ככה על הבוקר... כמה רעיונות מעשיים לתרגול..

ככה על הבוקר... כמה רעיונות מעשיים לתרגול..

כמה רעיונות מעשיים לתרגול יעיל..... עדיף לתרגל דקה ביום משעתיים פעם בשבוע.... שיקול דעת הוא מילת מפתח ביוגה.... נבון יהיה להתאים את התרגול לצרכים ולתנאים.... רצוי לתרגל לפחות שעתיים אחרי ארוחה מלאה. מקום שקט, נקי, מאוורר ועם כמה שפחות מכשירי חשמל...הוא מקום מצוין לתרגול. הזמן המתאים ביותר ביום הוא הזמן שבו יש לנו זמן.... לכן, כדי להפיק את המירב מהתרגול נקפיד על תרגול נינוח ללא לחץ של זמן או גורמים אחרים. כדאי מאוד גם להתרוקן לפני התרגול.... ורצוי גם לא לשכוח להישאר ערני לתנאים ולנסיבות.... יום נהדר. אבי.
 

0 אור 0

New member
אהבתי

במיוחד את המשפט הראשון ואת הזמן המתאים ביותר ביום הוא הזמן שבו יש לנו זמן.... הייתי פעם במצב של גוף מנוון לחלוטין לאחר כמה שנים ללא תרגול (שמירות הריון ועניינים אחרים) , כשרציתי לחזור לתרגל, אחד החסמים הפסיכולוגיים הכי גדולים היו כל מיני אמירות של מומחים גדולים שבאותו זמן שלטו בתקשורת עם אמירות בסגנון של אם אין לך שעה לתרגל אז עידיף בכלל לא, או שחייבים פעילות גופנית לפחות 5 פעמים בשבוע ולא פחות . למזלי יש לי אופי עצמאי ועקשן והחלטתי לעשות כמו שאני חושבת ולא להקשיב למומחים - התחלתי ב 10 דקות ביום, כי זה מה שהייתי מסוגלת, ולאט לאט השתפרתי ויכולתי יותר.
 

yoyogaga

New member
אצלי זה כנראה

שיא עולמי. אני מתרגל סדרה קצרה כל יום. יש לי כמה סדרות. ס"כ כל אסנה מקבלת בערך 20 שניות לשבוע... האמת גם לי קשה להאמין
 

johnfliver

New member
חבר'ה מה עם יוגה חמה

אני מתעניין ביוגה חמה מישהו יכול לייעץ לי על מקומות יוגה חמה טובים שיש בארץ?
 

גאוי7

New member
גם אני מסכימה

אני לפעמים מתרגלת ממש קצת דקותץ ספורות ובאופן " גרוע" כאשר יש לי חולשה זמנית , או אפילו רק מתיחות ופיתולי ישיבה רכים - זה כבר פותח את הגוף ולמחרת אני כבר בכושר...
 
למעלה