האם ישנו קורס מומלץ לפתיחת חנות אינטרנטית?

צר לי "לבאס" אותך

אין הבדל מהותי משמעותי בין פתיחת חנות באינטרנט לבין פתיחת חנות ברחוב.
בשני המקרים אתה צריך להחליט מראש מה אתה מוכר ולמי.
בשני המקרים אתה צריך למשוך את הלקוחות פנימה
בשני המקרים אתה צריך לטפל בלוגיסטיקה.

ולכן, קורס רגיל בפתיח עסק יתאים לך כמו כל קורס אחר.

איפו כן יש הבדלים? בפלטפורמה: אם אתה רוצה חנות באיביי/ אמזון/ אתסי, אתה צריך ללמוד את הטכנולוגיה המיוחדת של הספק הזה. אבל זה כבר לשלב ב' (הרי אתה עוד לא יודע באיזה "רחוב" כדאי לך להקים חנות...)
 
אני מבינה

רק שמאחר ואני לא מבינה בפן הטכני שמאפיין רק עסק ורטואלי, הייתי מעדיפה הדרכה בתחום הזה.
 

Guy Yafe

New member
למה את מתכוונת כשאת כותבת "הדרכה"?

גילוי נאות: אני מתפרנס מבניית אתרים וחנויות וירטואליות.
&nbsp
האם את מתכוונת להדרכה בבנייה עצמית של חנות אינטרנטית?
אם כן, אני מציע שתנסי לעבוד עם חנויות וירטואליות חינמיות כגון woocommerce, prestashop ודומותיהן. יש מדריכים טובים מאוד באינטרנט, ובמידת הצורך תוכלי לרכוש באמאזון ספר בנושא כדי להתמקצע.
אני כן אדגיש שאם את רוצה חנות מקצועית, תצטרכי לבנות באמצעות איש מקצוע. כפי שלא תקני לבנים ומלט ותבני לעצמך חנות בקניון, כך את לא אמורה לבנות חנות באינטרנט.
&nbsp
אם את רק מחפשת הדרכה בנושא בחירת הפלפורמה הנכונה ובחירת איש המקצוע הנכון, ספרי יותר מה הצרכים שלך: מה את מוכרת? מה קהל היעד?
תוכלי לעיין במאמר שכתבתי בנושא:
http://blog.site-building.co.il/2015/08/blog-post.html
&nbsp
בהצלחה
 
תודה

אני חושבת שמה שאני מחפשת זו הדרכה מובנית לכל השלבים. מאחר והנושא הטכני זר לי, אני חוששת שאתקשה ללמוד אותו בכוחות עצמי. חשבתי על קורס כי ככה אוכל לקבל מידע רחב שאוכל לבחור עלפיו מה האופציות המתאימות לי.
 

Guy Yafe

New member
השאלה היא האם את רוצה להתעסק בנושא הטכני או לא?

אם כן, כתבי בגוגל prestashop או woocommerce (אני חושב שאלה החנויות הוירטואליות הכי מוצלחות) ותיתקלי בהרבה מדריכים. אם תהיינה לך שאלות, את יכולה לשאול בפורום בוני אתרים, ויעזרו לך שם ברצון.
אם את רוצה קורס בתחום בניית חנויות, אני מציע שתלכי לאתר udemy: יש שם קורסים נהדרים וזולים (כמה עשרות שקלים) כמעט בכל תחום , כולל החנויות הוירטואליות הנ"ל.
&nbsp
אישית אני חושב שלתחום הזה יש עקומת למידה לא פשוטה, ואין שום סיבה שתשקיעי בזה את הזמן שלך. את צריכה להתעסק במקצוע שלך ולתת לאיש מקצוע לבנות לך את האתר.
&nbsp
&nbsp
ספרי קצת על החנות שלך: אילו מוצרים את מוכרת? מי קהל היעד?
 
שוב תודה רבה!

האמת שאני באמת לא מתלהבת לעסוק בפן הטכני אבל רוצה קצת להבין בו. גם נושא הסליקה, התצוגה, צילומים וכו' לא ברור לי ובזה אני כן חייבת להבין. אולי יש קורס שמסביר איך להתחיל לתפעל את הדברים האלה גם אם מישהו אחר בונה את החנות. לגבי המוצר, אני לא לגמרי סגורה וזה עדיין בבירורים אז אין טעם שאפרט כרגע. גם על זה הייתי שמחה ללמוד מאחר וכנראה שמדובר בייבוא. שמעתי מכמה אנשים שמוכרים בעזרת חנות אינטרנטית שקשה להגיע לרווחים מאחר ועצם המישלוח והאריזה יקרים ונושא השיווק גם מאוד מורכב מאחר והשימוש במנועים לשיווק כרוך בעלויות גבוהות. בקיצור, אני בשלב מאוד התחלתי. אשמח לשמוע חוות דעת!
 

Guy Yafe

New member
תשובות

בניית אתר:
ממה שאני מבין ממך, אני ממליץ לך על prestashop או על woocommerce. אני לא מכיר אף קורס פרונטלי איכותי בתחום הזה.
כדי ללמוד עליהם, את יכולה לכתוב את השם של כל אחד מהם בגוגל ולקרוא קצת במדריכים. לאחר מכן לכי לאתר שנקרא udemy: יש שם קורסים מוקלטים ברמה מאוד מאוד גבוהה שמסבירים החל מהתקנת המערכת ועד השימוש בה. הקורסים האלה עולים 10-20 דולר ובהחלט שווים את המחיר.
נראה שהכי כדאי לך לבנות בעצמך, ולאחר שהחנות תצבור תאוצה להשקיע באיש מקצוע שיבנה לך אותה ברמה הגבוהה ביותר.
&nbsp
ייבוא:
אין לי מושג מה את מייבאת. יש הבדל עצום בין ייבוא קוקיות לשיער לבין ייבוא אורניום מועשר.
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=248&messageid=171363520
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=248&messageid=171555501
שני הפוסטים הנ"ל מספרים על החוויות שלי בייבוא יחסית פשוט.
&nbsp
הקמת העסק עצמה היא לא פשוטה, השיווק והמיתוג שלו מורכבים אף יותר. אם את רוצה לקחת את העסק ברצינות, שווה לך להשקיע כמה מאות שקלים בקורסים של מעו"ף (לשעבר מט"י). אנחנו היינו מאוד מרוצים מהם.
&nbsp
בהצלחה
 
למעלה