הסכם

din2904

New member
הסכם

אחרי שהגענו להסכם חתום ע"י שנינו + עדים שנבחרו ע"י שנינו האם והכל באופן עצמאי ונגענו כמובן בכל אבל ממש בכל הסעיפים עד שיגיע התור שלנו לפגישה הראשונית של הגישור - השאלה שלי האם בגישור יכולים לא להסכים להסכם שלנו? לבטל אותו? אנחנו מרוצים מאוד מההסכם ושנינו חתמנו עליו וגם העדים שלנו ואנחנו לא רוצים לשנות אותו. איך הולך הגישור? מה שואלים שם? מה עלולים לומר לנו?
 
בית משפט או בית דין רבני יכול לקבל או לא

הכל תלוי אם ההסכם חוקי או לא.

אם אינכם משפטנים המתמחים בדיני משפחה, רוב הסיכויים שהתעלמתם מהרבה דברים שכלולים בהסכמים עשוים כשורה.
 

din2904

New member
תודה שוב על התגובה

עברנו על כל הסעיפים, עברנו על כל ההוצאות אחרי בדיקה בהוראות קבע באשראי, ביו"ש, ביטוחים, קופ"ח חוגים ממש ממש נגענו בהכל. שנינו חתמנוו וגם החתמנו עדים...השאלה אם בגישור עלולים לבטל לנו את ההסכם הזה...גם התייעצנו עם חברה שהיא מבינה בתחום.
 
פנו לייעוץ משפטי

שלום רב,

ראשית, אני מניח שהתכוונת לפגישות ביחידת הסיוע במסגרת הליך יישוב הסכסוך. הפגישות האלו אינן פגישות גישור וכן אין לעו״ס ביחידת הסיוע סמכות לאשר או לפסול דבר. תפקידן בסך הכל לתת לכם מידע ולברר איתכם אפשרות ליישב את הסכסוך באופן אלטרנטיבי להתדיינות בבית המשפט.
שנית, אם כבר יש לכם הסכם שלם וחתום, לא ברור לי למה צריך להמתין לפגישות, אפשר להגיש בקשה לאישור ההסכם וזהו.
שלישית, לא צריך להחתים עדים כתנאי לתוקף של הסכם גירושין.
רביעית, בית המשפט הוא זה שאמור לאשר את ההסכם והוא בהחלט יכול שלא לאשר אותו אם יש בהסכם דברים שאינם מקובלים עליו, במיוחד כשזה נוגע להסדרים לגבי הילדים. השאלות שהצגת רק מחדדות את הצורך שלכם לקבל ייעוץ משפטי לגבי נוסח ההסכם וההתאמה או אי ההתאמה שלו לדרישות. מומלץ לכם בחום לפני לייעוץ שכזה.
 

din2904

New member
תודה רבה...הכל יותר ברור עכשיו!!! מחכה לסיום הפגרה.

 
למעלה