בהמשך לשאלת השטיח שנשאלה כאן

Arlandria

New member
בהמשך לשאלת השטיח שנשאלה כאן

נראה לי שהגיע הזמן לפנק את עצמי במזרון יוגה במקום להשתמש באחד המזרונים ההמוניים והמג'ויפים במכון (שלא תמיד יש מספיק מהם). התחלתי לחפש ומצאתי מבחר עצום; מזרון 4 מ"מ, מזרון 6 מ"מ, מזרון אקולוגי, דק במיוחד, גומי טבעי, אשטנגה שחור... מי צריך את כל זה? על מה הייתם ממליצים לבחורה שמתרגלת אשטנגה \ ויניאסה פעם-פעמיים בשבוע? ראיתי גם כל מיני אביזרים כמו מגבלת נוגדת החלקה (שאני מניחה שאפשר לפרוש על הרצפה או על מזרון רגיל, לא?) וכפפות וגרביים נוגדי החלקה. הייתם ממליצים על משהו כזה כתחליף? (אני שוקלת את זה בגלל הקומפקטיות והנוחות שבלקחת ציוד כזה כתחליף למזרון). תודה
 
כל מה שעובד.

בוקר טוב anlandria . אני חייב להתוודות: אין לי מזרון...... כשאני מלמד, אני משתמש במה שיש במקום, אבל.... אני לא מזיע. יש לי ידיים גדולות.... וגם כף רגל גדולה.... תעשי סיבוב על כמה מזרונים ותראי מה הכי נוח לך. המזרונים היקרים לא בהכרח מחליקים פחות מעלו של ה40 ש"ח. בקשר לציוד הנלווה, כ"ל. אם הוא עוזר לך, לכי כל זה. ומי צריך את כל היצע המזרונים ? בעיקר מי שמוכר.... בהצלחה. יום נהדר. אבי.
 

0 אור 0

New member
מהנסיון שלי

במשך שנים התאמנתי על מזרונים "סתם" או בחורף על שטיח, עד שקניתי את מזרון היוגה הראשון - 2 מ"מ, שקיים אצלי עד היום ומשמש כשבאים כמה אנשים לתרגול בוקר או כשאני נוסעת לפסטיבל, ובמקומו ביום יום משמש מזרון 4 מ"מ שקיבלתי מתנה מחברה, המזרונים מחזיקים כבר שנים רבות, נוחים, קלים לשינוע לא מחליקים, ולכל היותר בזמן/ שהברכים רגישותבתרגילים שמכבידים על הברך אני מניחה מגבת קטנה מגולגלת מתחת. לא רואה צורך במזרונים ה"משוכללים " יותר, אבל אם את מרגישה שלוחץ לך בעצמות אפשר לקחת מזרון קצת יותר עבה. מכיוון שזה מזרון אישי ואני לא טיפוס שמזיע, אז לא ניסיתי את המגבת נוגדת ההחלקה - בכל מקרה אני לא הייתי ממליצה לפרוס אותה על מזרון רגיל שבו הרגלים שוקעות ומאבדים את היציבות בתנוחות העמידה. אם הייתי במקומך: אם את מגיעה למכון אחרי שאת מסתובבת כל היום אז אפשר אולי להסתפק במגבת, אבל אם את באה מהבית - המזרונים הרגילים הם קומפקטיים וקלים ונוחים לשינוע. יש אפילו תיק מיוחד אם בא לך להשקיע.
 
למעלה