תחילת תהליך גירושיםד

zehav888368

New member
תחילת תהליך גירושיםד

בעלי הקדים אותי ופתח ברבנות בקשה לגישור. אני הייתי בבית דין לענייני משפחה. הדיון הראשון יתקיים ברבנות. עורך הדין שלי אמר לי לא להתייצב לדיון. אני חוששת מהצעד הזה. האם יהיו לזה השלכות? מציינת שהילדים שלנו בגירים.
 
לא ניתן לחוות דיעה מבלי להכיר את כל הפרטים

למגיש הבקשה לישוב סכסוך יש זכות לבחור את הערכאה. הוא לא עשה שום דבר שלא כשורה. אני מנחש שעורך דינך התכוון לפגישה ביחידת הסיוע ולא לדיון בבית הדין. על פניו מדובר בצעת קיצוני מאד. אבל כאמור אי אפשר לחוות דיעה ככה. עורך דינך מכיר את החומר והוא אמור לעזור לך להחליט. בכל מקרה ההחלטה שלך ולא שלו. הוא אמור להסביר לך כל דרכי הפעולה האפשריות ולהמליץ לך מה עדיף לדעתו. אבל הוא לא מקבל את ההחלטה.
 

zehav888368

New member
דיון ברבני

אכן, מדובר על פגישה ביחידת הסיוע. קיבלתי זימון רשמי לדיון ביום שישי ולאחר מכן בעלי מסר לי בע"פ על שינוי בתאריך כך שאין לי אסמכתא רשמית על התאריך החדש. לכן קיבלתי המלצה לא הגיע לדיון.
 
טוב, זה "קצת" שונה ממה שכתבת קודם...

יכול להיות שבעלך עושה לך תרגיל במיוחד כדי שלא תגיעי. מועד פגישה זה משהו שאפשר לברר בקלות כך שלגמרי לא ברור לי למה הוא לא בירר את מועד הפגישה ומה הוא מנסה להשיג בזה שלא תגיעי. אבל זה משהו שאתם צריכים לסגור בינכם (את ועורך דינך), אישית לא הייתי מקבל החלטות כאלה על סמך תשובות הפורום.
 

zehav888368

New member
דיון ברבני

אכן מדובר ביחידת הסיוע. בזימון הרשמי הפגישה יועדה ליום שישי ולאחר מכן בעלי מסר לי בע"פ על שינוי בתאריך כך שאין לי אסמכתא רשמית לתאריך החדש. לכן הוצע לי לא להגיע.
 
למעלה