כיצד לקדם את העסק במרחב הדיגיטלי

idanbraun

New member
כיצד לקדם את העסק במרחב הדיגיטלי

אני רואה פה הרבה פוסטים של גברים ונשים, אשר מעוניינים לפתוח עסק ולקדם באותו באינטרנט. בגלל חוסר ידע, אנשים נוקטים באסטרטגיות שגויות, אשר התוצאה שלהן היא למעשה - לקוחות מעטים אם בכלל, ובמקרה הגרוע, השקעת כספים רבים בפרסום שלא מניב תוצאות.
יש כאלה שמחליטים לקדם את העסק שלהם רק ברשתות החברתיות, טעות שחוזרת על עצמה אצל הרבה.
אסטרגטיית קידום עסק באינטרנט חייבת לכלול אתר אינטרנט רספונסיבי, ולא אתר חינמי שנבנה במערכת חינמית כגון wix. הגוגל בוט לא מסוגל לקרוא ולאנדקס בצורה יעילה אתרי wix, בגלל שקוד ה-HTML שנוצר באופן אוטומטי על ידי מערכת wix, אינו מותאם לגוגל.
למה רספונסיבי? זו הטכנולוגיה הפופולרית ביותר והמועדפת על ידי גוגל.
רק אחרי שיש אתר, ניתן לשלב בו קישורים לרשתות החברתיות ולנקוט באסטרטגיית SEO מותאמת לעסק, כולל בחירת מילות מפתח מתאימות.
אני מוכן לייעץ לכל אחד (ללא תשלום) בנושא.
ניתן לפנות אליי במייל [email protected]
שיהיה לכולם בהצלחה,
עידן
[URL]http://idanbraun.com[/URL]
 

Guy Yafe

New member
כמה הערות

1. WIX הוא לא אתר חינמי. הוא עובד במודל שנקרא Freemium, כלומר נותן לך מוצר בסיסי בחינם, ואילו על מוצרים יותר מתקדמים דוגמת חיבור דומיין או מערכת סליקה, אתה תצטרך לשלם.
2. WIX מייצרים קוד HTML לא רע בכלל, שנקרא בקלות על ידי גוגל. למעשה הם מייצרים קוד יותר איכותי מהרבה אתרים בתשלום שנתקלתי בהם.
3. אין דבר כזה טכנולוגיה רספונסיבית. המילה רספונסיביות היא Buzzword שנועדה לתאר אתרים שמשנים את המראה שלהם (גודל אלמנטים ומיקומם) בהתאם לפלטפורמה עליה הם מוצגים, בשביל נראות מיטבית. יש כל מיני דרכים ו"טכנולוגיות" לייצר אתר רספונסיבי.
4. הגישה היום אומרת שSEO לא מועיל במקרה הטוב ומזיק במקרה הרע. מנועי חיפוש יודעים להתעלם ולפעמים להעניש אתרים שהקידום שלהם מבוסס על תוכן מלאכותי שנועד רק עבור הקידום.
5. לגבי הקידום של עצמך: זה מבורך ליצור לעצמך אתר עם הדומיין שלך. אני בהחלט ממליץ שגם כתובת המייל שלך תהיה תחת אותו דומיין.
 

idanbraun

New member
חבל שאתה מספק פה מידע שגוי

ב-WIX לרוב הפיצ'רים אין RTL. בעיה לבנות בעברית ביעילות.

על-מנת להוסיף ב-WIX סקריפט של Google Analytics, דבר חיוני ביותר, אתה חייב לבצע שדרוג. אני והלקוחות שלי, לא שילמנו תוספת כספית עבור הסקריפט החיוני.

יש הרבה בעיות עם קוד ה-HTML, אבל אני אציין בעיה אחת בלבד, בעיה מהותית - מערכת WIX לא מייצרת קישורים בקוד ה-HTML המתאים לגוגלבוט, כך שהוא לא יכול לסרוק את כל האתר במלואו. קישור חייב להיות כמו בדוגמה הבאה:
<a href="page.html">Page</a>
ב-WIX זה לא כך!

אין דבר כזה טכנולוגיה רספונסיבית? בטוח? אני מציע שתיכנס לאתר הבא:
http://getbootstrap.com

SEO יפגע בוודאות באתר עד כדי ענישה מצד גוגל, אם הקידום מפר בצורה בוטה את הכללים שנקבעו על-ידי גוגל. SEO שנעשה בצורה נכונה (בלי תוכן מלאכותי), מביא בהחלט תוצאות. אתה יכול לשאול את הלקוחות המרוצים שלי. כמובן ש-SEO בלבד היא לא הדרך הנכונה. SEO חייב להיות חלק מאסטרטגיה כוללת.
 

Guy Yafe

New member
אני אף פעם לא מספק מידע שגוי

כפי שציינתי: WIX מציעים מודל Freemium. יש תכנים שתצטרך לשלם עליהם כדי שיהיו באתר שלך. זה לא כזה מפתיע. גם אתה גובה כסף על השירותים שלך.
גוגלבוט (אין דבר כזה גוגלבוט, אבל אני אזרום עם המונחים השגויים שלך) יודע להבין יפה מאוד את הקישורים של WIX, גם אם הם לא בצורה המקובלת.
אני חושב שאנחנו מתנצחים יותר מדי ספציפית על WIX וזה לא דבר נכון משתי סיבות: הראשונה היא שWIX מתחרים שלי, והשנייה היא שאתה קצת מתקרב ללשון הרע עליהם, אז אולי שנמשיך את הויכוח בנוגע לSEO ובניית אתרים בצורה כללית.
&nbsp
כמה מילים על bootstrap למי שאינו מכיר אותה לעומק: bootstrap היא אוסף של קבצי CSS ושל JS. הקבצים האלה מקלים על המתכנת להכניס עיצוב קיים לאתר ולא לכתוב אותו מאפס. זוהי אינה טכנולוגיה, אלא Framework שמשתמש בטכנולוגיה קיימת (JS, CSS).
bootstrap מציעה הרבה מאוד יכולות. אחת היכולות היא כתיבה רספונסיבית של האתר בצורה קלה למדי.
&nbsp
אני מאחל לך שיהיו לך כמה שיותר לקוחות מרוצים ושתתפרנס כמה שיותר בכבוד. אני לא מכיר את הלקוחות שלך אז אני כמובן לא יכול לשאול אותם.
בכל מקרה הרבה לפני שמקדמים אתר עם SEO, צריכים לדאוג שהאתר עצמו יהיה איכותי, יכיל תוכן ראוי, מספר רב של פריטים (אם זו חנות) וכו'.
&nbsp
ולשאלה האחרונה: ממה שהבנתי, אתה מספק שירותי SEO. האם אתה יודע להמליץ על דרך יותר נכונה לבנות את האתר?
 

Guy Yafe

New member
כמובן

פרופיל הפייסבוק והלינקדאין שלי פתוחים לכולם.
אני ראש צוות תוכנה בחברת הייטק וכמו כן אני פרילאנס שמספר שירותי פיתוח תוכנה ומערכות אינטרנטיות לאחרים.
&nbsp
אציין שגם אם הייתי ארכיאולוג, הדברים שרשמתי עד עכשיו היו נכונים באותה מידה.
 
למעלה