תביעת דיבה

S c a r l e t t

New member
תביעת דיבה

היי, סיפור קצר.
בקית האחרון שמנו את ילדנו הראשון במשפחתון, בו גילינו באמצעות הקלטה שהמטפלת צורחת על הילדים ומנבלת את הפה. מיד לאחר שגילינו הוצאנו את הילד שהיה בטראומה (וגם אנחנו) והעברנו אותו לגן אחר, תוך עימות עם המטפלת שהכחישה.
מפה לשם לאחר זמן מה שלקח לנו כמשפחה להתגבר על הטראומה, החלטנו שאי אפשר לשתוק על דבר כזה.
מהתייעצות עם עו"ד הבנו שחבל על המאמץ לפנות למשטרה או לתביעה כי זה כאב ראש והעבירה אינה "עד כדי חמורה" ומזל שהספקנו להוציא אותו בזמן.
החלטנו שאנחנו רוצים להזהיר מפניה אחרים בצורה שלא תביא לפתח לתביעות דיבה כי אין לנו אנרגיה ל"סאגות משפטיות".
האם זה חוקי לשים מכתב בכניסה לבניין שלה ובתיבות הדואר (עם 80 דירות) ובו להזהיר מפני "משפחתון מאוד בעייתי בבניין"? מבלי לחשוף את שמה/מספר הדירה בשום צורה? (כולם שם יודעים מי מנהלת משפחתון בבניין) האם בצורה כזאת נהיה עדיין חשופים לתביעה כלשהי, במידה ותגלה שזה אנחנו?

אנחנו באמת מפחדים שהיא תביא עוד ילדים מהבניין הזה ושיעברו טראומה כזאת.

תודה מראש
סקארלט
 

דגן זקס

New member
תביעת דיבה

שלום,
מיכוון שמדובר בעניין משפטי אין אנו יכולים להתייחס באופן חד משמעי לשאלתך, למרות שציינת כי אין לך "אנרגיות לסאגות משפטיות" על מנת לקבל תשובה לשאלתך עלייך לפנות לייעוץ משפטי ע"י עורך דין.
ברם, כיוון שהנושא בעל חשיבות עליונה וכוונתך למנוע מצב בו אחרים ייפגעו, הייתי מציע לך להעביר את המסר לאחד או שניים מדיירי הבניין על מנת שהם יעבירו את המסר הלאה לשאר הדיירים וכמובן לשמור את ההקלטה רק למקרה ובו תזדקקי להוכחה.
 
למעלה