motion

השקר הכי גדול של ימי הביניים.
 

rotemsilik

New member
על סמך מה אתה מבסס את השטויות שאתה מדבר?

affiliate marketing זה שקר? כבר מעל עשור אנשים עושים בזה הרבה מאד כסף, הרבה יותר משכירים במשק הישראלי, זהו התחום הריווחי ביותר באינטרנט היום,
על סמך מה קבעת שזה שקר? ליפני שאתה זורק שטויות לאוויר אני ממליץ לך לעשות קצת גוגל ולחקור.. המועדון שלנו הינו קורס של ארוך טווח שמשלב להרבה טכניקות לעשיית כסף דרך האינטרנט שהראשית בהם היא אפיליאייט (קישור בין עסקים ללקוחות) אתה יכול ללכת לכל בית ספר למקצועות הרשת כמו "ג'ון ברייס" ולשלם עשרות אלפי שקלים או ללמוד בקורס אינטרנטי דרך המועדון לשלם שקלים בודדים ולקבל הרבה חוויה הרבה יותר מעשירה חוץ מזה שאתה מחזיר את ההשקה תוך כדי ועולה עליה בהרבה!! אז ליפני שאתה מלכלך הייתי ממליץ לך לבדוק ולהביא עובדות מוצקות לטענות שלך, לי בניגוד אלייך יש קבלות על המילים שלי ;)
 

Guy Yafe

New member
שטויות? למה שטויות?

בסך הכל ציינתי שפרפטום מובילה זה השקר הכי גדול של ימי הביניים. אלפי מכשפים שקראו לעצמם מדענים ניסו לייצר כאלה ומעולם לא הצליחו.
במחשבה שנייה, אולי אני טועה ושקר יותר גדול הוא מדע האלכימיה, שגם אותו אלפי מכשפים שקראו לעצמם מדענים ניסו לשכנע את פשוטי העם בכך שהוא קיים, וניסו לגבות מאנשים פתיים ותמימים כסף רב תמורת הבטחות שווא על הפיכת עופרת לזהב תוך כדי שקרים במצח נחושה.
&nbsp
אם אתה מבין משתי דוגמאות שנתתי על דברים שקרו לפני כמה מאות שנים, שאני רומז כאן על כך שבדיוק כמו אותן הבטחות שווא שקרו לפני מאות שנים ומטרתן הייתה רק להערים על אנשים תמימים ולגנוב את כספם, כך גם כל תכניות השותפים והשיווק הרשתי, או שאני רומז שתכניות אלו מלאות בשקרים, ומלאות בסיפורי הצלחה מזויפים, ולא הראו מעולם אדם אחד שהרוויח כסף חוץ מה"יזמים" של אותה תוכנית שמכרו אוויר לאחרים, או שאולי אתה מבין שאני רומז שכל זה בסך הכל הונאת פירמידה אחת גדולה, ובכן.... זו החלטה שלך איך להבין את הקישורים לויקיפדיה שאני שולח.
 
למעלה